7 tipov, ako si vytvoriť na LinkedIne connection request

Každému prichádzajú správy so žiadosťou o prepojenie na LinkedIn. Niektoré sú otravné, iné vedia nadviazať biznis. Ako má vyzerať vaša connection request správa, aby ste dosiahli svoj B2B zámer to si rozoberieme v texte. Ruku hore, kto dostal podobnú správu aspoň raz za mesiac. LinkedIn je výborná sieť pre B2B biznis, pretože predstavuje nový obchodný kanál, ktorý sa dá do značnej miery automatizovať. Väčšina automatizovaných správ však znie roboticky, nepersonalizovane a nedostanete na ne odpovede. Prinášame tipy, ako vyšperkovať správy, vďaka ktorým získate nové kontakty. Kedy je dobré zvoliť kontaktovanie cez LinkedIn inbox Dôvodov, prečo cez LinkedIn kontaktujete druhých ľudí, je mnoho. V tomto článku sa zameriavame na tipy z čisto obchodného hľadiska, keď chce obchodník získavať leady. Kedy využiť oslovovanie cez LinkedIn správy: máte niche cieľovú skupinuchcete sa dostať priamo k decision makerovi alebo stakeholderomcielite na zahraničiechcete A/B testovať oslovenie P.S.: TOTO FAKT NEROBTE:Ak máte naozaj otravnú, tuctovú správu s produktovou tlačenkou, radšej neposielajte nič a len si rozširujte sieť bez správy. Predtým, ako napíšete a pošlete connection request správu ZASTAVTE SA V Diametre tvrdíme, že príprava je základ pre dosiahnutie výbornej B2B kondície. Preto, kým odošlete vašu connection request správu, zvýšte svoje šance na prepojenie. Ako? Profil Dobre vyladený LinkedIn profil zvyšuje vašu šancu na získanie viac potvrdení na prepojenia a odpovedanie na správu. Spísali sme 14 tipov, ako si nastaviť linkedIn profil, aby sa s vami kontakty prepojili. Definovanie cieľovej skupiny Pri rozširovaní siete kontaktov by ste si mali v prvom rade ujasniť, s kým chcete byť v prepojení. Kto je vaša cieľová skupina. Prospecting je prvým krokom v procese predaja, ktorý pozostáva z identifikácie možných zákazníkov. Cieľom prospectingu je vytvoriť kvalitnú databázu klientov, s ktorými v ďalších krokoch aktívne pracujeme. Pri definovaní cieľovej skupiny vám pomôže poznať: SegmentKrajina & regiónPozície Firmy Veľkosť Nástroj, aký využívajúPočet ľudí na istom oddeleníV akých LinkedIn a Facebook skupinách sa nachádzajú Nápomocný vie byť aj LinkedIn Sales Navigator, vďaka ktorému si dokážete výborne filtrovať osoby na Linkedine. Takto sa to nerobí. Dobrý deň, Ste otvorený rýchlemu online stretku, kde by sem prediskutovali, ako vám náš produkt pomôže vášmu podnikaniu? Pán Príliš Skoro. [Požiadať o telefonický hovor v pozvánke je ako požiadať o ruku na druhom rande. Proste príliš skoro] —- Dobrý deň, Rád by som vás pridal do svojej profesionálnej siete na LinkedIn. Pán Nulová námaha.[táto veta je predvolenou správou od LInkedInu každému je hneď jasné, že ste si nedali žiadne úsilie na prispôsobenie správy.] — Dobrý deň, Čo pre Vás znamená obchod? Je to Vaša práca, alebo povolanie? Teším sa na prepojenie cez linkedIn a vzájomné inšpirácie. Krásny deň, — To sú fakt zlé správy, s ktorými sme sa v praxi stretli. Pripájame ďalšie príklady toho, ako to NEROBIŤ. automatizované správy bez personalizácie // nerelevantnosť Klamanie (no, nevideli ten váš profil, inak by vám nepísali)KomplikovanosťZahltenie informáciamiHovorenie o sebeNátlak v podobe dohodnutia si stretnutia Ako napísať connection request správu, ktorá dosiahne úspech Povedali sme, čo nerobiť. Pomenujme si, ako by to malo vyzerať. Naše know how je spojením základných obchodných princípov, špecifikami LinkedInu a skúsenosťou so správou viac ako 50 profilov našich klientov. Nečakajte zaručené šablóny, ktoré zázračne fungujú také neexistujú. Sú však tipy, ktoré vás k úspechu môžu doviesť. Inšpirovali sme sa tým, čo funguje v zahraničí. Zistili sme, že iné správy fungujú pre lokálne trhy SK a CZ a iné pre Európu alebo globálne cielenie. Keby sme to mali zostručniť na Slovensku málo fungujú správy, v ktorých lichotíme, kdežto “pridať kredit” kontaktu v zahraničí funguje oveľa viac. Personalizácia Alfa omega. Ak sa vám do nej nechce, bohužiaľ, nečakajte významné výsledky. Potrebujete byť špecifický a prispôsobiť sa okolnostiam oslovovaného. Uistite sa, že viete komu píšete poznáte svoj prospecting a máte dobre vytvorený filter, v ktorom sú správne osoby na pozíciach a firmách, ktoré chcete osloviť. Zamedzíte tak irelevantným správam so žiadosťou o pripojenie. Napríklad by bolo smiešne, keby B2B marketingová firma oslovila HR človeka vo výrobnom závode s ponukou o prepojenie, pretože toho majú veľa spoločného. Pozdrav a podpis Pozdravte oslovovaného jeho krstným menom či priezviskom (podľa štýlu, ktorý je vám vlastný a jazyka, v akom chcete cieliť.) Dáte mu pocit, že správa je určená práve preňho. Zároveň sa podpíšte pokojne aj krstným menom, nemusíte byť príliš formálny. Pozor na jazyk:Napríklad v Česku môže byť komplikáciou skloňovanie. “Dobrý deň, Petra…” sa môže považovať za za nezdvorilé. Vhodnejšie je použiť vokatív “Dobrý deň, Petro”. V Nemecku zas preferujú vykanie. Predstavenie vs. čo, máte spoločné Nepíšte príliš o sebe, radšej sa sústreďte na to, čo máte s kontaktom spoločné. Stretli ste sa na konferencii? Pracujete v rovnakom odvetví, zaujímajú vás rovnaké témy, máte spoločného známeho/aktívnu osobu na LinkedIne? Alebo ste obaja v rovnakej skupine na