Clubhouse II. časť mlčať je niekedy naozaj zlato

Ak neviete, o čom tu točíme a čo to vlastne za srandu ten Clubhouse je, tak si radšej prečítajte prvú časť našej “mini” série o tejto čudesnej appke pre extrovertov. Kliknite TU a dozviete sa viac.  Ak ste už ale starí harcovníci a myslíte si, že máte Clubhouse zmáknutý z každej strany, tak to zase pŕŕŕ. Síce o vašich schopnostiach nepochybujeme, ale myslíme si, že nie je nikdy na škodu naučiť sa niečo nové alebo si aspoň oprášiť vedomosti. Sloboda slova Už keď ste tam, tak vás možno čaká nemilé zistenie. Všetci tam majú slobodu slova úplne všetci! To znamená, že sa môžete vyjadriť k akejkoľvek téme a zastaviť vás môže jedine moderátor, ktorému sa to v drvivej väčšine vymyká spod kontroly. Takže sa môže veľmi ľahko stať, že má debata aj 5 hodín a pointa celého rozhovoru je v nedohľadne. Aby sme však niekomu nekrivdili. Poklonu treba vzdať tým, ktorí sú na rozhovor, napríklad s odborníkom, naozaj pripravení a debatu si vedia dokonale ustrážiť. Kritika myslenia tu naberá nový rozmer Hoaxy a fake news sú naozaj všade na Facebooku či Instagrame ich už vieme rozoznať (snáď) všetci. Naivne v to dúfame. Ale ako odlíšiť klamlivé info od tých pravdivých v live debate? V tomto zmysle sa to podobá stretku pri pive, kde si každý hovorí čo chce. Bez ohľadu na to či sú to pravdy, alebo nepravdy. Preto si treba dať na Clubhouse naozaj veľký pozor, akým informáciám uveríte. Overte si, o akého diskutujúceho ide. Poprípade sa ho rovno spýtajte, z akého zdroja tá informácia pochádza. V opačnom prípade to môže vyzerať ako klasická debatka v štýle “jedna babka povedala, že sesternicinej kamoške sa stalo to a hento”. A všetci dobre vieme, kam to potom vedie.  Aj zlá reklama je reklama určite? Počas jedného dlhého februárového večera sme sa pripojili k debate na Clubhouse aj my. Boli sme iba “tichým spoločníkom”, debatu sme len počúvali. Išlo o rozhovor s dvoma slovenskými novinármi na tému “Špeciálna prokuratúra”. Ale k pointe. Zrazu sa tam pripojilo asi 20 členov s rovnaku profilovou fotkou nemenovanej značky oblečenia (prvé porušenie podmienok Clubhouse nesmiete propagovať svoju značku/logo), ktorí sa prihlásili o slovo s tým, že im ako novinárom chcú niečo dôležité povedať. A čo sa vlastne stalo? Začali si robiť reklamu na svoju značku. What the . ?! Koho by už len toto napadlo?!?! Okrem toho, že porušili hneď niekoľko pravidiel Clubhouse, tak ich novinárka ihneď dala dole zo “stage-u”. Postupne sa členovia značky presunuli na Instagram, na jej neskorší livestream, kde na ňu útočili v komentároch. No, čo bolo, bolo. Ale viete čo je dôležité?  Ich snaha o zviditeľnenie sa síce nebola márna, ale bola neskutočne kontraproduktívna. Veď zvážte to sami, kúpili by ste si niečo od značky, ktorá sa správa takto detinsky?  Neurobte takú chybu, ako táto značka oblečenia a obráťte sa s komunikáciou či marketingovou stratégiou radšej na nás. RAZDVA vám pomôžeme s čímkoľvek, čo bude v marketingu rozhodne fungovať. Neváhajte a kontaktujte nás, nech sa aj vy stanete kráľmi internetov! 

prejsť na článok

Clubhouse I. časť nová sociálna sieť len pre pozvaných

Čo je Clubhouse? Clubhouse je nová sociálna sieť, ktorá vznikla pre fanúšikov podcastov a vlastne akýchkoľvek rozhovorov vôbec. Introverta tam s veľkou pravdepodobnosťou nenájdete a aj keby, tak bude iba počúvať a tŕpnuť či sa náhodou omylom neprihlási

prejsť na článok

Slovenská bryndza, biele zlato

Známe staré ovčiarske príslovie vraví „ovca dojí pyskom“ – a práve to je pre Slovensko obrovská výhoda. Bohaté a rôznorodé zloženie bylín slovenských pasienkov má priaznivý a dokázateľný vplyv na cenné zloženie ovčieho mlieka, z ktorého sa vyrába kvalitná

prejsť na článok

RAZDVA Backstage: Štart roka v znamení úspešných spoluprác a nových ľudí v tíme

KPK reklama s vami vybartruje čokoľvek! Hneď potom, ako sme oslávili troch kráľov aj rusínske vianoce, sme sa už konečne naladili na pracovný mood. Koláče museli ísť bokom, pretože nás z vianočného opojenia prebrala KPK reklama a ich nápad s Bartrom. J

prejsť na článok

Zlato pre Kima

Zaujímavý dokument prináša hlbší pohľad do života v Severnej kóreji.

prejsť na článok

Ako si udržať kľúčových zamestnancov

Stáva sa vám v poslednej dobe, že organizujete pracovné pohovory častejšie ako realizujete svoje denné pracovné povinnosti? Možno by ste mali viac naslúchať potrebám vašich zamestnancov, a tak si zabezpečiť stabilný a spoľahlivý pracovný tím. Veď napokon,

prejsť na článok