Ako sme zvýšili organickú návštevnosť eshopu za rok o 1430 %

So značkou Lulubee pracujeme od roku 2017. V priebehu jedného roka sa nám vďaka SEO aktivitám, obsahovému marketingu, práci s influencermi a interakciám na sociálnych sieťach podarilo zvýšiť organickú návštevnosť až o 1430 %. Dnes viac ako polovica všetkých nákupov v e-shope pochádza z organického vyhľadávania. V našej prípadovej štúdii sa dozviete, ako sa nám to podarilo. Značka Lulubee pôsobí na Slovensku od júla 2016 a vznikla ako iniciatíva dvoch mám, ktoré sa rozhodli popri materstve venovať aj kariére a ponúkať svoje obľúbené produkty aj iným rodičom. V roku 2017 sme klientovi pripravili responzívny web a eshop na základe dodaného dizajnu, postupne optimalizovali obsah pre vyhľadávače a pravidelne začali tvoriť blogy na rôzne témy, vznikol tak magazín – blog Lulubee ako súčasť content marketingu. Neskôr, koncom augusta sme začali spravovať sociálne siete (Facebook, Instagram), zamerali sa ešte viac na SEO a rozbehli tiež online kampane. Naša cieľová skupina Lulubee funguje ako kamenná predajňa a zároveň eshop zameraný na dizajnové produkty pre mamičky a ich deti. Ponúka tovar prémiovej kvality z Dánska, Švédska, Holandska, USA či Francúzska. Cieľovou skupinou zákazníkov sú teda rodičia a hlavne ženy – matky a tehotné ženy. Podľa dát z eshopu sú ženy a muži zastúpení v pomere približne 90:10. Veľmi podobné údaje vykazuje aj magazín – blog Lulubee, kde  je pri čitateľoch pomer žien k mužom 91:9. Ide o ľudí vo veku 25 – 34 rokov s vyššími príjmami, keďže predávané produkty sú špičkou na trhu, a to sa odzrkadlilo aj na ich vyššej cene. Cieľovú skupinu sme sa však rozhodli rozšíriť aj o tých, ktorí sami deti ešte nemajú, ale svojich rodinných príslušníkov, prípadne kamarátov a známych by radi potešili darčekom, napríklad v podobne dizajnovej hračky alebo užitočnej pomôcky pre novopečenú mamičku. Preto vznikol nápad s darčekovými poukážkami – či už v konkrétnej hodnote alebo na konkrétny produkt, ktorý si obdarovaný môže prísť vybrať vo farbe podľa vlastných predstáv. Túto novú aktivitu sme prezentovali v blogu na tému darček pre bábätko do jedného roka. Samotný blog je rozdelený do kategórií Lulubee, Lifestyle, Dizajn a Kočíky. Aj to napovedá, že flagshipom eshopu a predajne sú hlavne kočíky, ku ktorým je poskytovaný aj servis, a preto im bola vytvorená samostatná kategória. Samotné deti a detské produkty sú výbornou témou na tvorbu obsahu. Cieľovou skupinou sa stali aktuálni zákazníci, ale aj noví potenciálni zákazníci, ktorým sme chceli dať do pozornosti produkty predávané v Lulubee aj takýmto natívnym spôsobom. Viac sa môžete dočítať na našom case study Lulubee na Madviso blogu.

prejsť na článok

Mediworx

Ako môže migrácia webu nielen udržať návštevnosť, ale dokonca ju aj zvýšiť o 35%? Klient: Mediworx Názov projektu: Migrácia portálu lekar.pluska.sk na lekar.sk Obdobie realizácie: apríl máj 2020 Zadanie: Migrácia organickej ná

prejsť na článok

4ka

Sloboda v printe Klient: 4ka Mediamix: Print Názov projektu: Sloboda Nekonečno Obdobie realizácie: marec 2018 Cieľová skupina: all Zadanie: Kreatívne využitie reklamného priestoru v printe, ktoré navodí pocit, že 4ka je naozaj

prejsť na článok

Bory Mall

Ako sa stať leadrom na sociálnych sieťach v retail segmente? Klient: Bory Mall Mediamix: display kampane, social komunikácia, blog, newsletter Názov projektu: Budovanie brandu na sociálnych sieťach a v online prostredí Obdobie

prejsť na článok

SSE

Pre klienta SSE sa nám v priebehu 6 mesiacov podarilo zvýšiť organickú návštevnosť až o 280 % Klient: SSE Názov projektu: Zvýšenie organickej návštevnosti pre www.sse.sk Obdobie realizácie: 2016 – 2019 (TOP 6 mesiacov v roku 20

prejsť na článok

FIO banka

Ako komunikovať v lokálnych médiách s cenami ako pri PPC formátoch? Klient: FIO banka Mediamix: Vizibilné displejové formáty na najväčších zásahových a spravodajských weboch Názov projektu: Efektívny nákup display formátov Obdo

prejsť na článok