Dizajn v realitách

Som Andrea Rolková a spájam reality a design. Keď som rozmýšľala o čom by som dnes napísala, tak som sa zamyslela nad mojou životnou cestou a hľadala paralely s tým, čo robím dnes. Vyštudovala som dizajn.Na dizajne ma baví, že má úžitkovú funkciu, že nejakým spôsobom uľahčí alebo spríjemní ľuďom život, nie je to umenie pre umenie. Že si k nejakému produktu človek vytvorí vzťah. V dizajne je veľa nadšenia, radosti, ale aj bolesti a prekážok. Je to proces. Dizajnér musí mať za sebou veľa napozeraného, musí veľa rozmýšlať, mať skúsenosť, kým vznikne nejaký nápad. Tvorím na základe požiadaviek klienta a jeho finančných možností. Vždy sa dá urobiť interiér vo vyššom aj nižšom štandarde. Mám prehľad na trhu. Dizajnér, je človek, čo formuje nielen ten priestor alebo produkt, ale aj ľudí okolo seba, musí byť estét. Robiť interiérový dizajn je širokoobsiahla kreatívna práca. Lebo neponúkate kus nábytku, ale predávate celý interiér. Atmosféru, emóciu, človeka to musí chytiť za srdce, ako sa hovorí. To treba patrične s klientom odkomunikovať, vysvetliť zámer. A to je spoločné aj pri realitách. V realitách tiež potrebujete predať emóciu, pocit z priestoru, potrebujete nápad ako dom , byt odprezentovať, čo vyzdvihnúť, aby ľudí chytil za srdce a pritiahol kupujúcich. Na to slúži tzv. Home staging je jedným zo základných predpokladov úspešného a zrýchleného predaja nehnuteľností. Pomôže vám totiž vygenerovať maximálny možný zisk. Táto činnosť robí domy väčšími, čistejšími, krajšími, jednoducho takými, že si ich ľudia chcú kúpiť. Ak to povieme “odbornejšie”, ide o estetickú prípravu nehnuteľností na jej predaj s cieľom maximálne odprezentovať jej potenciál. Kvalitný home staging dokáže: · urýchliť predaj, · zvýšiť počet záujemcov, · zvyšuje predajnú cenu (vyšší dopyt). Ja ako dizajnér rozhodujem, ktoré prvky interiéru sú najdôležitejšie a treba ich zdôrazniť a naopak, ktoré celkovému estetickému pôžitku škodia. Následne využívam rôzne doplnky, ktoré menia celkový dojem a to bez nutnej prerábky. Sú to kozmetické, finančne nenáročné úpravy predávanej nehnuteľnosti, ktoré sú vždy lacnejšie ako zľava, čo kupujúci požaduje, keď ho nehnuteľnosť neočarí. Na docielenie príjmeného efektu a atmosféry využívam: · prestieranie, závesy, koberčeky, vankúše, · zrkadlá, lampy, rastliny, čerstvé kvety · atraktívne usporiadanie veľkých kusov nábytku, · výzdoba miestností pomocou dekoratívnych materiálov · drobné detaily do regálov a knižníc, ktoré pútajú pozornosť.

prejsť na článok

EU požaduje digitálne právo nebyť rušený či prijatie postupu - mysli skôr, než pozdieľaš

Európsky parlament vyzýva na vývoj etických digitálnych produktov, ktoré sa nespoliehajú na nebezpečné vzorce a návykový dizajn.

prejsť na článok

5 tipov na efektívnu bannerovú reklamu: Ako maximalizovať návratnosť investícií

PVC bannery sú skvelým spôsobom, ako inzerovať svoju firmu, produkty alebo udalosť. Sú lacné, odolné a dajú sa používať v interiéri aj exteriéri. Tu je niekoľko tipov na efektívnu reklamu pomocou bannerov:1. Vyberte si vizuálne príťažlivý dizajn: PVC bann

prejsť na článok

Webstránka na mieru má výhody aj nevýhody

Mám pre teba dobrú správu, oddnes už nebudeš mať zmätok čo je to webstránka na mieru. Dnešný článok ti otvorí oči, a možno ťa aj prekvapí! Čo znamená webstránka na mieru? Webový dizajn na mieru je vytvorený od základov, výlučne pre firmu. Inak povedané,

prejsť na článok

Luzern modernizuje daňový softvér.

Elektronický daňový softvér v katnóne Luzern sa dočkal po 15 rokoch modernizácie. Viac ako 200 000 používateľov si môže budúci rok vyskúšať moderné funkcionality, či uľahčenia a novú tvár dostal aj dizajn. Softvér sa bude vyznačovať jednoduchosťou, kto

prejsť na článok

Ako vďaka letákom zlepšiť viditeľnosti vašej značky a osloviť viac zákazníkov

Letáky sú efektívnym spôsobom, ako propagovať svoje podnikanie a budovať identitu svojej značky. Sú lacným marketingovým nástrojom a dajú sa použiť na oslovenie širokého spektra ľudí.Tu je niekoľko tipov, ktoré vám pomôžu používať letáky na zvýšenie vidit

prejsť na článok