BPCompany - špecializovaná digitálna agentúra na výkonnostný marketing

BPCompany - špecializovaná digitálna agentúra na výkonnostný marketing. Google reklama, Facebook reklama, SEO optimalizácia a tvorba E-shopov

prejsť na web

Ako zvýšiť počet fanúšikov na Facebooku?

Základná informácia na úvod: počet fanúšikov na stránke nie je jediným a dokonca ani najsilnejším hodnotiacim faktorom toho, koľko ľudí uvidí vaše príspevky. Vychádzame z vlastnej skúsenosti – máme totiž klienta, ktorý má 800 fanúšikov a klienta, ktorý má

prejsť na článok

2 hlavné kanály google reklamných kampaní

Pri konkurencii eshopov na vo vyhľadávaní Gooogle je super vedieť, ktoré stratégie použiť aby ste dosiahli vaše predajné ciele. Aká je najlepšia platforma Google Ads pre môj Eshop? Existujú dve hlavné prostredia, v rámci ktorých môžete inzerovať svoje p

prejsť na článok

10 najlepších B2B Ecommerce platforiem na svete II.

Dnes vám prinášame pokračovanie článku o najlepších B2B Ecommerce platformách. CS-Cart Kto: CS-Cart je Ecommerce platforma viacerých dodávateľov vytvorená tak, aby predajcom uľahčila prácu, či už ste B2C alebo B2B. Čo: CS-Cart sa môže pochváliť viac ak

prejsť na článok

10 najlepších B2B Ecommerce platforiem na svete časť I.

Ľudia nazývajú B2B Ecommerce ďalšou métou Ecommerce trhu  a nemýlia sa! Odborníci odhadujú hodnotu globálneho B2B Ecommerce trhu na 12,2 biliónov  EUR. To je viac ako šesťnásobok hodnoty trhu B2C. Či už chcete rozšíriť svoj B2C obchod na B2B/B2C hybrid, a

prejsť na článok

Otravujú vás „Návrhy pre vás“ na Facebooku?

Facebook zobrazuje obsah podľa algoritmov, to všetci vieme. Cieľom je dostať k užívateľom obsah podľa zájmov alebo taký, ktorý by ich mohol zaujímať. Takto sa však nezobrazuje všetko od vašich priateľov alebo skupín. Napríklad príspevky z „liknutých“ strá

prejsť na článok

Ako na marketing počas inflácie? Prispôsobte sa a prosperujte

Inflácia, ako aj problémy s dodávateľským reťazcom a problémy s pracovnou silou v minulom roku výrazne zaťažili firmy.  Podľa prieskumu z apríla 2022 až 85 % opýtaných vlastníkov malých firiem vyjadrilo obavy z inflácie. Teraz už vieme, že táto inflácia n

prejsť na článok

Aké sú 4 hlavné časti SEO?

SEO je skratka pre „optimalizáciu pre vyhľadávače“. Jednoducho povedané, SEO pomáha zvýšiť viditeľnosť vašej webstránky, a tým aj vašej značky prostredníctvom vyhľadávačov keď potenciálni klienti hľadajú kľúčové slová súvisiace s vašou firmou. Čím lepšie

prejsť na článok

Plánovač dosahu v Google Ads ako ho využiť?

Plánovač dosahu je nástroj v rámci reklamného systému Google Ads, ktorý poskytuje presné údaje o tom, koľko ľudí vaša video kampaň osloví. Užitočný nástroj vtedy, ak chcete vedieť, koľko zobrazení vaša kampaň získa a cenu za tisíc zobrazení (CTZ) vašej ka

prejsť na článok

Negatívne komentáre na sociálnych sieťach – stratégie a príklady riešenia

Ohováranie značky nie je ničím novým. Vďaka internetu a sociálnym sieťam sú však tieto komentáre ešte trvalejšie a pôsobivejšie. A keďže niektoré sociálne siete umožňujú ľuďom ľahko vytvoriť falošné profily, anonymita na internete spôsobuje, že niektorí z

prejsť na článok

Kedy použiť reklamu na Google a kedy na Facebooku?

Jedna z otázok, ktorú dostávame od klientov je: Ktoré marketingové kanály používať na pritiahnutie nových zákazníkov do svojho podnikania. Klienti sa nás pýtajú: Mám používať Google Ads alebo Facebook Ads alebo oboje? V tomto článku si preberieme hlavné r

prejsť na článok