Éra, v ktorej sa pohonné jednotky hodnotili podľa objemu motora a počtu valcov, je preč. Tlak na znižovanie produkcie emisií donútil automobilky k inovatívnym riešeniam. Príkladom ide aj značka Peugeot, ktorej motory PureTech a BlueHDi v kombinácii s modernými prevodovkami šetria životné prostredie a zároveň uspokoja aj náročnejších vodičov.Servis grátis: Vyberte si u nás nové osobné vozidlo a my sa oň kráľovsky postarámeBenzínový PureTechNa základe down-sizingovej stratégie vyvinul Peugeot pred pár rokmi nový rad benzínových trojvalcov PureTech. Majú nižšiu hmotnosť a sú kompaktnejšie než výkonovo porovnateľné štvorvalce. Motor má priaznivé akustické parametre a jeho spotreba, aj produkcia emisií je až o 25 % nižšia. V ponuke sú dva varianty motora PureTech – atmosférický a preplňovaný, ktoré sa na 40 % skladajú z rovnakých súčiastok. Druhá menovaná verzia získala v uplynulom období viackrát ocenenie Motor roka v rámci svojej výkonnostnej kategórie. Preplňovaný motor v sebe skrýva vysokovýkonné turbodúchadlo novej generácie a v nízkych otáčkach ponúka ideálny pomer krútiaceho momentu a výkonu.Dieslový BlueHDiNaftové motory sa síce dostávajú do úzadia, ale stále z trhu nemiznú. Aj vďaka moderným technológiám. Jednou z nich je BlueHDi spájajúca filter pevných častíc so selektívnou katalytickou redukciou. V súčasnosti predstavuje najúčinnejšie riešenie na zníženie emisií škodlivín a zásluhou toho si Peugeot udržiava náskok pred konkurenciou.BlueHDi je riešenie, ktoré reguláciou spaľovania a úpravou výfukových plynov chráni kvalitu ovzdušia. Princíp tejto technológie spočíva v obmedzení emisií oxidov dusíka do ovzdušia (až o 90%) a v znížení množstva nespálených častíc na hranicu merateľnosti (o 99,9%). Selektívna katalytická redukcia eliminuje oxidy dusíka.Peugeot bol vždy priekopníkom inovatívnych technológií a svoje vozidlá začal vybavovať filtrom pevných častíc (FAP) už o 11 rokov skôr, ako vyžadovali emisné normy. Prvýkrát predstavil FAP svetovej verejnosti spolu s modelom 607 v roku 2000.Elektromobily a hybridy PeugeotDo dnešného dňa prešlo elektrifikáciou sedemdesiat percent modelového radu Peugeot a o štyri roky by mali dostať alternatívny pohon všetky vozidlá značky. Automobilka preto vytvorila modulárnu platformu EMP2, ktorá obsiahne širokú paletu motorov a prevodoviek bez toho, aby obmedzovala vnútorný priestor.V ponuke značky rýchlo pribúdajú hybridy aj elektromobily. Rovnako sa zvyšuje ich predajnosť. Lákadlom je znižovanie emisného zaťaženia, ale taktiež dobrý výkon. Čisto elektrické modely Peugeot dosahujú výkon na úrovni 136 koní, najsilnejšie hybridy až 300 koní. Výnimku predstavuje najnovší Peugeot 508 Sport Engineered s výkonom 360 koní. ENERGY DAYS PEUGEOTODKUPNÝ BONUS AŽ DO 2.000 € ALEBO ZIMNÉ PNEUMATIKYViac 〉ZÍSKAJTE SERVIS GRÁTISPRI KÚPE NOVÉHO VOZIDLAViac 〉OPERATÍVNY LEASINGPRE PEUGEOT 208 A 2008Viac 〉ŠKODY PO KRÚPOBITí?VŠETKO VYBAVÍME ZA VÁSViac 〉 The post Aké motory poháňajú vozidlá Peugeot? appeared first on France-Tech.
Pre klienta Peugeot sme vytvorili natívny podcast priamo na mieru – PodCars. Rozoberáme v ňom pravidelne zaujímavé auto-moto témy nielen pre motoristických nadšencov, ale aj pre bežných vodičov, aj nevodičov. Prečo čakáme na nové autá aj rok, naozaj nám E
Viac informácií Príspevok Dopravná nehoda vozidla Peugeot 308 pred obcou Zbudza zobrazený najskôr HelsMi.sk Odťahová služba Michalovce.
V najnovšom vydaní magazínu PEUGEOT NEWS sa dozviete veľa zaujímavých informácií o novinkách, ktoré značka PEUGEOT realizuje alebo to má v pláne v najbližšom období. Jednou z kľúčových tém je nová identita značky a tiež sa dozviete, ako prebieha proces
prejsť na článokDvojnásobný úspech V januári sa predalo 17 310 kusov modelu Peugeot 208, vo februári to bolo až 18 375 kusov. Výsledky automobilky sú o to cennejšie, že na prvom mieste figurovala v tabuľkách európskeho predaja naposledy v marci 2008. Dva modely v
prejsť na článokFilter pevných častíc DPF/FAP s katalyzátorom prešiel procesom čistenia Cena: 450€ The post Peugeot 508-DPF/FAP filter 2,0HDi appeared first on .
prejsť na článok