Tajná stratégia ako sa s nulovým rozpočtom dostať do všetkých médií

Už ste počuli o buzzmarketingu? Predpokladám, že nie, preto mi dovoľte v tomto článku vysvetliť, čo to ten buzzmarketing je. A nielen vysvetliť. Uvediem konkrétny príklad, ako sme túto formu marketingu využili, a dostali tak malú oravskú pizzériu do niekoľko lokálnych aj celonárodných novín a televízií. A to všetko úplne zdarma! Hovorí sa, že na úspech netreba vždy milión eur, stačí miliónový nápad. A práve nápad je v buzzmarketingu oveľa dôležitejší ako rozpočet. Čo teda znamená buzzmarketing? Anglické slovo buzz si môžeme preložiť ako šum, rozruch. A práve o tom to je. Cieľom je vyvolať “buzz”. Cieľom je upútať pozornosť médií a ľudí tak, aby bolo o vašej firme zaujímavé hovoriť, či písať. Cieľom je vyvolať rozruch a stať sa stredobodom pozornosti. Ako ale upútať pozornosť médií? Čo treba urobiť, aby o vás všetci písali a rozprávali? A najlepšie tak, aby vás to nestálo ani jeden cent? Ak vás odpovede na tieto otázky zaujímajú a chcete sa dozvedieť, čo presne treba urobiť, určite pravidelne sledujte Ecommerce Bridge. Už čoskoro tu totiž nájdete nový článok o všetkých tajomstvách buzzmarketingu. Jednoduchý príklad z praxe si uvedieme teraz. Prečítajte si celý článok na ,,Ecommerce Bridge teraz >>

prejsť na článok

Middleman SEO stratégia

Hľadáte spôsob ako dostať na popredné miesta v Google podstránky s potenciálom na konverziu (tzv. money pages), ktoré sú zároveň zamerané na vysoko konkurenčné kľúčové slová? Možno práve middleman SEO stratégia je kľúčom k úspechu. Middleman je v doslovno

prejsť na článok

Silná (ne)marketingová stratégia, ktorá je zadarmo a zabúdame na ňu

Poznáte to, keď prídete do predajne a predavačka vás okamžite „vraždí“ pohľadom. Sleduje vás, ako keby ste prišli kradnúť. A keď potrebujete poradiť, dá vám najavo, akú veľkú službu vám robí. Nie je to pravidlo, no neochotný personál sa nájde takmer všade

prejsť na článok

Menu naše služby

Naše služby Uvedenie značky/produktu na trh Návrh komunikačnej stratégie – B2B, B2C Nákup médií Grafické a kreatívne práce Digitálna komunikácia Prieskumy trhu Media Relations Media lobing Mediálny tréning Monitoring médií Event planning Interná komunikác

prejsť na článok

Budujte svoju značku, je to najlepšia marketingová stratégia. Ako na to?

Budujte svoju značku ako najcennejšie marketingové aktívum firmy ? Predstavte si rovnaký telefón predávaný v dvoch rôznych e-shopoch. Prvý je jeden z najznámejších e-shopov na Slovensku, Alza. Druhý je pomerne neznámy e-shop s telefónmi. Aj v prípade ni

prejsť na článok

Čo je to Buzzmarketing?

Buzzmarketing upútava pozornosť spotrebiteľov a médií v takej miere, že hovoriť a písať o vašej značke alebo firme je zábavné, vzrušujúce a pre média zaujímavé. Buzzmarketing je marketing, ktorý vyvoláva rozruch, dáva podnety ku konverzáciám a poskytuje

prejsť na článok