User intent Používateľský zámer vo vyhľadávaní

Prispôsobiť zoznam relevantných kľúčových slov ku konkrétnej pristávacej stránke (landing page) je relevantnou stratégiou od roku 2015, kedy vyšla aktualizácia, ktorá využívala umelú inteligenciu – RankBrain. Táto aktualizácia bola neustále vylepšovaná avšak v Slovenskom jazyku nefungovala tak dobre. V roku 2019 prišla nová aktualizácia BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers), ktorá podporuje 75 svetových jazykov vrátane slovenčiny a češtiny. Pozitívne následky aktualizácie sa ukázali aj na výsledkoch vyhľadávania našich klientov. Príspevok User intent Používateľský zámer vo vyhľadávaní je zobrazený ako prvý na Glidy.

prejsť na článok

Textové reklamy vo vyhľadávaní už iba responzívne

Google sa snaží prechádzať ku automatizácii, preto v niektorých účtoch dáva iba jednu ponuku a to Responzívna reklama vo vyhľadávaní. Od 30.6.2022 už nebude možné vytvárať textové reklamy vo vyhľadávaní. textové reklamy vy vyhľadávaní vytvorené pred t

prejsť na článok

Kedy Google odmeňuje a kedy penalizuje pozície v organickom vyhľadávaní

V tomto článku sa dozviete, ako pracuje vyhľadávač Google pri organickom vyhľadávaní. A taktiež to, kedy Google odmeňuje a kedy naopak penalizuje vašu web stránku. Penalizovať znamená posúvať vo vyhľadávaní na nižšie pozície, prípadne nezobrazovať vôbec.

prejsť na článok

5 tipov ako optimalizovať web stránku

V týchto dňoch, každý z nás používa na vyhľadávanie produktov a služieb vyhľadávače akým je napríklad Google. Približne 60% všetkých spotrebiteľov využíva Google na vyhľadávanie produktov a služieb a viac ako 80% vyhľadávaní vedie k priamemu predaju alebo

prejsť na článok

Last Day in Vegas

Bandwidth partner network user experience analytics angel investor twitter learning Read more Príspevok Last Day in Vegas je zobrazený ako prvý na Aron House Gym.

prejsť na článok

Analýza kľúčových slov cesta k vášmu úspešnému online podnikaniu

Máte správne nastavené kľúčové slová pre váš biznis? Pokrývate všetky relevantné dopyty? Na ktorých pozíciách sa zobrazujete vo vyhľadávaní Google v porovnaní s konkurenciou? To všetko a ešte viac zistíte vďaka našej analýze kľúčových slov. Nezáleží na to

prejsť na článok