Ktorý politik a strana ovládli sociálne siete?

Ktor politik a strana ovl dli soci lne siete? Soci lne siete patria medzi hlavn politick kan ly politick ch str n a politikov, cez ktor pred septembrov mi vobami kampauj . Ak v s zauj ma, na koho soci lnych sieach to za posledn tri mesiace najviac ije, kto m a na reklamy najviac financi a ktor politick strany neodolali TikToku, tajte alej. St le plat , e Facebook je pre politick kampa najd leitej ia soci lna sie. Spomedzi ostatn ch siet ju nav tevuje najviac Slov kov a najviac z nich aj interaguje s jej obsahom ( lajkovanie , p sanie koment rov, zdieanie pr spevkov). V eobecne najvy ie poty interakci dosahuj samotniacute; politici, nie profily politick ch str n. Za posledn tri mesiace udia najviac reaguj na Facebookov obsah zdiean R bertom Ficom, Milanom Uhr kom a pomerne nezn mym kandid tom Republiky, Tom om paekom. Ich sla dosahuj escifern v sledky. R bert Fico z skal za j n 438 124 interakci , priom Milan Uhr k zaost val pribline o stovku tis c a Tom paek o viac ako 140 tis c interakci . Uhr k mal oproti paekovi vy poet interakci len v j ni, v m ji a apr li to neplatilo. Spomedzi politick ch str n sa najviac dar pril ka pozornos ud na Facebooku hnutiu OANO, so 224 504 interakciami za j n. V tesnej om z vese nasleduje SMER-SD so 171 145 interakciami. Ostatn politick strany sa podobn m v sledkom u nepribliuj . KDH, SASKA, SNS, Sme rodina a PS dosahuj podobne, okolo 3 a 4 desiatky tis c interakci za j n. Zoznam politikov, ktor m aj na Facebookov reklamu najviac zdrojov sa v bec nekryje so zoznamom s potom interakci . Na reklamu m ali za posledn tri mesiace najviac peaz Peter Pellegrini, predseda KDH Milan Majersk a f progres vcov, Michal imeka. Peter Pellegrini za j n do reklamy investoval 11 750 eur, Majersk 11 370 eur a imeka 8736 eur. Politick strany vr aj do reklamy na Facebooku podobn cifry. Najviac si za sponzorovan obsah v priebehu posledn ch troch mesiacoch platilo OANO, v j ni ho v ak o p r stoviek predbehlo KDH s minut mi 14 460 eurami. Nasleduje Sme rodina s rozpotom 9670 eur, ktor mimochodom oproti apr lu a m ju niekokon sobne nav ila. Politici sa v posledn ch rokoch zaali hrn aj na Instagram. Na tom slovenskom v ak plat , e parlamentn ch politikov svojimi slami v razne a dlhodobo valcuje jedno meno Zuzana aputov . Na z klade potu interakci by sme ju pokojne mohli nazva aj najlep ou politickou influencerkou. Na Instagrame v j ni dosiahla o p r tis c viac interakci ako najsilnej politik na Facebooku R bert Fico. Omnoho men ie hodnoty interakci dosiahli v j ni na Instagrame Michal imeka (111 909), i Vladim ra Marcinkov (72 609). S to v ak st le pomerne vysok sla oproti ostatn m uch dzaom o parlamentn kresl . Jedin politick strana, ktor m minim lne rozdiely v pote interakci na Facebooku a Instagrame je Progres vne Slovensko. Na Instagrame je v porovnan s ostatn mi politick mi stranami 3 a 4-kr t v raznej ia, priom za j n zaznamenala 26 831 interakci . V rebr ku za ou nasleduj OANO, Demokrati, Sme rodina a SASKA. O plne in ch slach sa m eme bavi v s vislosti s platformou Youtube. Na nej dlhodobo krauje SMER-SSD, ktor ho vide zaznamenali len v j ni 14 875 375 vzhliadnut ! O niekoko n sobne ni ie poty viden zaznamenali za j n alej strany Republika, SNS, OANO a HLAS-SD. Je u nich vidie aj trend postupn ho n rastu potu viden v posledn ch troch mesiacoch. Strana Smer-SSD si dr prvenstvo aj na najmlad ej soci lnej sieti pre podobne mlad typ publika, TikTok. Na svoje pr spevky vo forme kr tkych vide z skava slu n poet lajkov . Za j n ich bolo a 448 100. V pote z skan ch p ikov nasleduje pomerne nev razn poslanec hnutia OANO Peter Cseh, ktor ho fan ikovia v j ni odmenili 391 500 lajkmi. alej je v porad kandid t Republiky Tom paek, s 303 200 lajkmi za j n. Zauj mav je sledova rozdiel v pote p ikov medzi konkurenn mi stranami Smer-SSD a Hlas-SD, ktor sa v r mci podpory na TikToku ocitaj na opanej k le. Tromi slovami, rozdiel je priepastn . Ak v s zauj maj d ta o aktivite profilov politikov a politick ch str n na soci lnych sieach, urite si pozrite aj na u kolonku Politici na Facebooku, do ktorej na pravidelnej b ze prid vame najnov ie sla po t doch. Verte i nie, aktu lnej ie a podrobnej ie d ta o online komunikan ch kan loch politick ch subjektov nezoeniete! Nechcete zme ka nov anal zu? Pridajte sa ku komunite fan ikov komunik cie a d t. S hlas m so zasielan m newslettra a pre tal/a som si inform cie o sprac van osobn ch dajov (www.newschool.sk/ochrana-udajov) Prihl si !function(){function t(t){this.element=t,this.animationId,this.start=null,this.init()}if(!window.requestAnimationFrame){var i=null;window.requestAnimationFrame=function(t,n){var e=(new Date).getTime();i||(i=e);var a=Math.max(0,16-(e-i)),o=window.setTimeout(function(){t(e+a)},a);return i=e+a,o}}t.prototype.init=function(){var t=this;this.animationId=window.requestAnimationFrame(t.triggerAnimation.bind(t))},t.prototype.reset=function(){var t=this;window.cancelAnimationFrame(t.animationId)},t.prototype.triggerAnimation=function(t){var i=this;this.start||(this.start=t);var n=t-this.start;504>n||(this.start=this.start+504),this.element.setAttribute(transform,rotate(+Math.min(n/1.4,360)+ 12 12));if(document.documentElement.contains(this.element))window.requestAnimationFrame(i.triggerAnimation.bind(i))};var n=document.getElementsByClassName(nc-loop_circle-02-24),e=[];if(n)for(var a=0;n.length>a;a++)!function(i){e.push(new t(n[i]))}(a);document.addEventListener(visibilitychange,function(){hidden==document.visibilityState?e.forEach(function(t){t.reset()}):e.forEach(function(t){t.init()})})}(); Najnov ie anal zy V etky anal zy Ako vysvetľujeme potrebu modernizácie turnianskej cementárne obciam v jej okolí Ako pomáhame budovať zelenšiu Žilinu Ktorý politik a strana ovládli sociálne siete? New School Communications Komunik cia zaloen na d tach Sme PR a digit lnou agent rou, s dliacou v Bratislave a v Prahe, ktoraacute; men spr vanie cieov ch skup n a prin a meraten biznisov v sledky. V kampaniach vych dzame z d t a vyu vame najnov ie poznatky z oblasti komunik cie a marketingu. Office Bratislava Bottova 1 811 09 Bratislava Office Praha Italsk 2581/67 120 00 Praha Kontakt [email protected] +421 908 169 879 Kore pondenn adresa Tovarensk 12 811 09 Bratislava Ochrana dajov New School Communications 2023 The post Ktorý politik a strana ovládli sociálne siete? appeared first on Komunikácia založená na dátach.

