Digitálne marketingové stratégie pre reštaurácie

Hovorí sa, že reštauračný biznis je jedným z najťažších odvetví, do ktorého sa dá preraziť, nieto ešte prosperovať. Preto musíte vedieť, ako presadiť šance vo svoj prospech.Kľúčom k úspešnému podnikaniu je vedieť, ako predávať svoje publikum. Musíte odpovedať na dôležité otázky, ako napríklad „Ako sa moja komunita dozvie, že existujem?“ a Ako môžem prilákať ľudí do mojej reštaurácie?Vaše odpovede spočívajú v digitálnom marketingu reštaurácií. Zatiaľ čo istú platnosť možno nájsť v tradičných reklamných prostriedkoch, ako je rozdávanie letákov, priame mailové služby a rozhlasové reklamy, svet sa z veľkej časti digitalizoval. Ak nemáte online zastúpenie, môžete obchod zavrieť. Ale nebojte sa, sme tu, aby sme vám pomohli. Pokračujte v čítaní, aby ste sa dozvedeli o stratégiách digitálneho marketingu pre reštaurácie. Predtým, ako prejdeme k stratégiám, možno budete chcieť skontrolovať najlepšie marketingové agentúry poskytujúce služby digitálneho marketingu pre reštaurácie.Výhody digitálneho marketingu pre reštaurácie Implementácia komplexného digitálneho marketingového plánu pre reštauráciu môže majiteľom firiem pomôcť viacerými spôsobmi. Poďme sa dozvedieť o 3 hlavných výhodách digitálneho marketingu pre reštaurácie na ceste k zvýšeniu ich predaja:Zvýšená viditeľnosť a povedomieDigitálne marketingové kampane vám umožňujú osloviť hladný dav zlepšením šancí na prilákanie nových zákazníkov a zvýšením povedomia o značke. Platformy sociálnych médií, ako napríklad Facebook a Instagram, ponúkajú vysoko efektívne reklamné možnosti, ktoré možno prispôsobiť konkrétnej demografickej skupine. Takže môžete mať priamu linku na chuťové poháriky vašich zákazníkov pomocou mágie digitálneho marketingu.Vylepšené zapojenie zákazníkovDigitálny marketing vám pomáha zapojiť sa do obojsmernej komunikácie so zákazníkmi. A ak budete so svojimi zákazníkmi v kontakte prostredníctvom digitálnych kanálov, môžete podporiť lojálnych fanúšikov gurmánov, ktorí sa vracajú pre viac. Výsledkom je, že zanechajú žiarivé recenzie, navrhnú vaše miesto svojim priateľom a stanú sa vašimi najväčšími obhajcami.Vylepšená zákaznícka skúsenosťMôžete vytvoriť bezproblémový a prispôsobený zážitok pre svojich zákazníkov. Môžete napríklad použiť platformy digitálneho objednávania a doručovania na zefektívnenie a zjednodušenie procesu objednávania pre vašich zákazníkov. Údaje, ktoré získate z týchto platforiem, môžete použiť aj na prispôsobenie svojich marketingových kampaní potrebám a preferenciám publika.Ako robiť digitálny marketing pre reštauráciePrevádzkovanie reštaurácie je náročná práca, ale s rozmachom digitálnych technológií nebolo nikdy dôležitejšie mať silné online zastúpenie. Od zdokonaľovania vašej webovej stránky až po vývoj influencer marketingu a e-mailových kampaní, existujú rôzne spôsoby, ako dať vašej reštaurácii vyniknúť v digitálnom svete.  Rozoberieme základy digitálneho marketingu pre reštaurácie a dáme vám tipy, ako začať. Či už ste skúsený profesionál alebo len začínate, ponorte sa do digitálnych marketingových nápadov pre reštaurácie a pripravte sa, aby vaša firma zažiarila!1. Zdokonalte svoju webovú stránkuAj keď vlastníte miestnu reštauráciu, ktorá nie je digitálna, váš výklad už nie je tvárou vašej spoločnosti. Keď 88 % spotrebiteľov vyhľadáva produkty alebo služby online, posudzuje dôveryhodnosť firmy predovšetkým na základe jej webovej stránky. Vaša webová stránka musí byť profesionálna, funkčná a užívateľsky prívetivá, aby mohla vytvoriť solídnu stratégiu digitálneho marketingu. Potenciálni zákazníci sa musia na vašom webe pohybovať intuitívne, aby našli veci ako menu, otváracie hodiny a vašu adresu. Majte na pamäti, že väčšina ľudí používa svoje smartfóny na prieskum vecí ako je tento, bez ohľadu na to, či sú doma, v aute, v práci atď. – váš web musí byť optimalizovaný pre mobilné zariadenia.Investujte trochu času a peňazí do profesionálnych obrázkov priestorov vašej reštaurácie, jedla, ktoré ponúkate, a vášho personálu. Jedlo bude vyzerať chutnejšie a váš personál bude pôsobiť profesionálnejšie. Potenciálnym zákazníkom to dáva pocit intimity s vašou reštauráciou ešte predtým, ako ju navštívia. 