Ide o veľmi jednoduchý nástroj, ktorý pomáha kombinovať sady kľúčových slov a vytvárať frázy, ktoré môžete skopírovať a vložiť do svojich kampaní Google Adwords. Je určený pre Google Adwords, ale môže byť užitočný aj pre iné reklamné systémy založené na kľúčových slovách. Jednoducho: robí nejaké čistenie na vstupných kľúčových slovách (malé písmená, orezáva zlé znaky), kombinuje sady kľúčových slov (každé s každým, v smere A→B alebo B→A alebo oboch), zahŕňa vo výsledku nekombinované sady kľúčových slov (ak je začiarknuté), pridáva úvodzovky (frázová zhoda) a/alebo zátvorky (presná zhoda), zabíja náhodných duplikátov, kontroluje množstvo vygenerovaných fráz (neprekročí 2 000, čo je limit na jednu reklamnú skupinu), pridá ASCII varianty vašich fráz (odstráni diakritické znamienka), pridáva kombinácie diakritických znakov s ich variantmi ASCII (bez diakritických znamienok)*, a šetrí váš čas. Ak chcete získať pokročilé výsledky za kratší čas, použite tento nástroj vo viacerých krokoch. Napríklad: vytvorte všeobecný súbor v prvom kroku vytvoriť ďalšiu skombinujte sady výsledkov zhora a získajte konečné výsledky Tento nástroj za vás nevytvára ani nenavrhuje žiadne kľúčové slová ani frázy, iba kombinuje skupiny kľúčových slov z vášho vstupu. Ukladanie vašich údajov Ak nezačiarknete políčko „uložiť“, tento nástroj neuloží váš vstup. Každé uloženie vytvorí novú jedinečnú stránku. Predtým uložené výsledky nemôžete prepísať. Je na vás, aby ste si svoje výsledky uložili do záložiek. Neexistuje spôsob, ako ich neskôr získať bez znalosti identifikátora. Bezplatný nástroj pre kľúčové slová Google Adwords
Zistite ako získať kupón na kredit až 120€ zadarmo a za akých okolností ho môžete uplatniť. The post Google Ads reklama (Adwords) ako získať kredit zadarmo appeared first on MojaWebstranka.sk.
prejsť na článokBezplatný online generátor Google Sitemap. XML-sitemaps.com poskytuje bezplatnú službu generátora mapy stránok online, ktorá vytvára mapu stránok XML, ktorú je možné odoslať spoločnostiam Google, Bing a iným vyhľadávacím nástrojom, aby im pomohla lepšie p
prejsť na článokDôležitý výber slovíčok a plánovanie vhodných kľúčových slov Nájsť správne a vhodné kľúčové slová by mala byť jednou z priorít pri vytváraní online marketingovej stratégie. Optimalizovaná webová stránka s obsahom ktorý zodpovedá vašim kľúčovým slovám V
prejsť na článokPozvanie na Vianočnú, či Silvestrovskú párty by malo byť príjemným zážitkom bez neustáleho stresujúceho premýšľania, čo na seba. Pri hľadaní toho správneho outfitu Vám stačia dve kľúčové slová – tyl a flitre.
prejsť na článokHľadáte jednoduchý nástroj, ktorý vám pomôže podporiť lokálny marketing? Vytvorte si profil na Google My Business. Moja Firma v Google Maps premieňa používateľov na nových zákazníkov. Prostredníctvom neho tiež informujete tých existujúcich o aktualitách a
prejsť na článok