Marketing, poradenstvo a technológie | Proficio

Sme zastrešujúca skupina poskytujúca marketingové a poradenské služby s využitím najmodernejších technológií. V súčasnosti máme viac ako 150 členov a sídlime v 9 kanceláriách v 5 krajinách.

prejsť na web

Display & Video 360: vyšperkuje reklamy do dokonalosti

Zaujímate sa o RTB? Chcete vedieť, ako zasiahnuť správne publikum a zlepšiť správu svojich kampaní? Tak by vám nemal byť neznámy pojem Display & Video 360. To najpodstatnejšie sme pre vás zhrnuli do nasledujúcich riadkov.

prejsť na článok

Kreatíva založená na dátach: ukážte ľuďom, čo chcú vidieť

Dáta sú v dnešnom digitálnom svete must-have. Efektívny marketing sa bez nich nezaobíde. Využite ich aj v kreatíve a ponúknite ľuďom obsah, ktorý (na základe dát) chcú vidieť.

prejsť na článok

Nová metrika Share of Search ako náhrada za Share of Voice?

V poslednom roku sa metrika Share of Search skloňuje čoraz častejšie. Ak chcete vyhodnotiť tržný podiel vášho brandu v porovnaní s konkurenciou, ide o jeden z presnejších ukazovateľov. A na čo si dať pozor pri získavaní a vyhodnoc

prejsť na článok

Budúcnosť analytiky: Prečo prejsť na novú verziu GTM

Server-side variant Google Tag Manageru (GTM) vyšiel na svetlo sveta ako novinka od Googlu v roku 2021. Táto nová technológia pomôže zrýchliť načítanie webu, zvýšiť súkromie používateľov a spresniť meranie dát. Poďme si zhrnúť, ako funguje GTM a v čom sa

prejsť na článok

Čo si myslia ľudia? Rýchla spätná väzba vďaka Surveys 360

Tradičné formy spotrebiteľského prieskumu bývajú často problematické, marketéri nemajú čas alebo peniaze na výskum spotrebiteľského správania. Surveys 360 pomôže vytvárať online dotazníky, a teda rýchlo a spoľahlivo získať názory od skutočných ľ

prejsť na článok

Zoznámte sa s Google Marketing Platform

V roku 2018 Google oznámil, že zjednotí služby Google Analytics 360 Suite a DoubleClick pod značku Google Marketing Platform. Už je to nejaký ten piatok, a tak sme mali dosť času si všetko podrobne vyskúšať. Vďaka tomu teraz prinášame sériu

prejsť na článok

Case study: Dynamický baner dokáže rozhýbať predaje

Tiež sa stále pýtate, ako priviesť nových návštevníkov na e-shop a získať tak viac zákazníkov? Spolu so Seznamom a klientom PackWay sme sa rozhodli vyskúšať dynamický baner v Skliku. Prečítajte si, ako vyzerali kroky vedúce k optimalizácii a ako dopadli v

prejsť na článok

Case study: Kampane vo vyhľadávaní pre Sportega sme zefektívnili o 21 %

Pre prvé ostré testovanie možností Search Ads 360 sme dlho hľadali zmysluplné a náročné zadanie. Keď sme ho našli u nášho klienta Sportega a prekonali prvé prekážky, dostavili sa skvelé výsledky. Vo vyhľadávaní na Googli sme kampane zefektívnili o 21 perc

prejsť na článok

Na čo si dať pozor pri prechode na nový web

Postupom času stratia staré weby svoj šmrnc a príde čas na novú prezentáciu. Okrem vizuálnej zmeny sa štandardne očakáva zlepšenie výkonu webu, vyššia návštevnosť a posun vo vyhľadávačoch. Aká je realita prechodu na nový web a na čo všetko si treba dať po

prejsť na článok

Budú vyhľadávače a JavaScript niekedy priateľmi?

Na súčasných weboch môžete nájsť niekoľko typov obsahu – texty, obrázky a videá a tiež čoraz využívanějšie komplexné aplikácie a interaktívne funkcie, ktoré vám denne bežia v prehliadači. A práve tie fungujú pomocou JavaScriptu. Ako to vnímajú vyhľadávače

prejsť na článok