Prečo zvoliť internetový marketing?

Prečo zvoliť internetový marketing?Internetový marketing má rad výhod oproti starším propagačným metódam. Na tejto stránke nájdete niekoľko dôvodov, prečo by ste sa mali zamerať na propagáciu v prostredí internetu a čo Vám to môže priniesť. Pojmom internetový marketing  ja osobne označujem všetky aktivity v online svete, ktoré slúžia na zviditeľnenie webových stránok, získanie nových návštevníkov, respektíve zákazníkov či klientov. Môže sa nazývať tiež  online marketing alebo  digitálny marketing,  záleží, ako si kto tieto jednotlivé pojmy definuje, ja pre zjednodušenie zostanem pri pojmu jediného.Pozrite sa na stručný výpočet výhod, ktoré podľa môjho má internetový marketing oproti tradičným formám propagácie:Zdroj informácií : drvivá väčšina ľudí a firiem dnes využíva internet ako zdroj informácií a kontaktov a tiež miesto, kde nakupujú. Je teda dobré byť vidieť tam, kde Vás Vaši zákazníci hľadajú.Možnosti zacielenia : správne nastavené reklamné kampane sú zamerané na Vašu cieľovú skupinu. Správne urobená reklama na internete Vám teda neplytvá peniaze za oslovenie ľudí, ktorých nezaujíma. Môžete toto povedať aj o billboardu pri diaľnici?Kontrola návratnosti investícií:  pokiaľ sú Vaše kampane pripravené profesionálom, budete vždy vedieť, čo Vám priniesli, aká bola návratnosť investícií (ROI), ktorú ste do reklamy vložili. Budete vedieť, koľko priniesla návštev, koľko zákazníkov. Môžete toto povedať o inzeráte v novinách?Flexibilita : väčšina reklamných formátov, ktoré Vám ponúkam využiť, sú veľmi flexibilné v tom, že ich môžete vypnúť, zapnúť či zmeniť takmer okamžite (toto neplatí snáď len o SEO).Možno máte negatívne skúsenosti s niektorými formami internet marketingu – buď ste si niektoré propagačné nástroje skúšali sami a neboli úspešní, alebo ste mohli naraziť na nie úplne poctivé chytrákmi, ktorí vsádzajú na to, že podnikatelia sa v internetovom prostredí nie celkom orientujú. V oboch prípadoch je má rada jednoduchá: nezanevrite na internetový marketing! Prišli by ste o veľa zákazníkov. V oboch prípadoch Vám tiež môžem pomôcť, poradiť, čo sa urobilo zle a nájsť cestu, ako to robiť lepšie. The post Prečo zvoliť internetový marketing? first appeared on LepoCreative - online marketing.

prejsť na článok

PPC marketing 10 dôvodov, prečo je Pay-per-click ten najlepší spôsob marketingu

Ak sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo

prejsť na článok

Čo je content marketing alebo obsahový marketing vysvetlenie

Ak sa zaujímate o online marketing už nejakú dobu, slovné spojenie content marketing by vám nemalo byť cudzie. Možno úplne neviete, čo to znamená, ale určite ste o content marketingu buď počuli alebo niekde čítali. Tento článok je tu ale preto, kto chce d

prejsť na článok

Na rovinu podcast: Dva odlišné tábory, jeden spoločný cieľ. Prečo marketing a obchod bez seba nevedia žiť?

Vždy sme sa snažili robiť veci inak. Stále to tak je. Dnes robíme 360° akčný marketing a prepájame ho s obchodom. Pretože vieme, že jeden bez druhého proste nevedia fungovať. U nás o tom vie najlepšie porozprávať náš CEO Ľubo Šimko. Spolu so svojou životn

prejsť na článok

Túžite po spokojných klientoch? Tento marketing zmení vaše podnikanie navždy

Žiaden podnikateľ sa už dnes nezaobíde bez reklamy na internete. Ako sa však zviditeľniť v mori ponúk rôznych produktov a služieb, ktoré inzerujú, kde sa len dá? Riešením pre vás môže byť aj takzvaný inbound marketing. Zabudnite na nákup drahého reklamnéh

prejsť na článok

Jednoduchý návod, ako nastaviť workflow okolo tvorby obsahu aj vo vašej firme

Poznám len dva typy ľudí - takých, čo si myslia, že tvoriť obsah je brnkačka a dokáže to robiť každý, a takých, ktorý majú už len s myšlienky na túto činnosť vyrážku po celom tele. Prvá skupina často rýchlo vyhorí, druhá sa ochudobňuje o výsledky. No aj j

prejsť na článok