Majú všetky deti hudobné cítenie? Prečo je hudobná výchova dôležitá a ako by sa mala hodnotiť? Prečítajte alebo vypočujte si v rozhovore s Oľgou Bystrianskou, učiteľkou, ktorá získala Cenu zastúpenia Európskej komisie na Slovensku v rámci odovzdávania ocenení Učiteľská osobnosť Slovenska. Rozhovor je súčasťou série Edužur s učiteľkou angličtiny a ruštiny a tiež mentorkou Komenského inštitútu Annou Jančovou. Prečítajte si tento rozhovor v prepise na našom portáli ČIERNA LABUŤ TU. Alebo si ho vypočujte ako podcast tu: Zdieľajte: The post EDUŽUR: Učitelia hudobnej výchovy nemajú hľadať talenty medzi deťmi, ale talent v každom dieťati, hovorí Oľga Bystrianska appeared first on Komenského inštitút.
Ako by mali lídri vzdelávania reagovať na umelú inteligenciu? Čo spôsobujú žiakom sociálne siete? A prečo by sme sa na vzdelávacie procesy mali pozerať komplexne? Vypočujte si alebo prečítajte v rozhovore s vedúcim Zastúpenia Európskej komisie na Slovensk
prejsť na článokZnámky považuje za donucovací prostriedok. Svojich žiakov chváli, ak chcú pomáhať iným žiakom. Ľudmila Štupáková je učiteľka matematiky a výtvarnej výchovy na Základnej škole Divín a finalistka rebríčka TOP 10 tohtoročného ocenenia Učiteľská osobnosť Slov
prejsť na článokStredoškolský a vysokoškolský učiteľ informatiky Martin Cápay vedie žiakov k tomu, aby získané digitálne zručnosti vedeli využiť aj v bežnom živote. O svoje poznatky sa delí tiež s budúcimi učiteľmi informatiky, ktorých pripravuje na pedagogickú prax. Pre
prejsť na článokAké je ideálne prostredie pre učiteľov? Prečo je v školstve menej mužov ako žien? K čomu treba viesť žiakov, aby boli pripravení na budúcnosť? Vypočujte alebo prečítajte si v rozhovore s Učiteľom Slovenska Rastislavom Očenášom. Rozhovor je súčasťou série
prejsť na článokHra na hudobný nástroj patrí medzi časté koníčky školou povinných deti. Mnohí rodičia dúfajú, že hudobné vzdelanie dieťaťu otvorí širšie obzory a možno podporí aj jeho intelektuálny rozvoj. Je však hra na hudobný nástroj skutočne prostriedkom pre rozvoj j
prejsť na článok