EPUB 3.3 sa stáva odporúčaním od W3C

W3C vydalo tlačovú správu, v ktorej oznamuje zverejnenie EPUB 3.3 ako odporúčanie W3C. Dôležitou súčasťou činnosti skupiny bola dostupnosť publikácií EPUB. V dôsledku toho bola aktualizovaná špecifikácia dostupnosti EPUB a po prvýkrát v histórii EPUB je teraz neoddeliteľnou súčasťou štandardu EPUB. Okrem toho je špecifikácia EPUB Accessibility kompatibilná s Európskym aktom o prístupnosti, ktorého vplyv

prejsť na článok

Nová služba Obrazy na mieru podľa vašich požiadaviek

Veľmi rada vytváram diela, ktoré presne zodpovedajú požiadavkám mojich klientov. Pretože sama viem, že keď chcem niekoho potešiť a darovať mu niečo krásne, chcem, aby darček na 100 % splnil očakávania. Preto v tomto veľmi rada vyhoviem svojim klientom a m

prejsť na článok

Aloe vera

Všeobecný krátky popis Aloe vera, mnohokrát nazývané aj ako zázračná rastlina pochádza pôvodne zo Severnej Afriky a existuje viac ako 500 druhoch kvitnúcich sukuletných rastlín aloe vera. Listy aloe vera sú šťavnaté a obsahujú v sebe hustú dužinu. Práv

prejsť na článok

EGO? Už s ním nehrám jeho hru

Ego je náš osobný image, nie je to to, čím v skutočnosti v hĺbke duše sme. Naša pravá podstata je zamaskovaná osobnými nálepkami, definíciami, hodnoteniami, analýzou, úsudkom. Takže to, čo potom vytvárame je identita založená na predstave, ktorá reprezent

prejsť na článok

5 hlavných dôvodov, prečo sú natívne reklamné články úspešné

Natívne reklamné články verzus klasické PR články. Aký je v nich rozdiel? Zásadný. Kým PR článok čitateľ spravidla okamžite „odhalí“ a zistí, že ide o reklamu, natívne články sú omnoho „nenápadnejšie“. Sú prirodzené, dobre sa čítajú, zapadajú do konceptu

prejsť na článok

Čo je to copywriting a prečo je tak vyhľadávaný?

O copywritingu dnes počujeme z každej strany a mnoho z nás má aký taký obraz o tom, čo sa pod týmto názvom ukrýva. Viete však čo copywriting v skutočnosti znamená a prečo je toľko vyhľadávaný? Slovo copy ako základ tohto pomenovania pochádza z anglického

prejsť na článok