Ako si vybrať najlepší CRM systém pre vašu spoločnosť?

Pre každú spoločnosť, ktorá má viac ako malý počet zákazníkov, je CRM systém prakticky nevyhnutný, ak chce zjednodušiť komunikáciu so zákazníkmi, automatizovať rutinné úlohy a zlepšiť svoje obchodné výsledky. Tento softvér sa stal rozhodujúcim pre hladké podnikanie a dlhodobý úspech. Môže však byť ťažké určiť, ktorý softvér CRM je najlepší pre dlhodobý úspech vo vašom podnikaní. Pri výbere CRM systému je dôležité zvážiť množstvo faktorov a tento článok vám pomôže presne s tým. Najdôležitejšie faktory pri výbere CRM systému Pozrime sa podrobnejšie na najvýznamnejšie faktory, ktoré by ste mali mať na pamäti pri výbere softvéru CRM. 1. Prepojenie medzi konateľmi spoločnosti Dostatočne dynamický CRM systém umožňuje vzájomné prepojenie firemných oddelení, zjednodušuje ich úlohy, nenecháva priestor na nedorozumenia a pomáha im ľahšie dosahovať spoločné ciele. Ako manažér v CRM máte možnosť sledovať celý proces predaja a získať cenné poznatky pri pohľade na údaje ovplyvňujúce vaše podnikanie. Okrem toho sa uistite, že CRM systém, ktorý si vyberiete, umožňuje vášmu marketingovému tímu ľahký prístup k údajom o zákazníkoch pri navrhovaní presne cielených kampaní. Zároveň môže marketingový tím vďaka CRM lepšie zásobovať obchodný tím ďalšími potenciálnymi zákazníkmi. Kvalitný CRM bude pre vás aj rezervoárom spätnej väzby od zákazníkov, na ktorú môžete rýchlo reagovať. Ak máte vo svojej spoločnosti zákaznícku podporu, CRM systém dokáže vidieť celú históriu kontaktov zákazníka s vašou spoločnosťou a poskytnúť očakávaný individuálny prístup. 2. Jednoduchá obsluha Najdôležitejšou vlastnosťou každého softvéru je, že je pre používateľov ľahko ovládateľný. A CRM nie je v tomto ohľade výnimkou. Ak neintuitívne ovládanie CRM vedie k neochote zamestnancov používať nový systém a bráni  produktivitě vašeho týmu, nebude to optimálne pre vaše potreby. Efektívny CRM systém by mal byť multifunkčný, aby mohol slúžiť celej spoločnosti ako centrálny zdroj informácií. Okrem toho by CRM malo automatizovať aj niektoré obchodné procesy, napríklad správu úloh, aby sa zlepšila spolupráca medzi tímami. 3. Správa dokumentov Možnosti správy dokumentov nie sú najbežnejším kľúčovým parametrom pre výber softvéru CRM. Efektívna správa dokumentov v systéme CRM môže členom vášho tímu ušetriť veľa času, pretože nemusia prepínať medzi rôznymi aplikáciami a navzájom si preposielať dokumenty. Zároveň pomáha udržiavať údaje v bezpečí a zaručuje, že každý má prístup k rovnakým aktuálnym údajom. V praxi môžu celé tímy spolupracovať na jednom dokumente v reálnom čase. Každý môže vykonávať úpravy dokumentov a komentárov, dokonca aj pri práci z domu. Zmeny v dokumentoch nie je potrebné podrobne rozoberať v e-mailových reťazcoch alebo na osobných stretnutiach. 4. Funkcie tímovej spolupráce Pri výbere CRM systému je vhodné myslieť na niektoré jemné vlastnosti, ktoré zlepšujú tímovú spoluprácu. Najmä keď veľa spolupracujete na diaľku v tíme a potrebujete efektívne komunikovať v reálnom čase. V kvalitnom CRM systéme nájdete dôležité informácie o zákazníkoch veľmi rýchlo, kedykoľvek a kdekoľvek. Pre ešte jednoduchšie a rýchlejšie zdieľanie informácií môže byť CRM integrované s MS Teams a Microsoft 365. 5. Integrácia s inými nástrojmi Ideálny CRM systém by mal ponúkať integráciu s ďalšími nástrojmi, ktoré používate vo svojom podnikaní, ako je účtovný systém, webový chat, e-mailová pošta, webové formuláre a ďalšie aplikácie. A hoci niektoré integrácie a funkcie nad rámec bežného fungovania CRM systému je možné naprogramovať, oveľa lacnejším a jednoduchším spôsobom je použitie vstavaného integračného nástroja, ktorý zabezpečí plynulú prednastavenú synchronizáciu medzi CRM systémom a ďalšími potrebnými nástrojmi. Synchronizácia šetrí vášmu tímu drahocenný čas, pretože nemusí prepínať medzi aplikáciami, čo tiež vedie k menšiemu počtu chýb a nedorozumení. 6. Aktuálne správy Pri výbere vhodného CRM riešenia je dôležité mať na pamäti, že presné a aktuálne informácie sú nevyhnutné pre správne rozhodovanie a úspešné plánovanie predajných a marketingových aktivít. Ak váš súčasný systém nie je aktualizovaný alebo zahŕňa zložité procesy vykazovania, je lepšie investovať do systému CRM, ktorý sa integruje s nástrojom na vizualizáciu údajov, ako je napríklad Power BI. To vám umožní vytvoriť rozsiahle a jasné správy v priebehu niekoľkých minút. Rozsiahla analýza aktuálnych údajov vám umožní rýchlo reagovať na nové trendy predaja a zlepšiť obchodné výsledky. 7. Školenie a podpora používateľov Pre mnohé spoločnosti je dôležitá dostupnosť zákazníckej podpory a školenia používateľov. V tomto smere sa často oplatí staviť na českých poskytovateľov softvéru, ktorí ponúkajú lokálnym používateľom okamžitú telefonickú, e-mailovú podporu alebo online chat v českom jazyku. Okrem toho je užitočné, keď vývojári softvéru ponúkajú vzdelávacie videá, písomné príručky a ďalšie vzdelávacie materiály, ktoré v prípade potreby pomôžu skúsenejším používateľom v samostatnom riešení. Ak chcete maximalizovať výhody svojho CRM systému, mali by ste ho poznať ako chrbát ruky. Spoľahlivá zákaznícka podpora a široká škála možností školení zabezpečia, že akékoľvek problémy, s ktorými sa stretnete ako začínajúci používateľ, môžu byť vyriešené rýchlo a ľahko. Záver Implementácia užívateľsky prívetivého a efektívneho CRM systému môže výrazne zjednodušiť obchodné procesy, zlepšiť vzťahy so zákazníkmi a predovšetkým zlepšiť obchodné výsledky. Pri výbere nového CRM systému je dôležité brať do úvahy niekoľko faktorov, ako je dostupnosť zákazníckej podpory, integrácia s firemnými systémami, užívateľská prívetivosť a samozrejme cena. Vyberte si teda CRM, ktoré najlepšie vyhovuje potrebám vášho podnikania a prináša maximálny úžitok celému vášmu tímu. Zažite efektívny spôsob riadenia vzťahov so zákazníkmi priamo vo vašom Outlooku Poslaním eWay-CRM je poskytovať nejlepšie CRM pre Microsoft Outlook. S eWay-CRM si môžete byť istí, že máte riešenie, ktoré vám pomôže zvýšiť produktivitu, zefektívniť obchodné procesy a zvýšiť predaj. Náš systém si môžete sami vyskúšať zadarmo, alebo vám odporúčame si prečítať  prípadové štúdie, v ktorých zistíte  ako  eWay-CRM používajú úspešné firmy z rôznych oborov. The post Ako si vybrať najlepší CRM systém pre vašu spoločnosť? appeared first on eWay-CRM.

