Ako tvoriť obsah tak, aby kopíroval potreby ľudí, využívajúcich vyhľadávače, čo funguje na sociálnych sieťach a ktoré veci viete použiť na oboch kanáloch? Prinášame vám niekoľko tipov, ako mať úspešný blog.
V dnešnej digitálnej ére sú tvorba obsahu pre sociálne siete a starostlivosť o web kľúčovými faktormi úspech každého podnikania. Efektívna "tvorba webových stránok" a "tvorba internetových stránok" spolu s dynamickým a pútavým obsahom pre sociálne siete m
prejsť na článokOtázka za všetky drobné s ktorou sa stretávame až príliš často. Na prvú je táto úvaha relatívne racionálna, no s hlbším zamyslením nedáva vôbec zmysel. Vytvára však zaujímavú úvahu o narábaní s publikami medzi týmito platformami. A vlastne prečo ju dostáv
prejsť na článokBuffer je nástroj na správu sociálnych médií, ktorý pomáha používateľom plánovať, publikovať a spravovať obsah na rôznych sociálnych médiách, vrátane Facebooku, Twitteru, LinkedInu, Instagramu a Pinterestu. Buffer je užitočný pre jednotlivcov aj pre malé
prejsť na článokDezinformácie a cancel culture - aj taký je dopad sociálnych sietí na psychiku. Ako sociálne siete vplývajú na naše názory, myšlienky a identitu?
prejsť na článokMarketingová komunikácia cez sociálne siete a na iných kanáloch nie je len o tom, čo hovoríte, ale aj o tom, ako to hovoríte. Či už sa bavíme o postoch na Facebooku, reklamách, plagátoch, newslettroch, všetky by mali mať jedného spoločného menovateľa. Je
prejsť na článok