AJ DOSPELÍ MUSIA VEDIEŤ ČÍTAŤ!

Prekvapujúce? Nezmyselné? Častá realita!!!! Je mnoho dospelákov, ktorí nezvládli čítanie. Ako sa to prejavuje? - mýlia sa a nesprávne čítajú slová v texte - nedokážu čítať nahlas pred kolegami a podriadenými - chveje sa im hlas pri čítaní - zajakávajú sa - čítaný text sa zlieva a vytvára nečitateľnú spleť písmen - čítajú znovu a znovu, pretože nerozumejú myšlienkam v texte - po prečítaní textu nedokážu konať podľa pokynov - viac im vyhovuje, keď im písaný text prerozprávajú, akoby ho mali čítať - čítaniu sa vedome vyhýbajú Prejavy sú rovnaké u študenta aj u dospelého človeka. Ukazujú na problémy s čítaním a porozumením textu. BE STUDY, 0905 462 885, [email protected] Vieme čo robiť! Vieme ako to robiť! Vieme to naučiť!

prejsť na článok

PRÍPRAVA PREDŠKOLÁKOV

Nie je to nič prekvapivé. Dospeli sme do stavu, kedy s príchodom do prvého ročníka musia deti mnohé vedieť. V prvej triede nie je priestor na to, aby sa začali učiť od úplného začiatku. Musia vedieť aj písať, trochu čítať, počítať a najmä chápať a rozum

prejsť na článok

PRVÁCI UŽ MUSIA VEDIEŤ ČÍTAŤ

Nástup prváka v septembri, nutnosť vedieť čítať už v novembri Že humor? Nie, realita. Ak to nejde, príde napomenutie. To až tak nevadí! Vadí to, že sa od nikoho, naozaj od nikoho nedozviete, čo a ako máte s dieťaťom robiť, aby čítať vedelo. BE STUDY,

prejsť na článok

Čas detstva a rodičovstva

Koľko času má detstvo? Presne toľko, koľko času majú dospelí na to, aby im stihli pripraviť plný batôžtek detstva, z ktorého budú môcť čerpať v dospelosti. Nesmie byť deťom ťažký, ale určitú váhu by mať mal, aby vedeli, že ho Čítať ďalej ... The post Čas

prejsť na článok

Ako môžeme s deťmi doma čítať

Deťom so špecifickým poruchami učenia je potrebné venovať od prvej triedy primeranú pozornosť.  Všímať si ich, nezanedbať odbornú diagnostiku.  Čím skôr majú v škole vytvorené podmienky pre sebarealizáciu, tým účinnejšie sa im dá pomôcť. Porozumieť  vývin

prejsť na článok

PLATÍ TO PRE KAŽDÉHO

Kľúčom k vedomostiam a samostatnosti kohokoľvek je jeho schopnosť správne čítať text a rozumieť, čo je v ňom napísané. Pre žiaka je toto nutné vedieť v každom predmete od matematiky až po teóriu hudobnej výchovy Rodič nemôže čítať text namiesto dieťaťa a

prejsť na článok