7 dôvodov, prečo písať firemný blog

Hoci by v čase pretlaku youtuberov málokto začal blogovať o móde či kráse, firemné blogy v sebe stále ukrývajú nevyužitý potenciál. Je najvyšší čas, aby ste sa odlíšili od konkurencie svojou jedinečnou identitou. Tú však musíte niekde prezentovať a práve tento priestor vám blog ponúka. Prečítajte si, prečo písať firemný blog. 1. Podporenie webu Hľadáte spôsob, ako vylepšiť firemnú webovú stránku? Ponúknite návštevníkom vašej stránky pridanú hodnotu. Nenájdu tam len kontaktné informácie a strohé špecifikácie vašich produktov či služieb, vďaka blogu sa dozvedia aj niečo o vás. 2. Zviditeľnenie Písaním blogu získate ďalšiu príležitosť na to, aby ste mohli zviditeľniť vaše produkty alebo služby. Viac príležitostí na prezentovanie znamená viac príležitostí na oslovenie svojich potencionálnych zákazníkov. To sa oplatí, nie? 3. Dodanie duše a identity Ukážte na blogu snímky spoza scény. Ľudia ich milujú. Navyše vás lepšie spoznajú, a tak získate ďalšiu príležitosť, ako sa im zapáčiť. Ak prejavíte trochu duše, zlepšíte tak svoju dôveryhodnosť. 4. Budovanie silnej značky Budovať silnú firemnú značku môžete aj tak, že demonštrujete svoje zdatnosti. Stávate sa tak odborníkom v danej oblasti. Robíte veci odlišne? Ukážte to a zlepšíte si postavenie na trhu. 5. Zlepšenie SEO Pri písaní blogu je dôležité okrem výberu zaujímavého obsahu aj výber správnych kľúčových slov. Tie sú jedným z elementov, ktoré zohľadňuje vyhľadávač pri zobrazení poradia web stránok. A vy chcete byť na popredných pozíciách, všakže? 6. Portfólio práce Vytváraním jednotlivých príspevkov na blog tvoríte svoje portfólio práce. Chce sa váš potenciálny zákazník uistiť, že dokážete vyrobiť tamto? Alebo ste dostatočne skúsený, aby ste robili toto? Množstvo dôkazov nájde váš zákazník na blogu alebo ho naň môžete sami odkázať. 7. Obsah na sociálne siete Pozitívnym vedľajším efektom je, že získate veľa užitočného obsahu na sociálne siete. Tento content bude zároveň odkazovať na vašu webovú stránku. Ako napríklad tento blogový článok sme prezdieľali na našej stránke Brandino na Facebooku. Sledujte nás na Instagrame a Facebooku! Tak čo, ešte stále váhate, prečo písať firemný blog? Ak potrebujete napísať kvalitný blogový článok, kontaktujte nás! Zohľadníme SEO, gramatickú i štylistickú stránku a zároveň vytvoríme text, ktorý upúta vašich budúcich zákazníkov. Príspevok 7 dôvodov, prečo písať firemný blog je zobrazený ako prvý na Brandino.

prejsť na článok

Ako spoznať nekvalitný copywriting a neefektívne SEO články?

Spoločnosti dnes investujú do copywritingu nemalé peniaze. Aj ľudia mimo vôd marketingu vedia, že kvalitný článok alebo blog dokážu firme pomôcť získať nových zákazníkov a zvýšiť povedomie o biznise. To je jeden z dôvodov, prečo je dnes fundovaný a poctiv

prejsť na článok

Prečo váš biznis potrebuje web stránku?

Odmietať digitálny svet v čase, keď ľudia trávia hodiny na internete za deň, oberá vaše podnikanie o množstvo príležitostí. Prečo váš biznis potrebuje web stránku?  Zvýšite svoju dôveryhodnosť Väčšina ľudí pred kúpou produktu alebo služby porovnáva firmy

prejsť na článok

Ako písať efektívne emaily?

Ako písať emaily tak, aby efektívne komunikovali s Vašimi zákazníkmi. Odporúčania a tipy na čo si dať pozor. The post Ako písať efektívne emaily? appeared first on MojaWebstranka.sk.

prejsť na článok

10 dôvodov, prečo sa učiť po japonsky, aj keď práve nemáte možnosť vycestovať

Príspevok 10 dôvodov, prečo sa učiť po japonsky, aj keď práve nemáte možnosť vycestovať zobrazený najskôr Language Siesta.

prejsť na článok

Písanie kódu – programovanie v Jave

Ak budeš písať kód / programovať v jazyku Java, tak budeš používať text. Áno je to tak, programy budeme písať vo forme textu – nečudo, keď hovoríme o písaní. Kód by sme mohli začať písať do jednoduché textového editoru (program v tvojom počítači). Vo w

prejsť na článok