Majiteľom e-shopu už o pár hodín

Vyskúšať si prevádzkovanie e-shopu nikdy nebolo jednoduchšie Viacerí už určite poznáte pojem dropshipping, no určite sa medzi vami nájdu aj takí, ktorým tento výraz nič nehovorí. Pri dropshippingu ide o formu internetového predaja, kedy nemusíte kupovať tovar na sklad, nebalíte objednávky a ani neposielate tovar zákazníkovi.  Ide teda o úplný outsourcing týchto činností na vášho dodávateľa. Vy sa staráte o beh e-shopu, ktorý máte naplnený produktami od svojich dodávateľov, riešite marketingové aktivity, aby ste získali čo najviac objednávok, ktoré však nakoniec vybavuje váš dodávateľ a vám vypláca províziu za sprostedkovanie predaja. Firma Bohemiasoft prichádza po svojich riešeniach pre tvorbu e-shopov aj s riešením pre dropshippingový predaj, ktoré sa volá Dropareal. Toto riešenie prináša už predpripravené e-shopy napojené priamo na dodávateľov, ktorý sú v tejto službe zapojení. Podľa toho, čo sme z ukážok videli, služba je momentálne použiteľná zrejme iba v ČR, kde si viete vybrať z 33 rôznych dodávateľov a rôznymi kategóriami, ktoré chcete ponúkať vo svojom e-shope. V systéme pre slovenský trh má Dropareal iba 1 dodávateľa, preto si myslíme, že táto služba ešte nie je pre náš trh pripravená. Sme však zvedaví, ako sa služba na Slovensku rozbehne. Zdroj:dropareal.cz Dropareal uvádza, že by ste v SR mali pri predaji dosiahnuť priemernú maržu cca 15% a priemerný mesačnú províziu 740€. Tu by nás však zaujímalo, z akej vzorky vzišli tieto čísla. Čo sa týka nákladov, prvých 15 dní máte od Droparealu zdarma. Toto obdobie na testovanie, kedy si vytvoríte vlastný názor, určite poteší. Následne za prevádzkovanie takéhoto e-shopu zaplatíte 16€, pri predplatení na dlhšie obdobie, sa mesačná cena znižuje. Dropareal bude skôr pre tých, ktorí váhajú, či si internetový predaj skúsiť a takisto tých, ktorí to s e-shopárčením nemyslia smrteľne vážne a chcú si privyrobiť nejaké to euro. Vyskúšať si, ako bude vyzerať váš dropshippingový obchod, môžete na tomto odkaze. Ako sa Vám táto služba pozdáva? Vyskúšate ju, ak bude mať pre SR lepšiu databázu dodávateľov? Príspevok Majiteľom e-shopu už o pár hodín zobrazený najskôr .

prejsť na článok

Spôsoby dopravy a platby e-shopu. Ako vybrať tie najvhodnejšie?

Z nedávneho prieskumu spoločnosti Stemmark pre spoločnosť Packeta vyplýva, že až 42 % zákazníkov nakupuje cez internet hlavne cez víkend. Za výhodu ľudia považujú najmä absenciu otváracích hodín.  ,,Ľudia čím ďalej tým viac trávia čas na internete a vyhľa

prejsť na článok

Manažérske zručnosti v praxi

Osvojte si zručnosti z oblasti komunikácie Dosiahnite vyššiu efektivitu v práci Spoznajte zásady jednania s ľuďmi Seminár je určený majiteľom podnikov, riaditeľom a manažérom na všetkých úrovniach. Rozvíja manažérske zručnosti Ako komunikovať  s rôznym

prejsť na článok

Rozvrh hodin - Individuální a skupinová výuka / Kolektivní výuka / Korepetice - změnit název sloupce Učebna/Místnost + ve sloupci Učebna/Místnost znemožnit výběr Místnosti

Milí uživatelé, v Rozvrhu hodin jsme změnili název sloupce Učebna/Místnost na Učebna. V rozbalovacím seznamu ve sloupci Učebna jsme změnili Místnost na Učebnu. Více v článku Rozvrh hodin.

prejsť na článok

Infografika: Ako a prečo si vybrať logistického partnera?

Logistický partner môže stáť za úspechom i problémami vášho e-shopu. Pri výbere spoľahlivého logistického partnera, ktorého prepravné služby budú vyhovovať vášmu online obchodu, musíte zohľadniť niekoľko dôležitých faktorov. Ktoré to sú? Stiahnuť infog

prejsť na článok

Přidat do menu Žáci položku Rozvrh hodin

Milí zákonní zástupci a žáci, do menu Žáci jsme přidali položku Rozvrh hodin.

prejsť na článok