2. Zamerajte sa na lokálne SEOJedným z najdôležitejších krokov v digitálnom marketingu reštaurácií je zdokonalenie optimalizácie pre vyhľadávače. SEO je všetko, čo sa týka získavania organickej návštevnosti vašich webových stránok a v konečnom dôsledku zákazníkov na vašich miestach. Keď niekto zadá „talianske reštaurácie v mojej blízkosti“, vaše hodnotenie SEO určí, ako rýchlo vás nájde.Aby ste sa uistili, že máte perfektne fungujúcu stratégiu digitálneho marketingu pre vašu reštauráciu, musíte sa uistiť, že SEO vášho webu z vás spraví lokálny hotspot. Svoje SEO môžete zvýšiť vykonaním nasledujúcich akcií:Vytvorte si na svojom webe blog plný pútavého a relevantného obsahuUistite sa, že každá stránka vášho webu využíva miestne kľúčové slová a iné formy SEO kódovania (metadáta vložené do obrázkov, videí, nadpisov atď.)Používajte interné odkazy (na iné stránky vášho webu) a externé odkazy (na pridružené weby, zdroje údajov atď.)Vytvorte si účet Moja firma na Googli Uistite sa, že vaše kontaktné informácie a adresa sú uvedené viackrát a že sa dajú ľahko nájsťAk ste v SEO nováčikom, dosiahnutie vysokej pozície si vyžaduje čas. Môžete sa pozrieť na ďalšie vzdelávanie o SEO alebo vyhľadať profesionálne služby, ak potrebujete pomoc.3. Získajte sledovateľov na sociálnych sieťachMať webovú stránku, ktorá sa hemží SEO kódovaním, je skvelé (a nevyhnutné). Existuje však niekoľko proaktívnejších spôsobov, ako môžete zvýšiť návštevnosť svojich stránok. Vedeli ste, že 69 % dospelých Američanov je na Facebooku? To znamená, že 69 % vašich potenciálnych zákazníkov nájdete na Facebooku. Zdroj: https://www.pewresearch.org/fact-tank/2021/06/01/facts-about-americans-and-facebook/ Pre úspešnú digitálnu marketingovú stratégiu pre reštaurácie je nevyhnutná solídna prítomnosť na sociálnych sieťach. Nielenže môžete zhromaždiť ľudí, ktorých priťahuje vaša reštaurácia a ktorí sa pravdepodobne stanú opakovanými zákazníkmi, ale sociálne médiá tiež poskytujú efektívne príležitosti na vytváranie sietí. Najlepšie na tom je, že máte veľa možností pre bezplatné aj platené reklamné kampane.Môžete napríklad bezplatne obchodovať na sociálnych médiách organizovaním tomboly alebo súťaží ponúkajúcich bezplatné jedlá, darčekové karty alebo dokonca peňažné ceny pre víťazov. Kľúčom je použiť súťaž na rozšírenie svojho dosahu povzbudením používateľov, aby lajkovali, komentovali a zdieľali vaše príspevky. Ich sledovatelia zase uvidia aktivitu, budú vystavení konkurencii a pravdepodobne začnú sledovať aj váš profil, aby mohli súťažiť o ceny.Prípadne sa môžete pozrieť na platený marketing sociálnych médií, ktorý vám umožňuje vybrať si, koľko denne miniete na svoju kampaň, ako aj na cieľové publikum (na základe veku, pohlavia, polohy a ďalších). S tým prichádza aj výhoda analytických údajov, ktoré analyzujú úspešnosť a výkonnosť vašich reklám. Budete môcť vidieť, ako sa darilo každej reklame, pokiaľ ide o interakciu (kliknutia na odkaz, lajky, sledovanie, zdieľanie, komentáre), čo vám pomôže doladiť vaše reklamy.4. Využite influencer marketingAk ešte nemáte silnú sledovanosť, alebo ak chcete zacieliť na širšie publikum, zvážte influencer marketing. Ovplyvňovatelia sociálnych médií sú tí, ktorí si vybudovali dôveryhodnosť v rámci určitých odvetví alebo demografických údajov, a v dôsledku toho majú často tisíce, ak nie milióny sledovateľov.Ak sú vo vašej príbuznej lokalite nejakí ovplyvňovatelia špecifickí pre potraviny, nemusí byť zlý nápad osloviť ich a pozvať ich na jedlo vo vašej reštaurácii zadarmo. Ak im chutí vaše jedlo, môžete prísť s marketingovou zmluvou pre influencerov. Výmenou za to, že vytvoria príspevok o vašej reštaurácii, im môžete zaplatiť poplatok alebo im dať určitý počet bezplatných jedál. 