⚡ Copywriter Michal Toma – odborník na techniku

Som copywriter, expert na techniku. Píšem články, texty na weby či e-shopy. Aj pre značky ako Legrand, Viessmann, Rehau, NAY Elektrodom či Zeppelin SK.

prejsť na web

2023: Liberté, egalité, professionnalité

Zhrnutia roka som doteraz nepísal, nebolo príliš o čom. V 2023 som však dostal pár kopancov do zadku, ktoré mi pripomenuli, že už je naozaj čas niektoré veci posunúť. Podelím sa teda s vami o to, čo a kam som posunul. A tiež o najväčšie výzvy na rok 2024.

prejsť na článok

Chýbajú vám v texte kľúčové slová? Prichádzate o peniaze

„Máte analýzu kľúčových slov? A mohl bych ji vidět?“ Keď začínam spoluprácu s novým klientom, veľa sa pýtam. Je to trochu prekvapujúce, podobne ako otázky starej Jechovej z Kulového blesku. Žiaľ, odpoveď ma už ani neprekvapuje – veľa ľudí kľúčové slová st

prejsť na článok

Jazykové okienko 1: Fotovoltika alebo fotovoltaika?

Tak, aký je váš tip – správny výraz je fotovoltika alebo fotovoltaika? Kliknite a dozviete sa, ktorý a prečo.

prejsť na článok

7-minútový návod, ako písať články

Chcete začať písať články pre firemný blog alebo web, no neviete, ako začať? Napísal som pre vás krátky ucelený návod, v ktorom som zhrnul 6 najdôležitejších pravidiel. Sľubujem, že ho prečítate za 7 min, odstopoval som to.

prejsť na článok

111 tipov, ako lepšie písať. Tip 1: medzery v číslach

Sú situácie, kedy sa v číslach medzery písať musia, kedy sa môžu a kedy, naopak, nemôžu.

prejsť na článok

Newsletter Ako písať (nielen) o technike 1(11)/2022

3. 12. som do e-mailových schránok odoslal prvé vydanie môjho newslettra. Ak vám neprišiel, môžete si ho zobraziť priamo vo webovom prehliadači. Obsah a odkaz nájdete v tomto článku.

prejsť na článok

Prestaňte už písať o sebe. Nie ste stredom vesmíru

Geocentrizmus, heliocentrizmus, egocentrizmus. Už dávno vieme, že stredom vesmíru nie je naša Zem a ani Slnko. Zostáva vyvrátiť poslednú spomínanú teóriu, teda že stredom vesmíru vášho potenciálneho zákazníka ste vy a vaše produkty či služby.

prejsť na článok

5 chýb pri písaní textov o technike. Robíte ich aj vy?

Písanie o technike nie je raketová veda. Často sa však pri ňom musíte ponoriť hlboko do problematiky, aby ste dokázali náročnú tému pochopiť a následne ju prerozprávať čitateľovi zrozumiteľným spôsobom. Či už sa snažíte preraziť medzi konkurenciou pomocou

prejsť na článok

Strácate sa v pojmoch? Pozrite si marketingový slovník

Aby pre vás copywriting a marketing nebol „španielskou dedinou“, pridal som na svoj web copywriterský a marketingový slovník.

prejsť na článok

Nový web mtoma.sk a refresh mojej osobnej značky: Čo je nové a čo bude ďalej

Ak ste moju stránku mtoma.sk už v minulosti navštívili, určite ste všimli výrazné zmeny v obsahu i forme, ktoré som urobil začiatkom septembra 2022. Prečítajte si, čo ma k tomu viedlo, čo všetko sa zmenilo, aké benefity z toho plynú pre vás a aké sú moje

prejsť na článok