Január 2018 bol pre nás, čo sa týka provízií z affiliate marketingu, celkom fajn mesiac. Konečne sme sa po dlhej dobe dostali na vyššie čísla, obratovo niekde k 8 9 tisíc eur mesačne. Z toho sa už dá pekne zaplatiť vývoj webov, ľudí, linkbuilding. Provízie z affiliate programov Provízie z affiliate programov 2 Provízie z affiliate programov 3 Samozrejme, všetko treba reinvestovať, či už do vývoja webu, alebo do nových projektov. My sa zameriavame predovšetkým na SEO, čiže peniaze pôjdu do obsahu a nákupu odkazov. V tomto článku vám chcem ukázať, aké veci sme v roku 2017 spravili, aby sme sa znovu priblížili k hranici 10k/mesačne, ktorú chceme v najbližších mesiacoch prekonať. POZOR: Pred tým ako začnete čítať článok, v marci spúšťam super online kurz o budovaní autoritatívneho webu zistite viac TU. 9 vecí, ktoré sme spravili minulý rok a nakopli naše (nielen affiliate) projekty 1. Zvýšili sme intenzitu nových článkov na 3 týždenne Pred tým som mal pravidlo 1 článok týždenne, ale zistil som, že pre magazín to je málo. Teraz publikujeme pokojne aj 3 4 dlhé články ta týždeň, vždy zamerané na určité kľúčové slovo. Na jednom z magazínov máme už 250 publikovaných článkov (pričom viac ako 150 sa pridalo za posledný rok), čo nie je vôbec zlé. To už sa dá označiť za autoritatívny web 2. Aktualizovali sme TOP 5 10 starých článkov na weboch Schválne, skúste si pozrieť v Google Analytics, ktoré články/stránky vám privádzajú najviac návštevnosti. Nájdete to tu: Google Analytics Správanie Obsah webu Všetky stránky My sme zistili, že veľa článkov, ktoré prinášajú dosť veľa návštevnosti z Google je zastaralých. A ako všetci vieme, Google ma rád weby, o ktoré sa majiteľ stará, takže akákoľvek aktualizácia môže pomôcť SEO. Čo sme spravili so staršími článkami na webe? pridali sme nový obsah podľa kľúčových slov lepšie sme články INTERNE prelinkovali pridali sme do článkov obrázky a videá prepísali sme neaktuálny obsah pridali sme nové affiliate kampane poslali sme tam externé 1-2 odkazy Táto aktualizácia spolu so spätnými odkazmi viedla k zvýšeniu pozícií vo vyhľadávačoch a zvýšeniu návštevnosti z organiku. 3. Zamerali sme sa na PR články ako na hlavnú stratégiu získavania spätných odkazov Linkbuilding sa dá robiť na veľa spôsobov. Môžete robiť FREE linkbuilding a postovať do fór, komentovať, zdieľať články na sociálnych sieťach, získavať odkazy z katalógov. Alebo môžete robiť trošku viac grey a black-hat linkbuilding a získavať odkazy agresívnejším spôsobom. My sme sa rozhodli ísť cestou dlhodobého linkbuildingu pomocou PR článkov. Ide síce o PLATENÉ odkazy, ale to iba znamená, že nie každý vie takýto odkaz získať. V linkbuildingu sa treba odlíšiť a treba získať odkazy, ktoré nemá vaša konkurencia. PR články sa pre nás ukázali ako fajn cesta. Toto je napríklad úplne nový anglický projekt, kde sme získali pár odkazov z PR článkov a za niekoľko mesiacov sa web zobrazuje v Google na viac ako 3000 kľúčových slov. Pozície sú zatiaľ veľmi slabé, ale postupne sa zlepšujú aj tie. Počet kľúčových slov nového projektu cez SEMrush 4. Prešli sme na HTTPS Takmer so všetkými webmi sme prešli na HTTPS. Nemám žiadny proof, ako presne nám to dvihlo pozície a návštevnosť. Ale som si istý, že aj HTTPS je jedna z vecí, vďaka ktorej nám na všetky weby chodí takmer 20 000 UIP denne z vyhľadávačov (dokopy). 5. Zavádzame SILO štruktúru O tom, ako funguje SILO štruktúra som už písal. Veľa z vás mi ale písalo, ako máte spraviť SILO štruktúru na WordPress webe. My sme to spravili takto: Názov kategórie sme nazvali pomocou hlavného kľúčového slova (povedzme #8222;vysávač). Spravili sme stránku, ktorú sme zamerali na hlavné KW takže sme spravili stránku o vysávačoch. Celú kategóriu sme redirectovali na stránku o vysávačoch (pomocou pluginu Redirection), čiže keď niekto klikne na názov kategórie, ukáže sa mu tam stránka o vysávačoch Články sme zamerali na kľúčové slová, ktoré podporia stránku s hlavným kľúčovým slovom, takže napríklad robotický vysávač alebo tyčový vysávač V článkoch sme interne linkovali na hlavnú stránku s hlavným kľúčovým slovom Určite existuje veľa spôsobov, ako navrhnúť štruktúru webu. Mne sa ale zatiaľ osvedčila SILO štruktúra, pretože je jednoduchá a funguje. SILO štruktúra príklad 6. Nasadili sme nové affiliate kampane Minulý rok som sa pustil do oblastí, ktoré som pred tým vôbec neriešil. Nasadil som kampane z oblasti elektroniky, športu, liekov niektoré sa