5. Implementujte e-mailový marketingĎalšia efektívna digitálna marketingová stratégia reštaurácie sa nazýva e-mailový marketing. Najprv musíte vytvoriť e-mailový zoznam príjemcov, ktorí sa prihlásili na odber vášho e-mailu. Získavanie odberateľov je možné dosiahnuť ponúkaním zliav predchádzajúcim zákazníkom, ktorí sa prihlásili na odber, prostredníctvom sociálnych médií, vašich webových stránok, pridružených webových stránok a reklám na vstupnej stránke . Keď sa zákazník prihlási na odber, musíte mať automatizovanú sadu e-mailov, ktoré sa odosielajú raz alebo dvakrát týždenne. Tieto e-maily by mali byť priateľské a mali by vyjadrovať vďaku vašim odberateľom a zároveň ich nenápadne tlačiť k návratu do vašej reštaurácie. Musia však obsahovať aj hodnotný obsah (zľavy, akcie), inak ich ľudia prestanú otvárať. E-mailový marketing sa ukázal byť hlavným uchádzačom, pretože vychádza z marketingu pre ľudí, ktorí už prejavili záujem o vašu reštauráciu alebo v nej jedli. 6. Využite online recenzieĎalej si pamätajte, že väčšina ľudí potrebuje trochu uistenia, pokiaľ ide o investovanie do produktov alebo služieb, vrátane kulinárskych zážitkov. Keď ľudia vyhľadávajú reštaurácie online, jednou z vecí, ktoré hľadajú, je to, čo povedali ostatní zákazníci. Musíte využiť online recenzie a úroveň dôveryhodnosti, ktorú do nich spotrebitelia vkladajú. Začnite tým, že povzbudíte každého platiaceho zákazníka, aby uverejnil recenziu na Google, na vašom webe alebo na vašom profile na sociálnej sieti. Väčšina ľudí musí byť motivovaná, aby urobili recenziu; po dokončení kontroly môžete ponúknuť slušnú zľavu, nápoj zadarmo atď.   7. Sieť s ďalšími miestnymi podnikmiĎalšia výhodná digitálna marketingová stratégia reštaurácie využíva iných vlastníkov malých podnikov vo vašej oblasti. Začnite budovať pridružené vzťahy s doplnkovými spoločnosťami. Môžete medzi sebou spolupracovať tak, že budete uverejňovať príspevky na blogoch toho druhého, odporúčať jeho služby a podobne. Spojte sa napríklad s miestnym hotelom a zistite, či odporučí vašu reštauráciu cestovateľom a iným hosťom. Môžu tak urobiť osobne a prostredníctvom svojej webovej stránky. Ponúknite zľavy všetkým zákazníkom, ktorí k vám prídu cez hotel. Prípadne sa môžete spojiť s inými malými podnikmi a ponúknuť zľavy na jedlá súvisiace s podnikaním, ako sú stretnutia predajcov so súčasnými alebo potenciálnymi klientmi, tímové obedy, večierky po práci atď. Kľúčom je ponúknuť hodnotu iným podnikom, ktoré si pridružiť sa k vám. Na oplátku získate viac zákazníkov a silnejší vplyv vo vašej komunite.8. Udržujte vysokú úroveň online zapojeniaNakoniec je dôležité pochopiť, že konzistentnosť je všetko v digitálnom marketingu reštaurácií. Ak chcete, aby si vaša komunita zapamätala vaše meno, keď príde čas na jedlo, musíte vynaložiť úsilie, aby to tak bolo. Spustiť reklamnú kampaň raz za rok nestačí. To však neznamená, že musíte zničiť banku, aby sa zákazníci vracali do vašej reštaurácie znova a znova. Sú to maličkosti, ako je pravidelná aktualizácia vašej webovej stránky, uverejňovanie nového obsahu niekoľkokrát týždenne na sociálnych sieťach a reklama na nové položky vo vašom jedálnom lístku. Pamätajte však, že musíte udržať komunitu zaangažovanú tým, že budete propagovať nové špeciálne ponuky online, organizovať súťaže a dávať späť.ZáverPokiaľ boli vaše jedlo a služby dobré, mohli ste si založiť obchod na rohu ulice a podnikať roky. Vyžaduje si to však trochu úmyslu v spôsobe, akým uvádzate na trh a ako sa zapájate do komunity. Ak chcete analyzovať svetoznámy príklad z potravinárskeho priemyslu, môžete si pozrieť náš blogový príspevok o stratégii digitálneho marketingu spoločnosti McDonalds .Krivka učenia pre digitálny marketing reštaurácií je strmá, ale my sme tu, aby sme vám pomohli. Môžete sa pozrieť do nášho adresára digitálneho marketingu a nájsť spoločnosti vo vašej oblasti, ktoré vám môžu pomôcť s vašimi špecifickými potrebami. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našej siete digitálnych agentúr, kontaktujte nás ešte dnes ! The post Digitálne marketingové stratégie pre reštaurácie first appeared on LepoCreative - online marketing.

