Neštandardné eshopy potrebujú neštandardné riešenia Klient: Ikar luxusná knižnica Mediamix: Google, Facebook, Youtube, Email marketing, RTB, PR články, Crimtan, print vkladačky Názov projektu: Dokonalý mediamix Obdobie realizácie: medziročné porovnanie 1.9. – 31.5. Cieľová skupina: Zberatelia kníh Zadanie: Zvýšiť predaje a poznateľnosť značky Charakteristika klientaPre lepšie pochopenie je našou povinnosťou ako prvé uviesť špecifikáciu klienta. Jedná sa o eshop, ktorý predáva limitované edície kníh s vysokou zberateľskou a obmedzeným počtom výberových kusov. Cenovo sa pohybujú od 200€ až do 5000€. RiešenieAká je naša cieľová skupina? Túto otázku sme si položili ako prvú. Odpoveďou bolo riešenie na zostavenie správneho mediamixu pre splnenie očakávaného cieľa. Neštandardné eshopy potrebujú neštandardné riešenia. Vychádzali sme z overených performance médií, ktoré sa stali už tkzv. „povinnou jazdou“ pre ecommerce. Kombináciou netradičných riešení sme zvolili mix, ktorý sme testovali a na základe dát určili/ optimalizovali kampane. Najväčšiu časť tržieb tvoria limitované knihy (limitovaný počet kusov): V tomto prípade je nezodpovedné povedať, že na každú knihu funguje rovnaká stratégia. Každá kniha bola unikátna a naša stratégia a prístup bol prispôsobený špecifikáciám danému produktu. Naše možnosti boli neobmedzené. Hrali sme sa s typmi cielenia, médiami, reklamnými formátmi a kreatívou. Vyskúšali sme novinky či beta verzie, ktoré oživili komunikáciu brandu a pomohli sa priblížiť dnešnému trendu. Z dôvodu náročnosti cieľovej skupiny sme kombinovali custom intent publiká (publiká vytvorené na základe návštevnosti jed. stránok alebo na kľúčových slovách ktoré sa vyskytujú v článkoch ktoré zákazníci čítajú) založené na kľúčových slovách či konkrétnymi URL relevantných webov. Zaujímavé výsledky sme dosiahli cielením na IP adresy, resp. cielili sme na vybrané relevantné firmy pomocou siete Crimtan. Kľúčové v celej stratégii bolo správne rozloženie budgetu medzi akvizíciou a retargetingom (znovu oslovovanie opakujúcich zákazníkov). Z dát sme zaregistrovali silný trend opakujúcich sa nákupov, čo podčiarkuje ideu produktu. Zberateľstvo kníh je hobby a vášeň. Uvedomovali sme si silu remarketingu, resp. opakovaného oslovovania verných zákazníkov ale pokiaľ sme chceli rásť, potrebovali sme rozširovať databázu klientov a zároveň vytvárať poznateľnosť značky (zberateľský love brand). Pracovali sme so sociálnymi sieťami, videom na youtube, predajnými newsletrami, vkladačkami v časopisoch, PR článkami, RTB nákupom. Výsledky projektuVďaka rozšíreniu o nové online a offline médiá sme začali čerpať z potenciálu, ktorý nebol v minulosti naplnený. Odrazilo sa to na takmer všetkých metrikách. Medziročné navýšenie návštevnosti o 80% a konverzného pomeru o 27% malo okamžitý impakt na celkové predaje, ktoré rástli o 167%. Celý projekt bol unikátny v tom, že sme boli na tak nízkom PNO (podiel nákladov na obrate), že sme si mohli dovoliť výrazne navyšovať náklady do reklamných kampaní a aj napriek tomu sme boli efektívnejší ako tomu bolo v minulosti. Jedinou našou prekážkou boli limity predajných kanálov – Google ads (obmedzený počet vyhľadávaní) newsletter + remarketingové formáty (obmedzená veľkosť databáze). V čom je