5 dôvodov prečo je dobré mať Google reklamu

5 dôvodov prečo je dobré mať Google reklamu 10 júna, 2021 Na otázku, prečo je dobré mať Google reklamu existuje mnoho rôznych odpovedí a my vám prinášame 5 z nich, ktoré patria medzi tie najvýznamnejšie. 01 Schopnosť zobrazovať reklamy publiku, ktoré je pripravené na nákup Môžete sa rozhodnúť, pre ktoré hľadané frázy sa vaše reklamy zobrazia. Ak zhromaždíte zoznam hľadaných výrazov, reklamy sa zobrazia používateľom, ktorí sú s najväčšou pravdepodobnosťou pripravení uskutočniť nákup alebo objednať službu. 02 Schopnosť zobrazovať reklamy na presnom mieste Môžete určiť geografické umiestnenie, kde sa má vaša reklama zobraziť. Môžete napríklad nastaviť, aby sa vaša reklama zobrazovala iba ľuďom, ktorí sa nachádzajú v požadovanom meste, regióne  či v požadovanom okruhu (napríklad 5 až 10 km od vašej spoločnosti). 03 Flexibilita pri potrebe rýchlych zmien nastavení V službe Google Ads môžete rýchlo meniť nastavenia. K dispozícii sú tiež flexibilné stratégie, ktoré vám umožnia umiestňovať reklamy s akýmkoľvek stanoveným rozpočtom. 04 Poplatok vám bude účtovaný, iba ak niekto klikne na vašu reklamu Google používa reklamný model s platbou za kliknutie (PPC = pay per click), čo znamená, že platíte iba v prípade keď sa niekto o vašu reklamu zaujíma a klikne na ňu.Cena za kliknutie na reklamu závisí od množstva vašej konkurencie, ktorá si platí reklamu na rovnaké slová či frázy a taktiež závisí od konečného skóre kvality – teda ako dobre máte reklamu vytvorenú a ako kvalitne máte prispôsobený obsah vašej webstránky.Ak máte pevne stanovenú maximálnu sumu, ktorú ste ochotný zaplatiť, jednoducho ju zadáte do systému a Google tak bude môcť využiť iba rozpočet, ktorý ste nastavili. 05 Schopnosť sledovať výkon Pomocou Google Ads môžete sledovať a analyzovať mnoho výkonnostných parametrov, napríklad koľko ľudí videlo vašu reklamu, koľko ľudí na ňu kliklo či počet dosiahnutých akcií na vašom webe. Monitorovaním toho, ako sa vašej reklame darí môžete rýchlo vykonávať potrebné zmeny a vylepšiť svoju reklamnú kampaň.Príklad: Predstavte si, že ste majiteľom malého kvetinárstva a objednali ste si inzerciu na billboardoch. Tento typ reklamy nemožno sledovať a analyzovať pre jej zlepšenie. Budete investovať veľké prostriedky bez toho, aby ste vedeli, či sa vám investícia vypláca. So službou Google Ads môžete prestať zobrazovať reklamy kedykoľvek, ak zistíte, že nedosahujete požadované výsledky alebo naopak pridať financie práve tam odkiaľ k vám prichádza najviac obchodných príležitostí. Ak sa chcete dozvedieť o výhodách inzercie v Google Ads ešte viac, ozvite sa nám. Radi vám zodpovieme ďalšie otázky. Tím Webify Máte otázku? gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'AW-736486196/m7bLCPad54IDELTGl98C'}); gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'AW-736486196/eZeICMK354IDELTGl98C'}); The post 5 dôvodov prečo je dobré mať Google reklamu appeared first on Webify.

prejsť na článok

Čo je Google partner a prečo stojí zato spolupracovať s partnerom?

Vyberte si správneho Google partnera pre vašu online reklamu a prácu v Google Cloude. The post Čo je Google partner a prečo stojí zato spolupracovať s partnerom? appeared first on MojaWebstranka.sk.

prejsť na článok

Získajte až neférovú výhodu nad konkurenciou vďaka týmto 9 tipom na Google reklamu

To, že si máte reklamu zacieliť na správne slová, lokalitu, vek a pohlavie, dnes už vie aj škôlkar. S týmito 9 tipmi sa dostanete medzi špičku v online reklame! The post Získajte až neférovú výhodu nad konkurenciou vďaka týmto 9 tipom na Google reklamu ap

prejsť na článok

Ako rozšíriť sledovanie dát na webe z Google Analytics Universal na Google Analytics 4

Spoločnosť Google v októbri 2020 oficiálne nastavila službu Google Analytics 4 (GA4) ako predvolené prostredie pre nové vlastníctva Analytics. GA4 prichádza s niekoľkými novinkami, ako je napríklad lepšia manipulácia so súkromím a zabudované strojové učen

prejsť na článok

PPC reklama na Facebooku verzus PPC reklama na Google: V čom je ktorá lepšia a prečo sa oplatí využívať obe súčasne?

Pýtate sa, čo majú spoločné Google PPC a Facebook Ads reklamy? Dokopy predstavujú približne polovicu celosvetového príjmu z online marketingu. No a PPC reklama funguje lepšie, keď beží na oboch platformách. Nižšie si prezradíme, prečo je tomu tak.

prejsť na článok

Verifikácia vlastníctva webovej stránky v Google Search Console prečo je to dôležité a ako na to?

Vlastníte webovú stránku alebo si ju chystáte založiť? Dôležitým krokom v správe stránky je overenie vlastníctva domény v Google Search Console. Hoci sa to na prvý pohľad môže zdať zložité, ide o pomerne jednoduchý proces, počas ktorého si Google overí, č

prejsť na článok