Ako pre developerské projekty v Prahe budujeme dobré susedské vzťahy Nov v stavba v mest ch sa dnes takmer vdy st va vekou t mou, kee zasahuje do ivota okolit ch obyvateov. asto nar a a na iracion lny odpor a odmietanie ak hokovek, aj dobr ho projektu. Pritom vek v ina nov ch projektov prin a do lokality nov ivot, verejn priestranstv a obiansku vybavenos. Komunik cia s nov mi susedmi sa tak st va pre developerov oraz d leitej ou a nezriedka rozhoduje o tom, i a kedy sa projekt v bec postav . Dobr m pr kladom je jeden z najv ch prask ch developerov, ktor oslovil New School Communications, aby obyvateov v okol ich projektov pomohla zapoji do pr pravy projektov a presvedila ich, e chce by ich dobr m susedom. 3 princ py budovania dobr ch susedsk ch vzahov Neexistuje iadny arovn sp sob, ako v etk ch presvedi o pr nose projektu, pri akejkovek komunik cii sa v ak pridriavame t chto z sad: 1. Otvoren a udsk komunik cia od skor ho zaiatku pr pravy projektu. Znamen to napr klad, e so susedmi vdy komunikuje konkr tny lovek, najlep ie projektov mana r. 2. Nazeranie na projekt z pohadu susedov. Ako projekt ovplyvn ich ivot, rie i probl my v lokalite a ak benefity n m z skaj , napr. nov ihrisko i rekon trukciu lok lnej materskej k lky? 3. Na vanie pripomienkam susedov a ich zapojenie do tvorby projektu v snahe n js prijaten kompromis pre v etk ch. Samozrejme, takmer nikdy sa nestane, e spokojn s v etci, ale d leit m v sledkom je aj zmiernenie odporu susedov k projektu a najm z skanie si na svoju stranu neutr lnych alebo dovtedy nezainteresovan ch obyvateov. Tzv. tich v ina je teda najastej ou cieovou skupinou. Ako prebieha cel proces particip cie? 1. Za name podrobnou anal zou lokality a jej obyvateov Kee v na ej pr ci vych dzame z d t, d kladn zozn menia sa s lokalitou a jej obyvatemi hne v vode je alfa omega. Anal za komunikan ch kan lov v tejto f ze zisujeme, ak m di a komunikan kan ly s pre lokalitu k ov , o taj jej obyvatelia, v ak ch facebookov ch str nkach i skupin ch s a kam sa chodia saova, ke ich nieo tr pi. Anal za form lnych a neform lnych influencerov v tejto f ze identifikujeme ud s vplyvom na cieov skupiny, teda v etk ch ofici lnych a neofici lnych influencerov pre dan lokalitu. Od starostov, z stupcov bytov ch drustiev, petin v bory a po adminov FB skup n i najhlunej ch aktivistov na soci lnych sieach. Monitoring posledn m krokom je podrobn re er pet ci , m di a soci lnych siet aby sme boli od zaiatku v obraze a vedeli reagova, k m sa t ma rozrastie do potenci lnej kr zy. 2. Predstavenie z meru obyvateom stretnutie nad mapou Ide o prv osobn stretnutie projektov ch mana rov developera so susedmi, predstavitemi bytov ho drustva, v niektor ch pr padoch aj so starostom i mestsk mi poslancami. Prv stretnutie je venovan prezent cii z meru a zemnej t die, e te predt m ako sa cel projekt zane pripravova do fin lnej podoby. Jeho cieom je zber pripomienok susedov, teda o by sa udom v danej lokalite hodilo, s m nie s spokojn a pod. 3. Prezent cia projektu Na druhom stretnut u prebieha prezent cia konkr tneho projektu poet poschod , jeho architektonick stv rnenie, i rie enie verejn ch priestorov. Tieto stretnutia maj neform lny charakter. Vdy ide o piknik, grilovaku, popoludnie s k vou a kol om i posedenie pri pivku s hot-dogom a mysl me aj na program pre deti. Zatia o sa ich rodiia, i star rodiia bavia so z stupcami developera, deti sa hraj v sk kacom hrade i absolvuj maovanie na tv r at. 4. Pravideln informovanie o projekte N slednou dlhodobou f zou particip cie je udriavanie vzahov so susedmi prostredn ctvom: participan ho webu na prezent ciu projektu a informovanie o komunitn ch aktivit ch, soci lnych siet - ty na FB,IG a uzavret skupiny na intern komunik ciu susedov neform lnych eventov (predvianon kapustnica, koncert na de det at.) a osobn m listom v schr nke s inform ciami o v voji projektu. Budovanie brandu