Vytvorte jasnú stratégiu Používanie akejkoľvek sociálnej siete bez plánu vedie k zbytočným nákladom a nízkej návratnosti investícií. Váš marketingový plán Instagram musí jasne definovať: Vaše ciele Môže to byť zvýšenie povedomia o značke, zvýšenie predaja produktov, zvýšenie návštevnosti vašich webových stránok a podobne. Uistite sa, že sa vaše ciele ohľadom siete Instagram zhodujú s vašimi širšími marketingovými cieľmi. Kto je vaše cieľové publikum Koľko majú rokov? Kde žijú? Čo je ich prácou? Kedy a ako používajú Instagram? Aké sú ich silné a slabé stránky? Aký príbeh chcete povedať Možno chcete uspokojiť zvedavosť tým, že ukážete followerom, ako sa váš produkt vyrába. Alebo môžete použiť Instagram na zdieľanie perspektívy vašej značky. Ďalšou účinnou taktikou je pozdvihnúť vašu značku, prezentovať životný štýl alebo úspechy svojich zákazníkov. Estetika vašej značky Zachovať konzistentnú osobnosť značky, vizuálny vzhľad a príbeh. Vaše príspevky by mali byť ľahko rozoznateľné a prehľadné. Zdieľajte presvedčivý obsah Skvelý obsah je to, o čom ľudia hovoria, komentujú a zdieľajú vaše príspevky. A tak získavate väčší dosah a nových sledovateľov. Kľúčom k skvelému obsahu je poznať cieľovú skupinu a to, čo chcú vidieť na sieti Instagram. Všetko, čo uverejníte, musí byť pre týchto ľudí zaujímavé. Vaším cieľom je informovať, zapájať sa a zabávať svojím obsahom. Vaše vizuálne nápady musia byť presvedčivé a vaše titulky musia upútať. Zdieľajte svoj účet Instagram v ďalších komunikačných prostriedkoch Všetky komunikačné nástroje či už online aj offline sú príležitosťou nasmerovať ľudí na váš účet Instagram. Uistite sa, že máte odkazy na svoj účet na vašich webových stránkach, v e-mailovom podpise aj online bulletine. Tým sa zabezpečí, že ľudia, ktorí už sú v kontakte s vašou značkou online, vás môžu nájsť na sociálnych médiách. Mali by ste taktiež vložiť svoj instagramový obsah do blogových príspevkov. Týmto spôsobom sa ľudia, ktorí objavia váš blog prostredníctvom vyhľadávača, dozvedia aj o vašom účte Instagram. A nevylučujte ani offline komunikačné nástroje, ako sú obaly produktov alebo vizitky. Článek Ako získať skutočných sledovateľov na váš Instagram? se nejdříve objevil na Mipel.
Instagram je v súčasnosti miestom, kde trávime množstvo času. Dokonca sa to pre niektorých môže stať aj prácou. Láka aj vás práca influencera, ale neviete, ako získať viac sledovateľov? V tomto článku máme pre vás rady na to, ako tvoriť obsah na Instagram
prejsť na článok1. SocialCaptain Ak chcete prilákať sledovateľov na Instagram, často musíte najprv dať, až potom prijať. Komentovanie obsahu však môže byť časovo veľmi náročné. To je miesto, kde prichádza automatizovaný nástroj SocialCaptain. Integruje sa s inými profilm
Máte účet na Instagrame? V takom prípade vám pravdepodobne záleží na tom, aby ste mali čo najviac followerov. Pretože čím viac tu máte nasledovateľov, tým viac ľudí zbadá vaše príspevky. A z toho množstva je vyššia pravdepodobnosť, že niekoho obsah zaujme
Necelých 5 mesiacov po šiestej edícii JBL JUMP FEST prekonal košický atletický streetathletics míting magickú métu 10 miliónov prehratí videí na Instagrame! Atraktívne videá z unikátneho prostredia pred gotickým chrámom prekonali v posledných 5 mesiacoch
Česká značka streliva GetLoad nie je zatiaľ na Slovensku až taká známa, používajú ho však rôzne zásahové jednotky najmä v Českej republike.Blanq.eu ako výhradný zástupca GetLoad na Slovensku nás zobral na malú prezentáciu na strelnicu Jasná do Nízkych Tat