5 marketingových faktov, ktoré musí každý marketér vedieť

Každý rok sa marketingový priemysel vyvíja úžasnými spôsobmi. Ak chcete napredovať, nezabudnite držať krok s novými trendami. Zákazníci chcú, aby sa s nimi zaobchádzalo ako s ľuďmi, nie ako s číslami. Z toho vychádza aj 5 marketingových faktov zo štúdií online sveta. 1. 82% internetového obsahu bude do roku 2021 videom Online video sa stalo dôležitou súčasťou marketingu, pretože vyvoláva emócie. Predpokladá sa, že video v nasledujúcich rokoch výrazne predčí ostatné médiá. Zdá sa, že len v Amerike bude stáť tvorba videoreklám v roku 2020 17 miliárd dolárov. 2. 75% celkového rozpočtu pôjde na digitálny marketing Digitálny svet sa zmenil. Výskumy potvrdzujú, že firmy budú dávať tri štrtiny rozpočtu len na digitálny marketing. Za posledných 10 rokov zrástli výdavky na diginálny marketing o 21%.  3. Google a Facebook zarábajú viac ako ostatné mediálne predajne Spôsob, akým ľudia pristupujú k novinkám sa za posledné roky významne posunul. Viac ako tretina obyvateľov sveta sa zaujíma o diane vo svete priamo cez Google alebo Facebook.  4. YouTube má nižšiu mieru opúšťania ako Facebook Návštevníci YouTube trávia viac času sledovaním obsahu ako návštevníci iných kanálov. 1,5 milardy aktívnych užívateľov služby YouTube predstavuje 1/3 všetkých ľudí na internete. 5. Ľudia chcú popis výrobku vo forme videa V prieskume uviedlo 4 z 5 ľudí, že popis výrobku vo forme videa im príde atraktívnejší. Prieskum dokonca prináša ďalší šokujúci fakt. 4-krát viac ľudí uprednostňuje video pred článkom na blogu. Rozmýšľate ako preraziť? Začnite s videami. Zdá sa, že zvýšenie produkcie video obsahu sa môže stať pre mnoho firiem kľúčovým. Prečítajte sit tiež článok: Dobré kurzy pre copywriterov? Týchto 5 odporúčame my The post 5 marketingových faktov, ktoré musí každý marketér vedieť appeared first on Popisky.

prejsť na článok

Od symptómu k diagnóze a liečbe

  Kiňová, Ďuriš, Hulín OD SYMPTÓMU K DIAGNÓZE A LIEČBE (2013)     Kniha nie je náhradou za učebnice internej medicíny. Neposkytuje detailné informácie o molekulových základoch chorôb. Opisuje symptómy, ktoré sa často vyskytujú v lekárskej praxi.

prejsť na článok

ONLINE: AKO ZAMESTNÁVAŤ V ROKU 2023 – POSTUPY, KTORÉ MUSÍ VEDIEŤ KAŽDÝ ZAMESTNÁVATEĽ + NEVYHNUTNÁ DOKUMENTÁCIA

Celodenné školenie s odborníkom, ktorý v minulosti pôsobil na inšpektoráte práce vás prevedie povinnosťami a postupmi, ktoré sú pre zamestnávateľa nevyhnutné a to bez ohľadu či zamestnávate jedného zamestnanca alebo tisíc zamestnancov. V rámci školenia sa

prejsť na článok

Aké efektívne je blogovanie pre podnikanie?

Slovo blog vzniklo spojením dvoch slov web a log. Blogovanie má za sebou dlhú cestu. Pôvodne ľudia využívali blogy na vyjadrenie svojich myšlienok, emócií, názorov či skúseností. Dnes sa blogovanie rozrástlo oveľa viac, či už ide o miliónové firmy alebo j

prejsť na článok

Malá príručka: Ako na email marketing?

Email marketing využíva elektronickú poštu ako prostriedok priamej komunikácie s publikom. Správny email marketing vytvára jednu z najvyšších návratov investícii. Viete, ako ho využiť naplno?  Pozrite sa, prečo je email marketing dôležitý zlepšuje vzťah

prejsť na článok

Čo je to skúšobný tlač a prečo je dôležitý?

Ak máte firmu alebo sa nejakým spôsobom podieľate na tvorbe marketingových materiálov, pravdepodobne ste sa už stretli s pojmom skúšobná tlač . Čo to však vlastne znamená? A prečo je pre vaše tlačové projekty taká dôležitá?

prejsť na článok