zodpovedn ho developera Po v etk ch vy ie spom nan ch aktivit ch a stretnutiach z rove sp ame online kampa, geograficky cielen na obyvateov v lokalite projektu a ud v lokalite sa pohybuj cich. asto je doplnen outdoorovou reklamu v lokalite a PR komunik ciu v podobe l nkov a in ch medi lnych v stupov v lok lnych m di ch. Budovania pozit vneho vn mania developera m v znam nielen pre samotn projekt, ale aj pre al iu v stavbu v in ch lokalit ch i mest ch. Spokojnos i naopak sklamanie susedov sa toti pres va aj do najbli ch projektov a je predch dzaj ce vn manie developera je nezriedka k ov m predpokladom jeho prijatia v novej lokalite. By dobr m susedom sa preto oplat . Zaujala V s t to anal za alebo ste v podobnej situ cii a chcete si spriateli Va ich susedov? Ozvite sa n m! Nechcete zme ka nov anal zu? Pridajte sa ku komunite fan ikov komunik cie a d t. S hlas m so zasielan m newslettra a pre tal/a som si inform cie o sprac van osobn ch dajov (www.newschool.sk/ochrana-udajov) Prihl si !function(){function t(t){this.element=t,this.animationId,this.start=null,this.init()}if(!window.requestAnimationFrame){var i=null;window.requestAnimationFrame=function(t,n){var e=(new Date).getTime();i||(i=e);var a=Math.max(0,16-(e-i)),o=window.setTimeout(function(){t(e+a)},a);return i=e+a,o}}t.prototype.init=function(){var t=this;this.animationId=window.requestAnimationFrame(t.triggerAnimation.bind(t))},t.prototype.reset=function(){var t=this;window.cancelAnimationFrame(t.animationId)},t.prototype.triggerAnimation=function(t){var i=this;this.start||(this.start=t);var n=t-this.start;504>n||(this.start=this.start+504),this.element.setAttribute(transform,rotate(+Math.min(n/1.4,360)+ 12 12));if(document.documentElement.contains(this.element))window.requestAnimationFrame(i.triggerAnimation.bind(i))};var n=document.getElementsByClassName(nc-loop_circle-02-24),e=[];if(n)for(var a=0;n.length>a;a++)!function(i){e.push(new t(n[i]))}(a);document.addEventListener(visibilitychange,function(){hidden==document.visibilityState?e.forEach(function(t){t.reset()}):e.forEach(function(t){t.init()})})}(); Najnov ie anal zy V etky anal zy Ako vysvetľujeme potrebu modernizácie turnianskej cementárne obciam v jej okolí Ako pomáhame budovať zelenšiu Žilinu Ktorý politik a strana ovládli sociálne siete? New School Communications Komunik cia zaloen na d tach Sme PR a digit lnou agent rou, s dliacou v Bratislave a v Prahe, ktor men spr vanie cieov ch skup n a prin a meraten biznisov v sledky. V kampaniach vych dzame z d t a vyu vame najnov ie poznatky z oblasti komunik cie a marketingu. Office Bratislava Bottova 1 811 09 Bratislava Office Praha Italsk 2581/67 120 00 Praha Kontakt [email protected] +421 908 169 879 Kore pondenn adresa Tovarensk 12 811 09 Bratislava Ochrana dajov New School Communications 2023 The post Ako pre developerské projekty v Prahe budujeme dobré susedské vzťahy appeared first on Komunikácia založená na dátach.
Projekt odovzdaný 9 inteligentných domov na Záhorí. Realizovali sme ich po elektrickej stránky od A po Z čiže od návrhu, cez kabeláž až po smart home a realizáciu. The post Developerské projekty appeared first on Rozumnedomy.sk.
prejsť na článokAKO PRE DEVELOPERSK PROJEKTY V PRAHE BUDUJEME DOBR SUSEDSK VZAHY vod Nov v stavba v mest ch sa dnes takmer vdy st va vekou t mou, kee zasahuje do ivota okolit ch obyvateov. asto nar a a na iracion l
prejsť na článokUž len necelé 3 mesiace ostavajú do Vianoc. Je najvyšší čas rezervovať ubytovanie a zažiť čarovný advent v Prahe! Vianočné trhy na Staroměstském náměstí začínajú rozsvietením Vianočného stomčeka 2.12.2017 a budú prebiehať až do 6.1.2018. Na toto obdobie (
prejsť na článokZl medziľudsk vzťahy na pracovisku patria do TOP TROJKY najčastejie uvdzanch dvodov pre zmenu zamestnania. To je s ... The post Toxická firemná kultúra a zlé vzťahy na pracovisku. appeared first on Eva Šnircová.