4 spôsoby ako emočne zaujať

V súčasnosti je dôležitým aspektom budovať si so zákazníkmi čo najbližší vzťah. Jednoducho poznať ich a dovoliť im, poznať Vás. A čo je efektívnejšie ako vzbudiť emócie? Veď práve tie zapríčiňujú, že niečo ostane v pamäti po dlhú dobu. Preto vzbudiť pozitívnu alebo veľmi silnú emóciu zaručí, že divák si neskôr váš brand s ňou spojí a tak ostanete v jeho podvedomí hm, povedzme, že ešte veľmi dlho. Nemusíme sa hádam viac baviť o tom, že videá sú najefektívnejším spôsobom ako sa prezentovať. Veď predsa obraz je mozgom oveľa ľahšie spracovaný ako dlhá prednáška či nebodaj text. Ale poďme sa teraz pozrieť na to, ako do videa dostať tú správnu emóciu. Emotional engagement Emotional engagement alebo emočné zaujatie, je dôležitým faktorom pri akejkoľvek marketingovej činnosti. Obzvlášť v dnešnej dobe sociálnych sietí, skráteného rozsahu pozornosti u ľudí a obrovského zahltenia trhu reklamou. Už z názvu vyplýva, že pôjde o emócie. A pôjde o veľa emócií. Je to pomyselný boj o ľudskú pozornosť a jej udržanie a firmy sa predbiehajú v tom, ktorá dokáže vzbudiť emócií viac a čím silnejších, tým lepšie. Vo video marketingu to platí dvojnásobne a to jednoducho preto, pretože videá ponúkajú všetky prostriedky, ktoré možno využiť na vyburcovanie každej emócie. Ale ako dostať do videa všetky tie emócie? Dôležitá téma Možno by bolo dobré spomenúť, že dôležitý je aj výber cieľovej skupiny. A práve vďaka tomu jednoducho zistíte tému. Ak už ste zabehnutý brand alebo firma, k téme asi toho moc nenavymýšľate, nakoľko s najväčšou pravdepodobnosťou bude náplňou obsahou vaša obchodná aktivita, produkt alebo príbeh firmy. Tu prichádza na rad správna voľba cieľovej skupiny kto je váš najčastejší zákazník? Ku komu sa svojim produktom alebo službou snažíte prehovoriť? Existujú aj rôzne globálne témy, ktoré možno implementovať, v prípade ak sa firma rozhodne vydať na novú cestu napríklad na tú ekologickú. V tomto prípade môže Vaše video obsahovať práve túto tému. A vďaka tomu už môžete cieľiť aj na skupiny zaujímajúce sa o životné prostredie. Hudba Hudba, sama o sebe, je veľmi silný nástroj na vzbudzovanie emócií. Poznáme to všetci dokáže nám privodiť spomienky, vyvolať zimomriavky a mnoho iného. A čo tak v jej spojení s videom? S videom, ktoré sa zameriava na konkrétnu emóciu nadšenie, šťastie, smútok, strach? To všetko v kombinácii s tou správnou hudbou tvorí jednoducho neodlučiteľnú kombináciu. Vizuál Zahrnutie zaujímavých a pútavých vizuálov, nie len vo videu, je čarovným prvkom. Nielenže dokážete vytvoriť metaforu a prepojiť Váš brand s abstraktnosťou, ale vďaka vizuálom dokážete prerozprávať celý príbeh, a to bez potrebného dialógu, voice-overu alebo textu na čítanie. Jednoducho, kreativite sa nikdy mädze nekladú a umelecký podtón je vždy vítaný. V tomto prípade sa však treba zamerať na to, aby Vašu metaforu každý pochopil a dokázal ju správne interpretovať. Farby Vždy to bolo o nich. Správna kombinácia farieb dokáže jednoducho umocniť pocity. Všimnite si, že keď sa pozeráte na živé a plné farby, tak sú Vaše pocity veselé no keď zazriete paletu bledých, zemitých farieb tak tie pocity zastrie jemná hmla smútku. A tu prichádza Vaša úloha nepodceňujte svoju paletu. Dôkladne si vyberte, s čím chcete pracovať aby Vášmu videu nechýbalo skutočne nič. Záver Nebojte sa načrieť do vôd nepoznaného a skúste sa pri tvorbe, aj Vášho videa, pozrieť za hranice formalít. To skutočné prepojenie s Vašimi zákazníkmi či klientami prichádza, v dnešnej dobe, cez emócie. Tak ich neváhajte objaviť. The post 4 spôsoby ako emočne zaujať appeared first on Moodive.

prejsť na článok

Ako zaujať pre prvé kolo výberu na voľné pracovné miesto?

Kandidti onov zamestnanie denne sleduj nov pracovn ponuky, zvyčajne na pracovnch portloch. Posielaj svoje život ... The post Ako zaujať pre prvé kolo výberu na voľné pracovné miesto? appeared first on Eva Šnircová.

prejsť na článok

4 spôsoby použitia súboru .htaccess

Súbor .htaccess môže byť užitočným nástrojom, keď potrebujete zlepšiť svoje webové stránky. Môže dokonca podporiť vaše SEO tým, že zabezpečí, aby bola vaša webová lokalita prehľadávateľná, indexovateľná a rýchlo sa načítala. Zopakujme si, ako súbory .htac

prejsť na článok

Vzdelávanie v školách, firmách, organizáciách

Začiatkom apríla sme dva dni strávili na východe Slovenska školením takmer štyridsiatich pedagógov, no nie hocakých. Je úžasné, že práve učitelia, ktorí učia budúcich učiteľov, ako učiť, sú tí, ktorí chcú byť emočne gramotnými a tým zvyšujú kvalitu svojho

prejsť na článok

Napeč si pusinky

Chceš na sviatky zaujať? Napeč pusinky s vlastným obrázkom. Pri práci s čokotransférom som zistila, že obrázok z neho sa dá otlačiť na prakticky akýkoľvek hladký povrch pokiaľ je teplota a vlhkosť ideálna. Pozri si návod na pečenie pusiniek s vlastným mot

prejsť na článok

Tipy, ako na zaujímavú tlačovú podobu menu vašej reštaurácie

Je známe, že vizuálne príťažlivá ponuka vašej reštaurácie generuje vyšší predaj. Preto by ste pri jej tlači mali postupovať pomocou overených metód, ktoré vám pomôžu zaujať každého zákazníka. Špeciálne menu si zaslúži špeciálny papier Vaša jedinečn

prejsť na článok