7 tipov na obsah, ktorý funguje: vyhľadávacie siete verzus sociálne siete

Ako tvoriť obsah tak, aby kopíroval potreby ľudí, využívajúcich vyhľadávače, čo funguje na sociálnych sieťach a ktoré veci viete použiť na oboch kanáloch? Prinášame vám niekoľko tipov, ako mať úspešný blog.

prejsť na článok

Ako tvorba obsahu pre sociálne siete a starostlivosť o web posúvajú vaše podnikanie vpred

V dnešnej digitálnej ére sú tvorba obsahu pre sociálne siete a starostlivosť o web kľúčovými faktormi úspech každého podnikania. Efektívna "tvorba webových stránok" a "tvorba internetových stránok" spolu s dynamickým a pútavým obsahom pre sociálne siete m

prejsť na článok

Potrebujem webstránku aj sociálne siete?

Otázka za všetky drobné s ktorou sa stretávame až príliš často. Na prvú je táto úvaha relatívne racionálna, no s hlbším zamyslením nedáva vôbec zmysel. Vytvára však zaujímavú úvahu o narábaní s publikami medzi týmito platformami. A vlastne prečo ju dostáv

prejsť na článok

Ako naplánovať príspevky na sociálne siete Buffer

Buffer je nástroj na správu sociálnych médií, ktorý pomáha používateľom plánovať, publikovať a spravovať obsah na rôznych sociálnych médiách, vrátane Facebooku, Twitteru, LinkedInu, Instagramu a Pinterestu. Buffer je užitočný pre jednotlivcov aj pre malé

prejsť na článok

Dopad sociálnych sietí na psychiku, 2. časť

Dezinformácie a cancel culture - aj taký je dopad sociálnych sietí na psychiku. Ako sociálne siete vplývajú na naše názory, myšlienky a identitu?

prejsť na článok

Čo je to tone of voice a prečo je dôležitý?

Marketingová komunikácia cez sociálne siete a na iných kanáloch nie je len o tom, čo hovoríte, ale aj o tom, ako to hovoríte. Či už sa bavíme o postoch na Facebooku, reklamách, plagátoch, newslettroch, všetky by mali mať jedného spoločného menovateľa. Je

prejsť na článok