prejsť na článok

Kotleba spustil masívnu kampaň, na sociálne siete míňa najviac zo všetkých politikov

Kotleba spustil mas vnu kampa, na soci lne siete m a najviac zo v etk ch politikov Predvolebn kampa sa aspo pre Mari na Kotlebu spustila u zaiatkom roka. Aspo teda na svojom Facebookovom profile. Od 1. janu ra minul len na sponzoring svojich pr spe

prejsť na článok

Good idea, Ukrajina!

Ako Ukrajina spe ne buduje svoju hrdinsk znaku? Ukrajina n m v etk m ukazuje ako sa tvor imid krajiny. Popritom ako vykop va agresora za svoje hranice, systematicky tla Hrdinstvo ako hlavn asoci ciu so svojou znakou. S my lienkou krajiny a

prejsť na článok

Hľadáme šikovného komunikátora/ku

Hľadáme šikovného komunikátora/ku Had me ikovn ho komunik tora alebo komunik torku, ktor ho lohou bude kompletne zastre ova komunik ciu pre vybran ch klientov, o zaha: komunik ciu s m diami, spr vu soci lnych siet tvorbu textov i vide a mnoho in

prejsť na článok

Elfovia už prešli milión komentárov

Elfovia už prešli milión komentárov Moder ciu diskusi na profiloch slovensk ch m di rie ime u viac ako 4 mesiace. Za ten as pre lo oami a rukami elfov u viac ako mili n koment rov. Z t chto koment rov museli elfovia vymaza alebo skry 220 000 komen

prejsť na článok

BILLA Aktuálny Billa leták

Aktuálny leták Billa platný od 21.12.2021 do 28.11.2021. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); (adsbygoogle =

prejsť na článok