projekt top Napriek náročnosti produktu sme našli cestu a dokázali, že aj navzdory zlým výsledkom z minulosti (keď ešte neboli kampane pod našou správou) sme schopní postaviť fungujúcu stratégiu, čo potvrdzujú dosiahnuté výsledky. % Návštevnosť na webe % Konverzný pomer % Počet transakcií % Tržby Viac našich prác Influenceri prijali výzvu a ukázali, ako vedia cestovať s 365.bank Čítajte tu Neštandardné eshopy potrebujú neštandardné riešenia Čítajte tu Ako sa stať leadrom na sociálnych sieťach v retail segmente? Čítajte tu Efektívne využitie rozpočtu v čase krízy Čítajte tu Zdvojnásobili sme tržby jednotke na trhu drmax.sk Čítajte tu Ako komunikovať v lokálnych médiách s cenami ako pri PPC formátoch? Čítajte tu Rekordná čítanosť native článku Čítajte tu Ako môže migrácia webu nielen udržať návštevnosť, ale dokonca ju aj zvýšiť o 35%? Čítajte tu Dvojnásobný nárast performance za rovnaké náklady Čítajte tu V priebehu 6 mesiacov sa nám podarilo zvýšiť organickú návštevnosť až o 280 % Čítajte tu Klientom pripravujeme Out-of-home riešenia na mieru Čítajte tu Sloboda v printe Čítajte tu Influenceri prijali výzvu a ukázali, ako vedia cestovať s 365.bank Čítajte tu Neštandardné eshopy potrebujú neštandardné riešenia Čítajte tu Ako sa stať leadrom na sociálnych sieťach v retail segmente? Čítajte tu Efektívne využitie rozpočtu v čase krízy Čítajte tu Zdvojnásobili sme tržby jednotke na trhu drmax.sk Čítajte tu Ako komunikovať v lokálnych médiách s cenami ako pri PPC formátoch? Čítajte tu Rekordná čítanosť native článku Čítajte tu Ako môže migrácia webu nielen udržať návštevnosť, ale dokonca ju aj zvýšiť o 35%? Čítajte tu Dvojnásobný nárast performance za rovnaké náklady Čítajte tu V priebehu 6 mesiacov sa nám podarilo zvýšiť organickú návštevnosť až o 280 % Čítajte tu Klientom pripravujeme Out-of-home riešenia na mieru Čítajte tu Sloboda v printe Čítajte tu Media and Digital Services a.s. DIGITAL PARK I, Einsteinova 21, 851 01 BratislavaIČO: 48 238 902IČ DPH: [email protected] OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV©2020 Media and Digital Services a.s. The post Ikar luxusná knižnica appeared first on mdservices.sk.
Mestská knižnica Žilina vyhlasuje výberové konanie na 1 voľné pracovné miesto Knihovník / knihovníčka Mestská knižnica Žilina, Ul. Sv. Cyrila a Metoda 1, 010 08 Žilina oznamuje 1 voľné pracovné miesto, ktoré bude obsadené výberovým konaním na pozíciu: Kn
prejsť na článokAj počas jesene sme si pre Vás pripravili množstvo zaujímavých podujatí. Na koho sa môžeme tešiť?
prejsť na článokMIESTNA KNIŽNICA PETRŽALKA interiér knižnice – realizácia Bratislava spolupráca: Ing. arch. Martin Hudec, PhD. 2023 Miestna knižnica Petržalka na Vavilovovej ulici v Bratislave sa delí
prejsť na článokModerná architektúra ponúka mnoho možností pre inovatívne a štýlové prvky v nových domoch. Pokiaľ hľadáte spôsoby, ako sa odlíšiť a zároveň vykúzliť zaujímavé prvky vo vašom dome. Prezrite si naše tipy. Vstavaná knižnica Vstavaná knižnica je viac ak
prejsť na článokDo 20. 12. 2023 môžu architekti zasielať ukážky nových realizácií moderných drevostavieb všetkých typológií – 4 – 6 fotografií (JPEG) + pôdorys v PDF na email [email protected] , ktoré budú zaradené na posúdenie predstavenia na medzinárodnej vý