prejsť na článok

Hlasovanie verejnosti o najlepší študentský projekt bolo spustené

Spoločnosť EQUITONE už po šiestykrát vyhlásila študentskú súťaž o originálnu odvetranú fasádu. Do finále postúpilo 15 projektov, z ktorých si ten najlepší môže zvoliť aj verejnosť. Online hlasovanie bolo spustené a potrvá do 16. septembra 2019. The post

prejsť na článok

Ako vybrať DDS? Návod na najlepší 3. pilier a optimálne nastavenie

Najlepší 3. pilier získate výberom určitej DDS, nastavením indexového fondu a voľbou optimálnej výšky vlastného príspevku. Návod ako na to. Základný parameter výberu DDS dôchodkový fond Indexové fondy fungujú v 2. pilieri už od roku 2012, avšak doplnkové

prejsť na článok

Viete ako na predaj sro?

Čo treba k tomu, aby ste mohli uskutočniť predaj ready made sro? Dôležité je vedieť, že spoločnosť chcete naozaj predávať. Čo to znamená? Je to spísanie všetkých záväzkov a výdavkov, ktoré máte každý mesiac alebo ktoré sú pre spoločnosť potrebné. Každý po

prejsť na článok

Porovnanie drôtového a bezdrôtového kamervý systém

Zabezpečte svoju domácnosť a firmu. Profesionálnym kamerový systém od Standberg s.r.o.: Dnešný, častokrát drsný svet vyžaduje kvalitné zabezpečenie miest, kde trávime čas, počas toho keď tam sme, ale aj nie sme, čo robí kamerové systémy neoddeliteľnou

prejsť na článok

Ako správne vybrať pánsky župan?

Župan pre ženy a mužov je nielen dokonalým oblečením po kúpeli, ale tiež obľúbeným kúskom odevu, v ktorom si radi užívame víkendy aj celé dopoludnie bez náhlenia. Jeseň a zima sú dobou, kedy sa župany vracajú späť, vyberieme ich zo skrine a užívame si ich

prejsť na článok