#1 Juicy Weekly

Týždenníček s mojimi postrehmi  Keďže si nenájdem čas na každodenné poznámkovanie mojich ohromných nápadov, rozhodla som sa tvoriť aspoň týždenný prehľad toho, čo mi prešlo hlavou, srdcom, internetmi. Moje maximálne šokantné zistenie, ak postnem newsletter priamo zo systému MailChimp, nejde ho vybrať na propagáciu cez Business Manager s cieľom Interakcia. Preto som buransky spustila boost zo stránky a prišla o možnosť UTM značkovania. Neskôr som zistila, že zrazu mi onen post už Facebook ponúka aj na propagáciu z Business Managera. Aj vám sa stane, že Facebooku dlhšie trvá, kým zaznamená váš post spustený z tretej strany? Ak sa zaujímate o to, prečo som automaticky postla newsletter z MailChimpu, tak je to preto, lebo majú tieto moje posty neuveriteľný engagement oproti klikanosti v samotnom Newslettri. Klientka mi volala a pýtala sa na skrátený link, prečo ho my nepoužívame, ale bývalá agentúra áno.  Ono ak máte krásne linky, napríklad https://www.juicyladies.sk/domov/marketingovy-blog/ a nie https://www.youtube.com/channel/UCnpX7PBRf3MIqWCS5QLZ3hw tak môžete s hrdosťou a radosťou používať originálne, neskrátené linky, predsalen sú dôveryhodnejšie a ľudia za divným bit.ly nehľadajú trójskeho koňa. Veľmi ma zaujal tento článok v blogu Hootsuite.com, ktorý mi poslala Andrejka. Hovorí o tom, kedy je najlepšie postovať na Instagram s prihliadnutím na jednotlivé odvetia. Použili dáta z 258,956 postov a 20 top Instagram účtov v Severnej Amerike z 11. rôznych odvetví. Keďže ja milujem štatistiky a rôzne zaujímavé informácie nečakaného charakteru, vytiahla som túto. Rádio Anténa Rock urobilo reláciu Backstage o najlepšie zarábajúcich kapelách. Jednoznačne vedie kapela U2 (118 mil. dolárov), za ňou Coldplay (105 mil. dolárov) a úplne nečakane trojku uzatvára Gun N Roses (71 mil. dolárov). Či novoobjavené kamarátstvo Slasha a Axela je len marketingový ťah alebo nie, určite sa im vyplatilo. Celý podcast nájdete v archíve rádia Anténa Rock V neposlednom rade sa teším, že kamoši pokračujú v tradícii a opäť zorganizovali TešíMa singles párty. Určite sa zúčastním v úlohe Socializačného katalyzátora a budem sa dobre baviť v spoločnosti mladých, múdrych ľudí, ktorí svoju slobodu oslavujú ako svoje plus. Párty je už túto sobotu, 9. februára 2019 v KC Dunaj, Bratislava. Lístky sú ešte stále v predpredaji. Uvidíme sa tam? Veronika @kinluska Príspevok #1 Juicy Weekly je zobrazený ako prvý na Juicy Ladies.

prejsť na článok

AKO SA NARODILO JEDNO LOGO

Keď už sme sa rozhodli my dve bláznivky, že ideme robiť online marketing pod spoločnou identitou, základným znakom a prvým krokom bolo vytvorenie loga. Dlho sme pozerali múdre knihy, inšpiratívne weby až sme sa nakoniec rozhodli (kontroverzne) logo kúpiť.

prejsť na článok

MOJA CESTA K JUICY LADIES

„Hej, čo keby sme sa spojili?“ – napísala Andrejka. „Jasné, a budeme sa volať Juicy Ladies, alebo Cherry Pie, alebo niečo podobne šťavnaté!“ – odpovedala som a bolo. Začal sa písať príbeh Juicy Ladies. Keď som počas výšky, kde som študovala marketingovú k

prejsť na článok

Dvojstupňové overenie na Facebooku

Bezpečnosť na Facebooku V poslednej dobe sa vyskytlo na Facebooku veľké množstvo nabúraní do súkromných účtov užívateľov, ktorí nemali nastavené dvojstupňové overenie pre prihlasovanie do Facebooku. Akonáhle je hacknutý súkromný profil, je to len krôčik o

prejsť na článok

BEZ PRÁCE NIE SÚ KOLÁČE

Ani koláče, ani víno Lahofer. Pre naše obľúbené víno Lahofer sme začali pracovať iba pred pár mesiacmi. V komunikačnej stratégii pre Facebook sme sa snažili skĺbiť kreatívne prvky pre konzervatívneho zákazníka. Vrámci redakčného plánu sme vymysleli sériu

prejsť na článok

Tipy pre eshopy, ako prekonať čas karantény

Tipy pre eshopy, ako prekonať čas karantény Súčasná situácia bude možno trvať dlhšie, ako predpokladáme. Vieme už, že najviac postihla oblasť kultúrnych, športových akcií, umenia a hlavne turizmu, ale môže postihnúť aj ďalšie odvetvia. Kým kamenné predaj

prejsť na článok