Titulok je viac ako len pár slov: Ten správny môže priniesť PR článku tisíce čítaní navyše

Tak ako značka predáva produkt, titulok predáva článok. Slovenčina je bohatá na slovnú zásobu a obsahuje desaťtisíce slov, no copywriter musí vedieť použiť len tých pár správnych. Titulok mnohí často vnímajú ako doplnok k článku. Z hľadiska čítanosti však tvorí oveľa väčšiu váhu ako akákoľvek iná veta v texte. Toto tvrdenie sa nám osvedčilo aj v nedávno publikovanom PR článku spoločnosti Samsung. Klientom ponúkame prácu s titulkom v cene publikácie, no odpoveď je často negatívna. Preto sme radi, že Samsung nám nechal voľné ruky. Dva titulky a rozdiel v čítanosti v tisíckach Titulky do článkov pripravujú naši skúsení editori v spolupráci so šéfredaktorkou. Vedia, čo našich čitateľov zaujíma a čo chcú čítať. K článkom pristupujú individuálne a dôkladne zvažujú každé slovo, ktoré v nich použijú. V spomínanej spolupráci vyzerali titulky nasledujúco: Pôvodný titulok (v grafe označený červenou farbou): Zladiť svoje hodinky s mobilom je jednoduché: Čo ti táto výhodná kombinácia prinesie? Náš titulok (v grafe označený zelenou farbou): Počítačom a laptopom odzvonilo: Vďaka tomuto nápadu ti stačí mobil Po prvých dvoch dňoch pôvodného titulku dosiahol článok 158 čítaní. Po nasadení nášho titulku bola čítanosť o ďalšie dva dni vyššia o 3 420 čitateľov, čo je viac ako dvadsaťnásobok. Na žiadosť klienta vieme titulok kedykoľvek vymeniť za pôvodný. „Titulok do článku vyberáme na základe našich dlhoročných skúseností s tvorbou obsahu. Nadpis musí mať v prvom rade reálnu výpovednú hodnotu. Clickbaity, kapitálky a prehnaná senzácia uberajú na kredibilite média a aj obsahu samotného,“ hovorí šéfredaktorka magazínu Hashtag.sk Aneta Marcely. „Vhodné“ a „nevhodné“ slová Základom tvorby titulkov je filtrovanie slov. V redakcii na základe skúseností vieme, ktoré nefungujú, a pre zmenu ktoré fungujú najlepšie. „Dobrou klasikou sú čísla, ktoré sú ideálne pri témach s tipmi a radami. Často vyberáme aj rôzne slangové slová alebo žargón príznačný pre danú cieľovku či tému, čím docielime stotožnenie s článkom a chuť čítať ďalej,“ dodáva šéfredaktorka Aneta.  Čítanosť sledujeme v reálnom čase publikácie Článok zvykneme podľa potreby aj editovať. „Treba si uvedomiť, že nadpis by mal fungovať ihneď v čase, keď je PR článok publikovaný,“ potvrdzuje Aneta. Vďaka číslam čitateľov v reálnom čase vieme posúdiť, či daný titulok zabral alebo ho ešte mierne upravíme. V titulku síce treba zachovať tajomno, no nemôže mu chýbať kľúčové slovo. Ide v podstate o polievku, ktorá s každou ďalšou pridanou ingredienciou chutí úplne inak. Ak chcete vyskúšať natívnu reklamu v našom magazíne aj vy, ozvite sa na [email protected] a radi vám s kolegami navrhneme kampaň na mieru. The post Titulok je viac ako len pár slov: Ten správny môže priniesť PR článku tisíce čítaní navyše appeared first on mEleven.sk.

prejsť na článok

Náš pes má kliešťa alebo správny postup ako vybrať kliešťa psovi

Každoročne s jarným oteplením prichádza ruka v ruke aj sezóna kliešťov. Stačí krátky pobyt vo voľnej prírode, mestskom parku či v záhrade a váš štvornohý kamarát si môže priniesť domov v kožúšku neželaného príživníka. Naučte sa rozoznať, ako vlastne vyzer

prejsť na článok

Okuliare na čítanie +2.00 zlepší Vašej schopnosť videnia pri čítaní kníh, novín, pri drobných a ručných prácach.

Cena: 1 €Okuliare na čítanie +2.00 zlepší Vašej schopnosť videnia pri čítaní kníh, novín, pri drobných a ručných prácach.POPIS PRODUKTU: Okuliare na čítanie zlepší Vašej schopnosť videnia pri čítaní kníh, novín, pri drobných a ručných prácach Materiál: ko

prejsť na článok

Klienti s nimi oslovili tisíce čitateľov: Prečo sa oplatí písať príbehové články? (case study)

Cieľom každého článku je vzbudiť záujem čitateľa – a to, samozrejme, platí aj o natívnom obsahu či PR článkoch. Ako však správne uchopiť tému či titulok? Jednou z možností je priblížiť príbehy samotných klientov. Nám sa potvrdilo, že ide o správnu voľbu.

prejsť na článok

7 tipov ako kŕmiť papagája + vhodné a nevhodné krmivo pre papagáje

Exotické vtáky potrebujú, aby bol ich jedálniček bohatý a výživný. Mnohé z nich si rady zamaškrtia, no každý správny chovateľ by mal vedieť, ktoré jedlá by im v žiadnom prípade nemal podávať. Prečítajte si, aké krmivo pre papagáje je najvhodnejšie a naučt

prejsť na článok

Ako napísať dobrý reklamný článok?

Vieme, že reklamné alebo tiež PR články majú za úlohu zviditeľniť nenásilným spôsobom firmy alebo ich produkty a služby. Ako ale napísať reklamný článok tak, aby mal skutočne efekt a oslovil potenciálnych klientov? Čo musí mať kvalitný PR článok Pri tvor

prejsť na článok