Ako manažovať nenávistné komentáre na Facebooku

Sociálne siete a celý internet nie je iba príjemné a zábavné miesto. Akúkoľvek vec alebo aj skvelú správu odkomunikujete, nájdu sa ľudia, ktorí proti tomu budú vystupovať. Hejteri či trollovia je najčastejšie pomenovanie pre týchto ľudí, čo na sociálnych sieťach znepríjemňujú život ostatným. Obťažujú a v niektorých prípadoch dokonca prekračujú zákon vyhrážaním sa. Musia to zažívať značky, ale najmä známe osobnosti. Najčastejšie sa nenávistné komentáre objavujú pri politikoch a témach, ktoré hýbu celou krajinou. Od športu cez kultúru. V Českej republike spravili rozhovory so športovkyňami, ktoré to zažívajú dennodenne. Vyhrážky smrťou, nenávistné komentáre či sexuálne narážky. Absolútne odsudzujeme takéto správanie, lebo je neprípustné a nemali by mať žiadne miesto nie len na internete, ale aj v celej spoločnosti.  Či už ste športovec, umelec, známa osobnosť alebo aj značka, ponúkame vám nižšie pár tipov a trikov ako minimalizovať nenávistné komentáre na sociálnych sieťach: pravidlá komentovania na Facebooku Je dobrou praxou a našim klientom to vždy odporúčame, aby na svojich stránkach na sociálnych sieťach uverejnili krátky zoznam “Pravidiel komunikácie na Facebook stránke”. Ide o zoznam 5-10 pravidiel, ktoré musia vaši fanúšikovia a diskutujúci akceptovať, ak chcú komentovať na vašej stránke. Nejde o nič drastické, ide iba o pravidla slušného správania a zároveň následkov vyplývajúcich z ich nerešpektovania. Pravidlá by nemali obsahovať zákaz negatívneho komentovania len preto, že sa vám to nepáči. Vyjadrenie negatívneho názoru slušnou formou je úplne v poriadku a patrí k životu. Príklad pravidiel nájdete na tomto odkaze: XXXXXXXXXXX blokované slová v komentároch Na väčšine sociálnych sietí sa dá vytvoriť zoznam slov, ktoré bude daná sociálna sieť automaticky blokovať a neuverejní ich v komentároch. Pri sociálnej sieti Facebook to funguje nasledovne. Vďaka umelej inteligencii, Facebook dokáže blokovať svetovo najznámejšie neslušné slová prostredníctvom filtru (jeho silu si viete nastaviť v administrácii stránky). Viete však napísať aj slová, ktoré chcete blokovať práve vy na vašej stránke. Ak niekto napíše komentár, ktorý obsahuje vami vybrané blokované slovo, Facebook ho automaticky skryje. To znamená, že ho človek, ktorý komentár zverejnil, uvidí ako publikovaný (rovnako aj jeho priatelia), ale pre ostatných fanúšikov zostane neviditeľný. Zoznam najčastejše blokovaných slov (nadávky) nájdete v tomto dokumente XXXXXXXXXXX a viete si ich skopírovať a pridať na svoju stránku. manažment komunity na internete Žiadna umelá inteligencia na sociálnej sieti nie je ešte v dnešnej dobe taká dokonalá, aby dokázala všetko zachytiť. Preto je dobré, aby na stránke fungovalo moderovanie, poprípade aj celkový komunitný manažment. Väčšina diskusií na internete, ak nie je usmerňovaná, skôr či neskôr skĺzne do toxických vyjadrení. Predísť tomu sa dá iba ak určíte jedného alebo viacerých ľudí, ktorí budú ľuďom pravidelne odpisovať, upozorňovať ich na nepravdivé informácie, porušenie slušného správania a podobne. blokovanie ľudí na sociálnych sieťach Ak absolvujete všetky kroky vyššie, viete veľmi transparentne a bez väčšieho strachu pristúpiť k blokovaniu ľudí, ktorí dlhodobo znepríjemňujú život vám a vašim fanúšikom, keď porušujú nastavené pravidlá. Blokujú sa väčšinou profily, ktoré viacnásobne porušili pravidlá a ani po upozornení sa nepoučili alebo nezmazali svoj komentár. Všetkých zablokovaných ľudí viete nájsť v zozname blokovaných ľudí a neskôr odblokovať. Dobrá prax nás naučila, že pred zablokovaním profilu je dobré si urobiť printscreen komentára, na základe ktorého bol daný profil zablokovaný, napísať si k nemu meno, čas a dátum. Ide o preventívne opatrenie keby sa niekedy v budúcnosti riešilo prečo tento daný profil bol zablokovaný. správa sociálnych sietí odborníkmi Všetky rady vyššie sú skvelé pre ľudí, ktorí si chcú spravovať sociálne siete samostatne bez vonkajšej pomoci. Pre stránky, ktoré majú už väčší počet fanúšikov alebo sa jedná o spoločnosti, ktoré chcú mať zabezpečenú dobrú komunikáciu online, odporúčame využiť služby freelancerov alebo agentúr. Tieto služby stoja veľmi málo oproti tomu čo môže neriešenie tohto problému spôsobiť vašej značke v očiach fanúšikov. Príspevok Ako manažovať nenávistné komentáre na Facebooku je zobrazený ako prvý na ON Digital.

prejsť na článok

Ako sťahovať videá z Facebooku

Už niekoľko rokov sťahujem videá z Facebooku na smartfóne cez aplikáciu TubeMate. Aplikácia nie je v obchode Google Play, ale dá sa stiahnuť na vyššie uvedenej stránke. Okrem videa z Facebooku by mala dokázať videá sťahovať aj z iných video portálov, ale

prejsť na článok

Ema je ešte len stredoškoláčka a už organizovala festival: Naučila som sa lepšie manažovať aj vlastné povinnosti

Aj keď Ema Mančíková ešte len študuje na strednej škole, má za sebou skúsenosť ako máloktorý jej rovesník. V roku 2022 bola organizátorkou seredského festivalu VATA zameraného na každodenné umenie. V našom rozhovore nám prezradila, aké povinnosti počas or

prejsť na článok

Mandalárium aj na Facebook-u !

Čarovné pieskové mandaly aj na Facebooku ! Sledujte moje príspevky na Facebooku a nechajte sa pohladiť pohľadom na množstvo dokonalo harmonizujúcich farieb v čarovných pieskových mandalách. Ráčte vstúpiť

prejsť na článok

Zakynthos: hlavné mesto ostrova cez objektív

Prečo Zante Town navštíviť? Tipy a komentáre pod fotkami ale aj krátke video z návštevy v článku.

prejsť na článok

Správa blogu přímo z vašich stránek

Správu blogu jsme se pro vás snažili udělat co nejpohodlnější a nejrychlejší! Nejdříve zveřejněte stránky a poté se přihlaste přímo na stránky z počítače nebo z mobilu.Ujistěte se, že se přihlašujete pod účtem, který používáte na Wixu, abyste se přihlás

prejsť na článok