Google sa snaží prechádzať ku automatizácii, preto v niektorých účtoch dáva iba jednu ponuku a to Responzívna reklama vo vyhľadávaní. Od 30.6.2022 už nebude možné vytvárať textové reklamy vo vyhľadávaní. textové reklamy vy vyhľadávaní vytvorené pred týmto dátumom sa naďalej budú zobrazovať, ale už ich nebude možné meniť. The post Textové reklamy vo vyhľadávaní už iba responzívne appeared first on Netperfect, s.r.o..
Pri konkurencii eshopov na vo vyhľadávaní Gooogle je super vedieť, ktoré stratégie použiť aby ste dosiahli vaše predajné ciele. Aká je najlepšia platforma Google Ads pre môj Eshop? Existujú dve hlavné prostredia, v rámci ktorých môžete inzerovať svoje p
prejsť na článokV tomto článku sa dozviete, ako pracuje vyhľadávač Google pri organickom vyhľadávaní. A taktiež to, kedy Google odmeňuje a kedy naopak penalizuje vašu web stránku. Penalizovať znamená posúvať vo vyhľadávaní na nižšie pozície, prípadne nezobrazovať vôbec.
prejsť na článokČo je PPC reklama? Určite ste narazili na pojem PPC reklama. Možno vám aj prišla pošta od Googlu, v ktorej vám sľúbili 75 € kreditu na reklamu v ich službe Google Ads. Ale čo je PPC reklama? PPC reklama, alebo inak nazývaná aj Pay per Click reklama je typ
prejsť na článokV týchto dňoch, každý z nás používa na vyhľadávanie produktov a služieb vyhľadávače akým je napríklad Google. Približne 60% všetkých spotrebiteľov využíva Google na vyhľadávanie produktov a služieb a viac ako 80% vyhľadávaní vedie k priamemu predaju alebo
prejsť na článokPrispôsobiť zoznam relevantných kľúčových slov ku konkrétnej pristávacej stránke (landing page) je relevantnou stratégiou od roku 2015, kedy vyšla aktualizácia, ktorá využívala umelú inteligenciu – RankBrain. Táto aktualizácia bola neustále vylepšovaná av
prejsť na článok