Ktor politik a strana ovl dli soci lne siete? Soci lne siete patria medzi hlavn politick kan ly politick ch str n a politikov, cez ktor pred septembrov mi vobami kampauj . Ak v s zauj ma, na koho soci lnych sieach to za posledn tri mesiace najviac ije, kto m a na reklamy najviac financi a ktor politick strany neodolali TikToku, tajte alej. St le plat , e Facebook je pre politick kampa najd leitej ia soci lna sie. Spomedzi ostatn ch siet ju nav tevuje najviac Slov kov a najviac z nich aj interaguje s jej obsahom ( lajkovanie , p sanie koment rov, zdieanie pr spevkov). V eobecne najvy ie poty interakci dosahuj samotniacute; politici, nie profily politick ch str n. Za posledn tri mesiace udia najviac reaguj na Facebookov obsah zdiean R bertom Ficom, Milanom Uhr kom a pomerne nezn mym kandid tom Republiky, Tom om paekom. Ich sla dosahuj escifern v sledky. R bert Fico z skal za j n 438 124 interakci , priom Milan Uhr k zaost val pribline o stovku tis c a Tom paek o viac ako 140 tis c interakci . Uhr k mal oproti paekovi vy poet interakci len v j ni, v m ji a apr li to neplatilo. Spomedzi politick ch str n sa najviac dar pril ka pozornos ud na Facebooku hnutiu OANO, so 224 504 interakciami za j n. V tesnej om z vese nasleduje SMER-SD so 171 145 interakciami. Ostatn politick strany sa podobn m v sledkom u nepribliuj . KDH, SASKA, SNS, Sme rodina a PS dosahuj podobne, okolo 3 a 4 desiatky tis c interakci za j n. Zoznam politikov, ktor m aj na Facebookov reklamu najviac zdrojov sa v bec nekryje so zoznamom s potom interakci . Na reklamu m ali za posledn tri mesiace najviac peaz Peter Pellegrini, predseda KDH Milan Majersk a f progres vcov, Michal imeka. Peter Pellegrini za j n do reklamy investoval 11 750 eur, Majersk 11 370 eur a imeka 8736 eur. Politick strany vr aj do reklamy na Facebooku podobn cifry. Najviac si za sponzorovan obsah v priebehu posledn ch troch mesiacoch platilo OANO, v j ni ho v ak o p r stoviek predbehlo KDH s minut mi 14 460 eurami. Nasleduje Sme rodina s rozpotom 9670 eur, ktor mimochodom oproti apr lu a m ju niekokon sobne nav ila. Politici sa v posledn ch rokoch zaali hrn aj na Instagram. Na tom slovenskom v ak plat , e parlamentn ch politikov svojimi slami v razne a dlhodobo valcuje jedno meno Zuzana aputov . Na z klade potu interakci by sme ju pokojne mohli nazva aj najlep ou politickou influencerkou. Na Instagrame v j ni dosiahla o p r tis c viac interakci ako najsilnej politik na Facebooku R bert Fico. Omnoho men ie hodnoty interakci dosiahli v j ni na Instagrame Michal imeka (111 909), i Vladim ra Marcinkov (72 609). S to v ak st le pomerne vysok sla oproti ostatn m uch dzaom o parlamentn kresl . Jedin politick strana, ktor m minim lne rozdiely v pote interakci na Facebooku a Instagrame je Progres vne Slovensko. Na Instagrame je v porovnan s ostatn mi politick mi stranami 3 a 4-kr t v raznej ia, priom za j n zaznamenala 26 831 interakci . V rebr ku za ou nasleduj OANO, Demokrati, Sme rodina a SASKA. O plne in ch slach sa m eme bavi v s vislosti s platformou Youtube. Na nej dlhodobo krauje SMER-SSD, ktor ho vide zaznamenali len v j ni 14 875 375 vzhliadnut ! O niekoko n sobne ni ie poty viden zaznamenali za j n alej strany Republika, SNS, OANO a HLAS-SD. Je u nich vidie aj trend postupn ho n rastu potu viden v posledn ch troch mesiacoch. Strana Smer-SSD si dr prvenstvo aj na najmlad ej soci lnej sieti pre podobne mlad typ publika, TikTok. Na svoje pr spevky vo forme kr tkych vide z skava slu n poet lajkov . Za j n ich bolo a 448 100. V pote z skan ch p ikov nasleduje pomerne nev razn poslanec hnutia OANO Peter Cseh, ktor ho fan ikovia v j ni odmenili 391 500 lajkmi. alej je v porad kandid t Republiky Tom paek, s 303 200 lajkmi za j n. Zauj mav je sledova rozdiel v pote p ikov medzi konkurenn