LinkedIne či Facebooku? Toto je vaše pojítko, ktoré pomôže s nadviazaním dôveryhodnosti. Môžete spomenúť osobu, ktorá: je v rovnakej LinkedIn skupineje bývalý spolužiak/kolegainfluencer, resp. Zdieľa obsah, ktorý sledujete,prípadne sa odkázať na konferenciu/online event Skrátka, prispôsobte správu so žiadosťou o pripojenie tak, aby bolo jasné, prečo sa chcete práve s danou osobou prepojiť. ČZTMJ? Skratka “Čo z toho mám ja?” nie vy, ale kontakt, ktorému píšete. Je vhodné sformulovať, akú hodnotu to pre kontakt bude mať, ak zostane s vami v prepojení. Čo môže od vás očakávať? Do veľkej miery to súvisí aj s vaším zámerom na Linkedine chcete budovať osobnú/firemnú značku, písať hodnotný obsah. Spomeňte to. Stručnosť a jasnosť (kvôli dĺžke) Pokiaľ nie ste v prepojení, váš limit na CR správu má 300 znakov. Ak už ste v spojení (prepájali ste sa bez správy a kontakt odsúhlasil prepojenie), no idete sa “predstaviť”, limit máte o dosť väčší. Napriek tomu platí staré známe buď stručný, inak to nik nedočíta. Predstavte sa Ak máte priestor, stručne sa predstavte. Nemusíte spomínať, že vás obchod bavil už počas vysokej školy, alebo že podnikanie máte v krvi nikomu to vlastne nič nepovie. Ide o najnáročnejšiu časť. Musíte sa vyhnúť samochvále, zároveň nájsť formuláciu, ktorá bude špecifická a zapamätateľná. Využite konzultácie osobného brandingu. Vhodnosť nie ste na Miletičke Vyhnite sa priamemu predaju. Nič nevie vybúchať príležitosť na obchodnú komunikáciu, ako keď sa predávate v prvej možnej situácii. Obzvlášť na LinkedIne, ktorý je behom na dlhú trať. V rámci neho je vhodné sa zameriavať na dlhodobejšiu prácu s kontaktom chceme budovať dôveru a vzťah, nie sa rovno predávať. (viac o porovnaní medzi LinkedIn inbox a mailingom sme spísali v Prípadovej štúdii) Príklady dobrých správ so žiadosťou o prepojenie na LinkedIne {{Meno}}, všimol som si, že sme obaja v skupine {{group.Meno}}. Pravidelne pridávam posty o tom, ako získavať nové leady bez cold callingu. Je to pre teba zaujímavá téma? — {{Meno}}, všimol som si, že tiež sleduješ obsah, ktorý tvorí {{influencer.Meno}}. Zaujíma ťa, ako čo najlepšie využiť LinkedIn na tvorbu obchodných výsledkov? Pravidelne pridávam posty o tom, ako využiť LinkedIn na získavanie leadov bez cold callingu. — Ahoj {{Meno}}, vidím, že {{spolocny kontakt.meno}} je náš spoločný známy. {{spolocny kontakt.firma}} sme pomáhali s generovaním nových leadov pre obchodné oddelenie. Pravidelne pridávam posty o tom, ako získavať nové leady bez cold callingu. Je to pre teba zaujímavá téma? —Dobrý deň, {first_name}, robím si prehľad vo automotive odvetví. Rád by som si Vás pridal medzi kontakty. Pekný deň, MENO — Dobrý deň, {first_name}, robím si prehľad o zákazníckej spokojnosti a práci na zlepšení customer experience vo automotive firmách. Obaja pracujeme v rovnakej oblasti. Rada by som si Vás pridala medzi kontakty. Verím, že to je dosť dôvodov na spojenie Pekný deň, MENO — Všetko zo spomenutého viete do veľkej miery automatizovať. V Diametre sa tomu venujeme. Prečítajte si, ako sa nám vo firme Iron Mountain podarilo dostať aj vďaka prepojeniam na LinkedIne firmu do tendru. Ak chcete vedieť viac o tom, čo by LinkedIn automatizácia mohla priniesť vašej firme, dohodnime si stretko. Chcem si dohodnúť bezplatnú konzultáciu Prečítajte si aj: Len 2 % slovenských používateľov využívajú plný B2B potenciál LinkedIn. Ako sa dostať medzi nich? LinkedIn sa možno nederie na popredné priečky používania, no v Čítať viac Ako komunikovať benefity produktu a nie jeho vlastnosti Value Proposition Canvas je užitočná metóda pre obchod aj marketing. Čítať viac Trendy v B2B obchode na rok 2023 (alebo aj evergreeny) Prelúskali sme B2B trendy v marketingu aj obchode a konfrontovali Čítať viac Pomôcka pre B2B obchodníkov: Všetky industry LinkedInu v tomto zozname LinkedIn umožňuje skvelo vyhľadávať a filtrovať cieľovú skupinu, ktorú chcete Čítať viac Najčastejšie chyby obchodníkov na LinkedIn-e Profesionálna sieť LinkedIn má mnohé benefity pre majiteľov firiem, manažérov, Čítať viac CASE STUDY TAB Board Obchodný potenciál LinkedInu sa prejaví po dlhšom čase. Naše 4 faktory úspechu O tom, ako sme s klientom museli pozastaviť spoluprácu. Pretože Čítať viac .related-post {} .related-post .post-list { text-align: left; } .related-post .post-list .item { margin: 5px; padding: 5px; } .related-post .headline { font-size: 18px !important; color: #000000 !important; } .related-post .post-list .item .post_thumb { max-height: 220px; margin: 10px 0px; padding: 0px; display: block; } .related-post .post-list .item .post_title { font-size: 16px; color: #3f3f3f; margin: 0px 0px; padding: 0px; display: block; text-decoration: none; } .related-post .post-list .item .post_excerpt { font-size: 13px; color: #3f3f3f; margin: 10px 0px; padding: 0px; display: block; text-decoration: none; } @media only screen and (min-width: 1024px) { .related-post .post-list .item { width: 45%; } } @media only screen and (min-width: 768px) and (max-width: 1023px) { .related-post .post-list .item { width: 90%; } } @media only screen and (min-width: 0px) and (max-width: 767px) { .related-post .post-list .item { width: 90%; } } The post 7 tipov, ako si vytvoriť na LinkedIne connection request appeared first on DIAMETRO.

