Milan Markovič: Facebook neohlupuje, ale môže radikalizovať.

Môj rozhovor pre magazín INSTACKS Bojíte sa zmeniť profesiu? Milan Markovič nie. Po 10 rokoch zavesil prácu architekta na klinec a prešiel do digitálneho marketingu. Dnes sa venuje zákazníkom, ktorí chcú uspieť v online svete. Rozprávali sme sa aj o tom, ako (a či vôbec) boli slovenské podniky pripravené na pandémiu, čo potrebuje eshop, aby uspel v online svete, no taktiež o faktoch, pre ktoré môže byť Facebook rizikom. Ako sa dostane talentovaný architekt do sveta digitálneho marketingu? Ja sám som bol prekvapený, akí rôzni ľudia pracujú na marketingových pozíciách. Stretol som tam aj architektov, takže až taká rarita nie som. (smiech) Zistil som, že v živote mávam obdobia, keď potrebujem výraznú zmenu. Architekúre som sa venoval desať rokov. Switch prišiel v čase, keď som druhý rok robil prácu, ktorá ma nebavila. Riešil som enviromentálne štúdie, projekty na separáciu odpadu, pasportizáciu, revitalizácie. Zadania boli koordinačné, nie tvorivé, riešili sme stále niečo s úradmi. Pracoval som v maličkom ateliéri a chýbal mi tím ľudí. Ta práca bola príliš rutinná. Celý článok na Instacks Zdieľajte môj článok Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+Share on LinkedinShare by Mail Prečítajte si ďalšie moje články Prečo je dobré budovať si vlastnú digitálnu stopu11/06/2018/by Milan MarkovičAko zistím, že je web používateľsky prívetivý?04/06/2018/by Milan MarkovičOtvorte si myseľ vďaka myšlienkovým mapám29/07/2019/by Milan MarkovičThe post Milan Markovič: „Facebook neohlupuje, ale môže radikalizovať.“ first appeared on Milan Markovič.The post Milan Markovič: Facebook neohlupuje, ale môže radikalizovať. appeared first on Milan Markovič.

prejsť na článok

PODCAST: Digitálna stratégia prakticky

V podcaste sa rozprávame na tému digitálna stratégia a o tom, ako si ju správne nastaviť. Milan Markovič je lídrom slovenského Effectixu a certifikovaným Google trénerom. Jeho doménou je digitálna stratégia v marketingu. Práve o nej a o tom, ako si ju spr

prejsť na článok

Z krízy vás vyvedie vopred pripravený plán

Kríza, ktorá nie je dobre zvládnutá, môže v priebehu niekoľkých hodín zničiť aj desaťročia tvrdej práce a hodnoty spoločnosti. Dobre zvládnutá kríza potvrdzuje, že vaša spoločnosť má zavedené procesy a postupy na riešenie takmer všetkých problémov, ktoré

prejsť na článok

Nastavenie digitálnej stratégie Marketingové digiTALKy

Pozrite si môj rozhovor v Marketingových digiTALKoch, kde som sa rozprával na tému nastavenia digitálnej stratégie. Pustite si ho na Facebooku. [avia_codeblock_placeholder uid="1"] Zdieľajte môj článok Share on FacebookShare on TwitterShare on Googl

prejsť na článok

Let’s Talk Business môj rozhovor v Startitupe

Ego je najväčšia brzda vo vedení ľudí, potrebujete prijímať spätnú väzbu a zlepšovať sa. Môj rozhovor ako lídra digitálnej agentúry Effectix v najnovšej epizóde Let’s Talk Business o aktuálnej situácii v digitálnom marketingu na Slovensku. Pozrite si ho,

prejsť na článok

YouTube, ako ho nepoznáte

Viete, čo je to YouTube? Nepochybujem, že áno a definujete ho ako internetovú databázu prevažne krátkych videí. Ale ak by som sa vás opýtal, v ktorom roku vznikol a kto ho založil, to by už tušil málokto. Preto som sa rozhodol priniesť v tomto článku aj ď

prejsť na článok