chytili, iné nie. Otestovali sme si, čo funguje a na to sa teraz chceme sústrediť. Musím povedať, že som skutočne rád, že sa situácia v affiliate marketingu v Čechách aj na Slovensku konečne pohla dopredu. Kampaní je stále viac a viac a už si je z čoho vyberať dognet.sk má v ponuke k dnešnému dňu (14.02.2018) 221 kampaní parádička! v katalógu Vivnetworks tiež nájdete dosť kampaní z rôznych odborov v našej sieti affiliatesit.cz sme pridali super kampaň Ketomix.cz odporúčam Takže affilu zdar! 7. Posielame návštevnosť na konverzné landing pages s tabuľkami Pred tým sme posielali ľudí z článkov priamo do e-shopu. Teraz testujeme trochu iný lievik: Google obsahový článok landing page (ako vidíte dole) e-shop Takže získame návštevnosť z Google na dlhé články a týchto ľudí potom pošleme na konverzné landing pages, nie rovno do e-shopu. Konverzný pomer z týchto stránok s tabuľkami je oveľa vyšší ako z článku, pretože ľuďom uľahčujete rozhodovanie. Nepotrebujú hľadať najlepší tlakový hrniec, my im ho vyberieme. TIP: pre tieto stránky sa mi osvedčil super builder Thrive Architect. 8. Ešte viac sme zapracovali na procesoch Ak máte jeden autoritatívny web, kde pridávate 1 2 články týždenne, tak to dokážete ustriehnuť aj bez akýchkoľvek procesov, stačí vám Trello a e-mail. Pri viacerých veľkých weboch už Trello úplne nestačí a je potrebné zaviesť rôzne plány a manuály (viac o manuáloch píšem v tomto článku). Tak, aby každý vedel čo má robiť, ako to má robiť a prečo to vôbec robí. Ja si v poslednej dobe dosť pomáham Google Docs a Google Sheets. Napríklad som si vytvoril jednoduchý obsahový plán, ktorý majú nazdieľaný redaktori aj šéfredaktori: Príklad obsahového plánu pre nový projekt o kryptomenách Do tohto plánu pridávam články, rozdeľujem články autorom, sledujem kto ako píše a či sa plán dodržiava. Nič zložité, ale účel to plní. Zatiaľ som na nič sofistikovanejšie neprišiel TIP: Celý obsahový plán poskytnem účastníkom kurzu Autoritatívny web ako Worksheet. 9. Ešte viac tlačíme Facebook a YouTube Sociálne siete a videá sme robili aj pred tým, ale nie tak ako minulý rok. Natočili sme desiatky videí a boli sme oveľa viac aktívni na sociálnych sieťach. Na Facebooku sme spravili súťaže, boostovali statusy, získavali nových fanúšikov. Na Youtube sme robili rôzne rozbalovačky a testovania produktov. Jeden z naších YT kanálov Myslím si, že videá stále moc affiliate partnerov u nás nerobí, a tak je to super cesta, ako sa odlíšiť. Sociálne siete zasa považujem za dôležité pre zvýšenie dôveryhodnosti. Aj videá aj sociálne siete super podporia SEO. Záver Ako vidíte, budovanie internetového príjmu je dlhá a ťažká cesta. Ja napríklad stále zisťujem, čo funguje a čo nie. Pokiaľ ale niekoľko mesiacov makáte a robíte veci, ktoré robiť máte, ide to. Ide zarábať tisícky eur pomocou jedného alebo viacerých webov, na ktorých každý deň pracujete. Ak sa aj vy chcete dostať na zaujímavé čísla, určite si počkajte na môj online kurz Autoritatívny web. Veľa vecí vás v ňom naučím. Ale neodmakám to za vás, sorry Je niečo, čo ste minulý rok spravili vy a zvýšilo to obrat z webu? Pochváľte sa do komentárov! 5/5 - (9 votes) The post 9 vecí, ktoré sme spravili minulý rok a nakopli naše affiliate projekty first appeared on Chodelka.sk.
Affiliate sieť Dognet pravidelne navštevuje výstavy a konferencie, a to nielen na Slovensku. Už štvrtý rok sme sa v Prahe zúčastnili konferencie spojenej s EXPO výstavou Reshoper. Dôležité kontakty a networking Prečo chodíme na veľtrhy, ako sú naprík
prejsť na článokEkonómovia predpovedali na minulý týždeň podstatne miernejší pokles zásob
prejsť na článokPivnica na Karpatskej 6 znova ožila a rozvoniavala čerstvými hotdogmi, ktoré k affiliate meetupu HotDognet už neodmysliteľne patria. Tentokrát sme však program poňali inak nepredstavili sme sa ako sieť či marketingoví experti, ale priestor sme venovali p
prejsť na článokZakladateľ FTX Sam Bankman-Fried bol eskortovaný z Bahám do USA, kde bude čeliť obvineniam z trestného činu. Federálna prokuratúra minulý týždeň vzniesla osemnásobné obvinenie proti nemu, ktoré by ho mohlo dostať za mreže na desiatky rokov. Jeho odc
prejsť na článokDnes som sa rozhodol, že vám ukážem pár príkladov toho, ako vyzerá dobrý Amazon affiliate web v USA. Treba povedať, že som nevybral žiaden z profesionálnych Amazon affiliate webov, za ktorými stoja veľké firmy v zahraničí (napríklad theWirecutter.com). Tr
prejsť na článok