mi stranami Smer-SSD a Hlas-SD, ktor sa v r mci podpory na TikToku ocitaj na opanej k le. Tromi slovami, rozdiel je priepastn . Ak v s zauj maj d ta o aktivite profilov politikov a politick ch str n na soci lnych sieach, urite si pozrite aj na u kolonku Politici na Facebooku, do ktorej na pravidelnej b ze prid vame najnov ie sla po t doch. Verte i nie, aktu lnej ie a podrobnej ie d ta o online komunikan ch kan loch politick ch subjektov nezoeniete! Nechcete zme ka nov anal zu? Pridajte sa ku komunite fan ikov komunik cie a d t. S hlas m so zasielan m newslettra a pre tal/a som si inform cie o sprac van osobn ch dajov (www.newschool.sk/ochrana-udajov) Prihl si !function(){function t(t){this.element=t,this.animationId,this.start=null,this.init()}if(!window.requestAnimationFrame){var i=null;window.requestAnimationFrame=function(t,n){var e=(new Date).getTime();i||(i=e);var a=Math.max(0,16-(e-i)),o=window.setTimeout(function(){t(e+a)},a);return i=e+a,o}}t.prototype.init=function(){var t=this;this.animationId=window.requestAnimationFrame(t.triggerAnimation.bind(t))},t.prototype.reset=function(){var t=this;window.cancelAnimationFrame(t.animationId)},t.prototype.triggerAnimation=function(t){var i=this;this.start||(this.start=t);var n=t-this.start;504>n||(this.start=this.start+504),this.element.setAttribute(transform,rotate(+Math.min(n/1.4,360)+ 12 12));if(document.documentElement.contains(this.element))window.requestAnimationFrame(i.triggerAnimation.bind(i))};var n=document.getElementsByClassName(nc-loop_circle-02-24),e=[];if(n)for(var a=0;n.length>a;a++)!function(i){e.push(new t(n[i]))}(a);document.addEventListener(visibilitychange,function(){hidden==document.visibilityState?e.forEach(function(t){t.reset()}):e.forEach(function(t){t.init()})})}(); Najnov ie anal zy V etky anal zy Ako vysvetľujeme potrebu modernizácie turnianskej cementárne obciam v jej okolí Ako pomáhame budovať zelenšiu Žilinu Ktorý politik a strana ovládli sociálne siete? New School Communications Komunik cia zaloen na d tach Sme PR a digit lnou agent rou, s dliacou v Bratislave a v Prahe, ktoraacute; men spr vanie cieov ch skup n a prin a meraten biznisov v sledky. V kampaniach vych dzame z d t a vyu vame najnov ie poznatky z oblasti komunik cie a marketingu. Office Bratislava Bottova 1 811 09 Bratislava Office Praha Italsk 2581/67 120 00 Praha Kontakt [email protected] +421 908 169 879 Kore pondenn adresa Tovarensk 12 811 09 Bratislava Ochrana dajov New School Communications 2023 The post Ktorý politik a strana ovládli sociálne siete? appeared first on Komunikácia založená na dátach.
Kotleba spustil mas vnu kampa, na soci lne siete m a najviac zo v etk ch politikov Predvolebn kampa sa aspo pre Mari na Kotlebu spustila u zaiatkom roka. Aspo teda na svojom Facebookovom profile. Od 1. janu ra minul len na sponzoring svojich pr spe
prejsť na článokAko Ukrajina spe ne buduje svoju hrdinsk znaku? Ukrajina n m v etk m ukazuje ako sa tvor imid krajiny. Popritom ako vykop va agresora za svoje hranice, systematicky tla Hrdinstvo ako hlavn asoci ciu so svojou znakou. S my lienkou krajiny a
prejsť na článokHľadáme šikovného komunikátora/ku Had me ikovn ho komunik tora alebo komunik torku, ktor ho lohou bude kompletne zastre ova komunik ciu pre vybran ch klientov, o zaha: komunik ciu s m diami, spr vu soci lnych siet tvorbu textov i vide a mnoho in
prejsť na článokElfovia už prešli milión komentárov Moder ciu diskusi na profiloch slovensk ch m di rie ime u viac ako 4 mesiace. Za ten as pre lo oami a rukami elfov u viac ako mili n koment rov. Z t chto koment rov museli elfovia vymaza alebo skry 220 000 komen
prejsť na článokAktuálny leták Billa platný od 21.12.2021 do 28.11.2021. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); (adsbygoogle =
prejsť na článok