Maximalizujte svoju návratnosť investícií s Roivenue

Pripravili sme si pre vás ďalší zaujímavý článok. V dnešnom rozhovore vám spolu s Danielom Musialekom (marketingovým manažérom Roivenue) predstavíme úspešný český nástroj pro marketingovou analytiku Roivenue. História tohto nástroj siaha do roku 2014. Už vtedy zakladateľ Roivenue Pavel Šíma pracoval ako riaditeľ v online marketingovej agentúre, kde z vlastnej skúsenosti videl, ako veľmi []

prejsť na článok

5 tipov na efektívnu bannerovú reklamu: Ako maximalizovať návratnosť investícií

PVC bannery sú skvelým spôsobom, ako inzerovať svoju firmu, produkty alebo udalosť. Sú lacné, odolné a dajú sa používať v interiéri aj exteriéri. Tu je niekoľko tipov na efektívnu reklamu pomocou bannerov:1. Vyberte si vizuálne príťažlivý dizajn: PVC bann

prejsť na článok

Marketingové stratégie sociálnych médií

Marketingové stratégie sociálnych médií, ktoré fungujú a konvertujú Odhaduje sa, že aktívnymi používateľmi sociálnych médií je 3,499 miliárd ľudí, ktorí tvoria približne 50% zeme. Len z toho má Facebook aktívnych používateľov vyše 2,375 miliárd. WhatsApp

prejsť na článok

Čo znamená skratka ESG?

Prvýkrát sa termín ESG objavil v roku 2005 v správe „Právny rámec pre integráciu environmentálnych, sociálnych a správnych otázok do inštitucionálnych investícií“. Z názvu vyplýva, že pôvodne sa počítalo so skratkou „GES“, pretože podľa samotnej správy bo

prejsť na článok

Medvedí trh. Pre niekoho radosť, pre niekoho panika

Akcie v poslednom období zažívajú veľký pokles. Poklesom o 20 % bola prekonaná úroveň korekcií a trh sa dostal do tzv. medvedieho trhu. Nedeje sa nič nezvyčajného, pretože poklesy sú bežnou súčasťou investícií. Za aktuálnymi poklesmi stojí neistota na fin

prejsť na článok

Katapultujte svoje financie

Katapultujte svoje financie Pozrite si video vezriu článku: alebo si vypočujte audio vezriu článku: https://www.bohatamama.sk/wp-content/uploads/2020/10/Katapultujte-svoje-financie.mp3 V téme ako sa stať PROFÍK-om na vlastné financie sa dostávame už k pís

prejsť na článok