mEleven.sk - Žijeme obsahom

S obsahom pracujeme už 10 rokov. Boli sme pri zrode prestížnych internetových magazínov Topky.sk či Sportky.sk a spolupracujeme s nimi dodnes. Pre magazíny Telkac.sk, Plnielanu.sk alebo Hashtag.sk sme vytvorili obsahovú stratégiu, naďalej ich spravujeme a dodávame im autorské texty. Od roku 2015 sa venujeme aj komerčnému obsahu a medzi prvými na Slovensku sme začali pripravovať natívne reklamné kampane a články.

prejsť na web

20 native articles in 4 years: How does a client from Austria targets Slovaks? (case study)

Travelling is always an attractive topic for readers. Great adventures, relax and fascinating places can also be found just a few kilometers across the border. The Austrian National Tourist Office regularly reaches out to Slovak readers of magazines Hasht

prejsť na článok

Klienti s nimi oslovili tisíce čitateľov: Prečo sa oplatí písať príbehové články? (case study)

Cieľom každého článku je vzbudiť záujem čitateľa – a to, samozrejme, platí aj o natívnom obsahu či PR článkoch. Ako však správne uchopiť tému či titulok? Jednou z možností je priblížiť príbehy samotných klientov. Nám sa potvrdilo, že ide o správnu voľbu.

prejsť na článok

Slovákov zaujali témy o káve: Natívna kampaň priniesla 57-tisíc zobrazení, najviac bodoval kvíz

Spoločnosť De´Longhi sa špecializuje na výrobu kávovarov. Možno ste zachytili jej kampaň s Bradom Pittom, ktorá bežala aj v slovenských televíziách. My sme pre tohto klienta dva roky po sebe vytvárali natívny obsah v magazíne Plnielanu.sk. Priblížime vám,

prejsť na článok

Natívna kampaň o prírodnej kozmetike cielila na viaceré generácie, mala vyše 80-tisíc videní (case study)

Spojenie zaujímavých produktov, populárnej tváre z televíznych obrazoviek a kvalitného obsahu môže priniesť výborné výsledky. Presvedčila sa o tom aj nemecká značka prírodnej kozmetiky Annemarie Börlind v rámci natívnej kampane na webe Plnielanu.sk. O čo

prejsť na článok

Titulok je viac ako len pár slov: Ten správny môže priniesť PR článku tisíce čítaní navyše

Tak ako značka predáva produkt, titulok predáva článok. Slovenčina je bohatá na slovnú zásobu a obsahuje desaťtisíce slov, no copywriter musí vedieť použiť len tých pár správnych. Titulok mnohí často vnímajú ako doplnok k článku. Z hľadiska čítanosti však

prejsť na článok

Ako získať pozornosť študentov: Školský podcast Schooltag má státisíce vypočutí

Podcast Schooltag vznikol v roku 2019 s cieľom priniesť maturantom pútavou formou vypracované maturitné učivo z literatúry. Napriek dvom covidovým rokom mal počas prvých troch rokov podcast vyše 500-tisíc vypočutí, čím sa nám potvrdilo, že o podobný formá

prejsť na článok

Podcast, ktorý počúvajú stredoškoláci každý rok: Z úspechu Schooltagu ťažia aj klienti

Školský podcast Schooltag sa aj v roku 2023 stal počas maturitného obdobia jednotkou na Slovensku. Ide o evergreenový obsah, vďaka ktorému si študenti opakujú učivo pred dôležitými skúškami. Schooltag sa tak stal aj skvelým priestorom na inzerciu. Krátke

prejsť na článok

Klient vďaka natívu nestíhal vybavovať objednávky či 3-tisíc preklikov na e-shop (case study)

Klient môže mať pri tvorbe natívneho obsahu rôzne ciele. Buď mu ide vyslovene o propagáciu svojej značky či produktu, chce silnú čítanosť, alebo čo najviac konverzií. V tom najlepšom prípade sa podarí všetko ako v nasledujúcich článkoch. Po článku nestíha

prejsť na článok

Za 4 roky 20 natívnych článkov: Prečo klient z Rakúska cieli aj na Slovákov? (case study)

Cestovanie je pre čitateľov vždy atraktívnou témou. Skvelé zážitky, relax a zaujímavé miesta sa dajú nájsť aj kúsok za hranicami. Rakúska agentúra pre cestovný ruch pravidelne oslovuje slovenských čitateľov na weboch Hashtag.sk a Plnielanu.sk. V čom spočí

prejsť na článok

Natívny obsah v sekcii zdravia priniesol klientovi vyše 7-tisíc preklikov na web (case study)

Natívna reklama je vhodná na odprezentovanie najrôznejších produktov. Výnimkou nie sú ani citlivejšie témy. CarnoMed si na predstavenie svojho výživového doplnku Sulforafan Extra vybral dva články. Tie oslovovali ľudí riešiacich problémy súvisiace s preve

prejsť na článok