Dobre zvládnutá organizácia e-mailov pomáha firmám zlepšiť internú komunikáciu a zvýšiť produktivitu. S akými problémami sa pri organizácii e-mailov v Microsoft Outlook stretávame? A hlavne, ako ich môžete prekonať a nastaviť efektívny systém správy e-mailov? Problém Outlooku spočíva v absencii centralizovaného systému na ukladanie a organizáciu e-mailov. V lepšom prípade si používatelia triedia správy do zložiek a podpriečinkov, ale ani to nezaručuje rýchle vyhľadávanie konkrétnych e-mailov. Dohľadať mesiace starú komunikáciu s konkrétnym zákazníkom a zorientovať sa v nej niekedy zaberie veľa času. Ďalším problémom je ťažké zdieľanie e-mailov s ostatnými vo firme. Preposielanie e-mailov je otravné a často vedie k zmätku. Medzi ľuďmi sa preposiela viac kópií rovnakej komunikácie, takže je ťažké určiť, ktorá verzia je najaktuálnejšia. Peklo začína v momente, keď je kolega, ktorý e-mail od klienta dostal, na dovolenke. Niekedy tak musíte zavolať samotnému klientovi a požiadať jeho, aby vám správu preposlal. A to má veľmi ďaleko k profesionálnej image, ktorou sa vo firme snažíte pestovať. Našťastie sú tieto problémy dlhodobo dobre známe a na trhu existujú aplikácie na správu e-mailov, ktoré sú určené pre tímovú prácu, nielen pre jednotlivcov. Výhody softvéru na zdieľanie e-mailov Softvér na zdieľanie e-mailov vo firme môže ponúknuť množstvo výhod: Zlepšenie komunikácie a spolupráce: Členovia tímu môžu pomocou softvéru zdieľať e-maily a pracovať na nich spoločne v reálnom čase. Lepšie organizácie: Softvér môže tímom pomôcť usporiadať e-maily podľa kontaktov, spoločností, príležitostí, projektov alebo ľubovoľných ďalších kritérií, čo uľahčuje dohľadávanie starej komunikácie. Zvýšená produktivita: Vďaka zefektívneniu správy e-mailov môže softvér tímom pomôcť ušetriť čas a zvýšiť produktivitu. Transparentná komunikácia: Každý člen tímu môže vidieť, na akých e-mailoch jeho kolegovia pracujú, a hlavne má prístup k predošlým konverzáciám, čo zlepšuje transparentnosť a pomáha predchádzať nedorozumeniam pri komunikácii s klientmi. Lepšie služby zákazníkom: Vďaka softvéru pre správu e-mailov môžu tímy rýchlejšie a efektívnejšie reagovať na otázky zákazníkov. Prístup odkiaľkoľvek: Mnoho softvérových riešení pre správu e-mailov ponúka mobilné aplikácie alebo webové rozhrania, ktoré tímom umožňujú prístup k e-mailom a ich správu odkiaľkoľvek. Pretože sa v tomto článku zameriavame na užívateľov programu Microsoft Outlook, ukážeme vám, ako môže eWay-CRM pre Microsoft 365 pomôcť vám a vášmu tímu efektívnejšie organizovať a zdieľať e-mailovú komunikáciu. Ako začať 1. Aktivujte si eWay-CRM pro Microsoft 365 a vytvorte si účet (vytvorte tiež účty všetkým, ktorí s vami budú zdieľať dáta). Nemajte obavy, eWay-CRM môžete začať používať zadarmo. 2. Po vytvorení nového účtu eWay-CRM si naimportujte svoje kontakty (a vytvorte projekty, na ktorých pracujete). Pozrite sa na kompletnúnávod na import kontaktov z Microsoft 365 3. Akonáhle naimportujete kontakty do eWay-CRM, zobrazia sa vám v pravom paneli v Outlooku všetky potrebné informácie o kontakte, od ktorého ste dostali e-mail. E-mail môžete tiež ľahko uložiť a zdieľať s kolegami. Pozrite sa na kompletnú návod na ukladanie e-mailov do kontaktov (projektů apod.) 4. Na karte projektu (alebo kontaktov atď.) sa potom zobrazia všetky súvisiace e-maily vrátane príloh. TIP: S eWay-CRM Free máte k dispozícii 200 MB úložného priestoru pre dokumenty a e-maily. Vďaka akcii Gigabajtov za recenziu však môžete svoj úložný priestor ľahko navýšiť bez toho, aby ste museli prejsť na niektorý z platených plánov. 5. Keď príde ďalší e-mail, zobrazí sa vám v pravom paneli kontakt s históriou všetkých e-mailov. Využite Outlook na maximum Obľuba programu Outlook vo firemnom prostredí, rovnako ako ďalších aplikácií zo sady Microsoft 365, má svoje dôvody. Má však niektoré obmedzenia, pokiaľ ide o tímovú prácu, a tie pomáha odstraňovať eWay-CRM. Ak máte nainštalovaný Microsoft Outlook pre Windows, určite vyskúšajte doplnok eWay-. CRM, s ktorým môžete Outlook využívať naplno. Alebo vyskúšajte aplikáciu eWay-CRM Mobile, ak ste často na cestách. S eWay-CRM môžete pracovať kedykoľvek a kdekoľvek. The post 5 krokov pre organizáciu e-mailov v Outlooku, ktoré vám ušetria hodiny dohľadávania starej komunikácie appeared first on eWay-CRM.
Posledné dva roky vývoja eWay-CRM priniesli množstvo revolučných inovácií. Kompletne sme prepracovali užívateľské rozhranie, predstavili sme nové eWay-CRM pro Microsoft 365, a výrazne sme rozšírili možnosti eWay-CRM webu. eWay-CRM 7.4 je ďalším krokom na
prejsť na článokPo vydaní siedmej generácie eWay-CRM prichádzajú ďalšie aktualizácie. Všetci používatelia určite ocenia rýchlejšie otváranie okien v Outlooku. Okrem optimalizácie nášho softvéru sme sa ale venovali aj vývoju nových funkcií. Pozrite sa, aké novinky prináša
prejsť na článokTešíte sa na vyskúšanie nového Outlooku? Ak máte nainštalovaný klasický Outlook pre Windows a predplatné na Microsoft 365, môžete prejsť na novú verziu a vyskúšať ju (ukážka novej verzie Outlooku bola predtým k dispozícii len pre insiderov od mája 2022).
prejsť na článokVEDELI STE, že si v Microsoft Outlooku môžete nastaviť automatický podpis pre odchádzajúce e-maily? Podpis ľahko prispôsobíte vašej firemnej identite, môže obsahovať text v rôznych formátoch aj obrázky, ako napríklad logo spoločnosti. Akonáhle podpis vytv
prejsť na článokChystáte sa na predĺžený víkend? Alebo máte v pláne nejakú inú dovolenku? Naučte sa, ako si nastaviť automatickú odpoveď “Out of Office” v Microsoft Outlooku, aby všetci vedeli, že ste mimo kancelárie. Za posledných pár rokov sme si veľmi zvykli na rých
prejsť na článok