prejsť na článok

Aké marketingové stratégie využívajú svetové značky? Inšpirujte sa

Pozrite sa, ktoré marketingové stratégie využívajú svetové značky pre dosiahnutie úspechu ? V tomto článku sa dozviete, aké marketingové stratégie využívajú svetové značky. Bližšie sa tiež pozrieme na značky ako Coca-Cola, Apple, Starbucks či Nike. Preds

prejsť na článok

Reštaurácie

PENTHOSEAPARTMENTS Reštaurácie v okolí REŠTAURÁCIA ESCALE Viac informácii REŠTAURÁCIA HOTELA PRÍSTAV Viac informácii SALAŠ ORAVA Viac informácii The post Reštaurácie appeared first on Luxusné apartmány s vírivkou -

prejsť na článok

Trendy v reklame, ktoré fungujú a mali by ste ich poznať

Nové trendy v reklame Trendy v reklame sa vyvíjali pomaly z tlačenej reklamy a televíznych spotov na nové premyslené marketingové stratégie. Tie dnes zahŕňajú QR kódy, co-branding, obsahový marketing, PPC kampane a chat botov. Zatiaľ čo tlač a televízia s

prejsť na článok

UX ako súčasť marketingovej stratégie

Príspevok UX ako súčasť marketingovej stratégie je zobrazený ako prvý na Glidy.

prejsť na článok

Marketing na mieru podľa vašich prianí

Svet sa mení, my sa meníme, menia sa požiadavky všetkých na vôkol. Zmeny najviac vidno v podnikaní a v biznise. Marketing je téma, bez ktorej sa na trhu v podstate ani nepohneme. HMarketing  je   mladá  marketingová  firma, ktorá je zameraná na externý ma

prejsť na článok