prejsť na článok

Pár tipov ako sa obliecť na fotenie

Mate termín u fotografa a neviete sa rozhodnúť aké oblečenie si vybrať? Chcete na fotkách vyzerali pôvabne? Nižšie v článku som vám spísal pár tipov ako sa obliecť na fotenie!Continue reading The post Pár tipov ako sa obliecť na fotenie first appeared on

prejsť na článok

5 tipov, ako zvládnuť prudký nárast zákaziek vo firme

Ako si zarobiť peniaze 5 tipov, ako zvládnuť prudký nárast zákaziek vo firme Veľa začínajúcich podnikateľov sa spočiatku obáva toho, že zákaziek budú mať málo a neuživia sa. Existuje však aj opačný problém, ktorý vôbec nie je taký výnimočný, ako by sa moh

prejsť na článok

CASE STUDY TAB Board Obchodný potenciál LinkedInu sa prejaví po dlhšom čase. Naše 4 faktory úspechu

O tom, ako sme s klientom museli pozastaviť spoluprácu. Pretože nestíhal vybavovať novozískané leady. S The Alternative Board a Igorom Axamítom spolupracujeme už dlhšie. V tejto prípadovej štúdii vám ukážeme, ako sme mu pomohli naplniť novootvorený T

prejsť na článok

5 tipov ako si vybrať svadobnú vizážistku

V tomto článku vám Mária Illová profesionálna makeup hairstylistka poradí ako si vybrať svadobnú vizážistku. ako vybrať svadobnú vizážistku Výber perfektného vizážistu a prípravy svadobného looku na tento významnýContinue reading The post 5 tipov ako si

prejsť na článok

Aká je cesta za vlastným kalendárom? Aj vy môžete mať originálny kalendár!

Zatúžili ste po vlastnom kalendári, chcete obdarovať priateľov originálnym darčekom, alebo uvažujete o tom využiť reklamný potenciál kalendárov? Pripravili sme si pre vás zopár tipov, ako si môžete aj vy z pohodlia domova zabezpečiť jedinečné kalendáre po

prejsť na článok