Ako sa zmenila logistika v doprave?

Keďže sa verejná a trhová klíma v sektore medzinárodná preprava a logistika neustále mení, technológie sa zdokonaľujú a pomáhajú podnikom držať krok a dokonca predbehnúť meniace sa očakávania spotrebiteľov. V popredí tohto vývoja sú nasledujúce technológie. Špedícia a nákladná doprava musia taktiež sledovať aktuálne trendy a potreby zákazníkov. Dopravné technologické trendy Rýchlym vytváraním použiteľných poznatkov z obrovského množstva údajov, analýza veľkých údajov naďalej zlepšuje pochopenie trhu a spotrebiteľov na oveľa vyššej úrovni a vo väčšom rozsahu. Firmy v tomto odvetví využívajú analýzy veľkých dát na efektívnejšie plánovanie prevádzkových procesov, stratégií a služieb, ktoré sú presnejšie a zosúladené s novými potrebami spotrebiteľov. Vďaka hlbokému pochopeniu veľkých zbierok spotrebiteľských, trhových a procesných údajov sa tento softvér stáva nevyhnutným pre vytváranie uzemnených a odmeňujúcich používateľských skúseností. Umelá inteligencia (AI) a strojové učenie Umelá inteligencia a strojové učenie, ktoré sa teraz stávajú základom v mnohých priemyselných odvetviach, tiež úspešne dominujú na vrchole potravinového reťazca dopravných technológií. Tieto implementácie, ktoré výrazne zlepšujú prevádzkovú funkčnosť a následne efektivitu, zvyšujú neuveriteľné nové úrovne produktivity a rýchlosti pre podniky v tomto odvetví. Okrem práce ruka v ruke s analýzou veľkých dát pri zhromažďovaní a spracovaní údajov sú tieto dve technológie tiež nevyhnutné na zabezpečenie konzistentnej kvality služieb – umožňujú efektívnu prepravu tovaru navrhnutím optimálnych tranzitných trás a sietí, zlepšujú verejnú bezpečnosť prediktívnym výpočtom rizika. Dokonca aj zabezpečenie rýchlej a efektívnej podpory spotrebiteľov prostredníctvom kanálov zapojenia.  Near-Field Communication (NFC) Keďže dopravné siete sú čoraz viac prepojené – vzhľadom na to, že multimodálne cestovanie a prepojenie tranzitných sietí sa objavuje ako trend, spotrebitelia hľadajú bezproblémovejšie cestovanie. Umožňuje to NFC alebo Near-Field Communication. Vytvorením inkluzívnych systémov predaja cestovných lístkov, ktoré podporujú rôzne spôsoby verejnej dopravy, to umožňuje cestujúcim vychutnať si plynulejšiu a organizovanejšiu cestu. Táto inovatívna integrácia, ktorá umožňuje miliónom inteligentných zariadení na trhu fungovať ako bezkontaktné lístky alebo dopravné karty, bezproblémovo spolupracujúci s operátormi verejnej dopravy (PTO) a operátormi mobilných sietí (MNO), prináša revolúciu v oblasti použiteľnosti technológie aj celkového zážitku z cestovania. Technologické trendy v oblasti nákladnej a nákladnej dopravy Kombinácia umelej inteligencie, strojového učenia a automatizácie vytvorila výkonný prostriedok pre nákladný priemysel, ktorý dáva pohodliu nový význam. Využitie samoriadiacich alebo autonómnych vozidiel na rozvoz, ktoré je schopné takmer úplne nezávisle prepravovať tovar, už nie je len víziou, ale realitou. S pandémiou, ktorá tlačí na bezpečnejšie prevádzky, sa rýchly vývoj bezkontaktných riešení stal pre mnohých výrobcov naliehavým krokom. Tu prišla realizácia sériovo vyrábaných automatizovaných vozidiel. A od jeho úsvitu stále viac spoločností chápe potenciál a nevyhnutnosť využívania autonómnych vozidiel. Od zníženej pracovnej sily a neprerušovaných dodacích lehôt až po optimalizované plánovanie trás a prevádzkovú presnosť, podniky v celom sektore hľadia na výhody tejto integrácie. Blockchain Blockchain tiež v posledných rokoch vzrástol na popularite v tomto odvetví. Tento systém digitálnej účtovnej knihy transakcií zaisťuje prevádzkovú bezpečnosť a transparentnosť vďaka svojej schopnosti zaznamenávať a šifrovať veľké množstvo cenných informácií a naďalej zabezpečuje logistické operácie. Tento trend, ktorý najúspešnejšie využívajú holandské spoločnosti, pomáha predchádzať podvodom s dokumentáciou, hackingu dátových systémov a dokonca aj krádežiam produktov. To všetko pri zachovaní organizovanosti a nedotknuteľnosti záznamov. Riešenia automatizovaného skladovania S postupným pribúdaním základných prác v skladových prevádzkach sa čoraz viac spoločností zameriava na automatizáciu manuálnej práce. Stále viac spoločností hľadá automatizáciu každodenných procesov s cieľom zvýšiť úsporu manuálnej práce, ako aj zlepšiť monitorovanie, príjem a expedíciu produktov v sklade. Niektoré vynikajúce príklady aplikácií sa nachádzajú v nemeckom logistickom gigante DHL. Použitím automatizovaných strojov na riadenie nákladu – efektívne skrátenie normatívnej doby práce na polovicu svojej veľkosti a vybudovaním viac ako stovky automatizovaných logistických základní na rýchlu manipuláciu a triedenie balíkov v Nemecku, DHL ilustruje, ako sa táto technológia ukazuje ako nevyhnutná pre rýchlo rastúci náklad a prepravné spoločnosti  Aj keď sa trendy v tomto odvetví naďalej objavujú a vyvíjajú, týchto šesť technológií a ich transformačné využitie ponúka sľubné odmeny v dohľadnej budúcnosti. Využite tieto inovácie a zaistite si úspech na trhu.The post Ako sa zmenila logistika v doprave? first appeared on Logway Špedičná spoločnosť.

prejsť na článok

Slavíme 30 let existence ESA logistika.

Zde si můžete přečíst o naší cestě logistikou a nových výzvách, které nás čekají. Na otázky časopisu Logistika (Economia a.s.) odpovídal Managing Director ESA Group Marek Cvačka. Link: https://logistika.ekonom.cz/c1-67096420-esa-logistika-se-chysta-na-vel

prejsť na článok

Seminár doprava a logistika

Veľvyslanectvo Poľskej republiky v Bratislave v spolupráci so Zväzom logistiky a zasielateľstva SR, Združením dopravcov ČESMAD Slovakia a Trnavskou regionálnou komorou Slovenskej priemyselnej a obchodnej komory, pripravili dnes 4. seminár Doprava a Logist

prejsť na článok

R. SULÍK: Západoeurópske štáty chcú zneužiť pravidlá v doprave

EK navrhuje, aby pri medzinárodnej doprave boli vodiči, ktorí strávia aspoň tri dni na území iného členského štátu, považovaní za vyslaných pracovníkov. Príspevok R. SULÍK: Západoeurópske štáty chcú zneužiť pravidlá v doprave zobrazený najskôr Frigolog.sk

prejsť na článok

Bridgestone a ESA logistika největší sklad pneumatik v Poznani

  Společný projekt Bridgestone a ESA logistika o rozloze 50 000 m2 klade důraz na udržitelnost. Budova s certifikátem BREEAM* Excellent bude vybavena moderními automatizačními a robotickými řešeními. Sklad zaměstná více než 50 lidí. Světový lídr v oblas

prejsť na článok