4 tipy, ako vylepšiť community management na sociálnej sieti.

Vaša komunita na sociálnej sieti pozostáva z ľudí, ktorí sú v rôznych fázach cesty zákazníka. Preto je dôležité mať na pamäti, že starostlivosť o zákazníka sa netýka iba existujúcich zákazníkov, ale aj tých potenciálnych, ktorí sa v tejto chvíli rozhodujú či zajtra nakúpia práve u vás.  K starostlivosti o zákazníka patrí z veľkej miery práve community management, teda udržiavanie a budovanie lepších vzťahov s fanúšikmi v online priestore. Prečítajte si tipy, ako reagovať na negatívne komentáre a odpovedajte na všetky ,,hejty” ako profík.   Zistite kto je komentátor Overte si, ako komentuje dotyčná osoba iné príspevky na sociálnej sieti.  Ak komentuje pozitívne, môže ísť o nedorozumenie, pokúste sa porozumieť a situáciu si vydiskutovať. Ak komentuje dotyčná osoba neustále negatívne a reaguje agresívne, ide s veľkou pravdepodobnosťou o človeka, s ktorým sa neoplatí ďalej konverzovať. Myslite pozitívne Aj keď máte dočinenia so zjavnou negativitou, vždy predpokladajte, že ste len nepochopili úmysel. Pokúste sa teda odpovedať pozitívne aj keď je očividne zrejmé, že to tak nie je. Za negatívny komentár sa môžete poďakovať formulkou ,,vďaka za komentár” alebo sa opýtať na dôvod tejto reakcie. Keď bude ďalšia odpoveď opäť negatívna, môžete ostat pokojný, pretože ste sa pokúsili pozitívne reagovať a preukázali ste svoju schopnosť reagovať zdržanlivo tvárou v tvár kritike.  Opustite neriešiteľnú debatu Najlepší spôsob hry je nehrať vôbec. Občas sa stretnete s niekým, kto vytrháva vaše slová z kontextu. Aby ste sa tomu vyhli, buďte obozretní, reagujte slušne a buďte jasný. Ak si jednotlivec naďalej nesprávne interpretuje váš úmysel, vaše komentáre alebo slová, aby viedol ďalší nezmyselný boj, potom sa od debaty jednoducho odpojte. V tomto scenári neexistuje spôsob, ako zvíťaziť. Najlepšie je jednoducho prestať úplne interagovať. Uznajte si svoju chybu Čo ak ste na vine aj vy? Ak je tomu tak, snažte sa svoj prešľap prehodnotiť a chybu uznajte a napravte. Úprimné ospravedlnenie môže pomôcť situáciu vyriešiť okamžite a opätovne platí, že preukáže vašu férovosť a schponosť komunikovať.  Potrebujete skrotiť alebo nastaviť community management na svojej sociálnej sieti? Obráťte sa na nás. The post 4 tipy, ako vylepšiť community management na sociálnej sieti. appeared first on ecake.

prejsť na článok

Tipy a triky: Ako vylepšiť výdrž batérie smartfónu s OS Android

Je to večný problém, ktorý sprevádza používateľov smartfónov atabletov odjakživa, ako sa tieto zariadenia objavili na trhu. Veľký dotykový displej, vysoký výkon, množstvo aplikácií To všetko spoločne vytvára veľkú energetickú náročnosť na inteligentné zar

prejsť na článok

GRASS GIS Community meeting in Prague!

We are organizing a Community Meeting to celebrate GRASS GIS 40th birthday!! The GRASS GIS Community Meeting with users, supporters, contributors, power users and developers will take place from June 2 to 6, 2023, at the Faculty of Civil Engineering from

prejsť na článok

Report of the GRASS GIS Community Meeting in Prague

Community Meeting to celebrate the GRASS GIS 40th birthday!! The GRASS GIS Community Meeting was held in the Czech Republic from June 2 to 6 at the Faculty of Civil Engineering of the Czech Technical University in Prague. The meeting was a milestone event

prejsť na článok

Chcete vylepšiť váš interiér? Poradíme vám, ako si vybrať vhodný koberec

Každý chce mať svoj domov zariadený tak, aby sa v ňom cítil príjemne a komfortne. Jedným zo spôsobov, ako dodať interiéru útulnosť, sú práve koberce. Ide o perfektný doplnok do každej miestnosti, ktorý disponuje množstvom výhod. No viete, ako si vybrať vh

prejsť na článok

Budeme platiť zasa Harabinovi za jeho obžalobu?

Všetky média okamžite reagovali na informáciu o tom, že Špeciálna prokuratúra podala na Štefana Harabína obžalobu za jeho výroky na sociálnej sieti, kde mal schvaľovať postup ruskej invázie na Ukrajinu krátko po začatí vojny a v tejto správe to dokonca os

prejsť na článok