Podcast, ktorý počúvajú stredoškoláci každý rok: Z úspechu Schooltagu ťažia aj klienti

Školský podcast Schooltag sa aj v roku 2023 stal počas maturitného obdobia jednotkou na Slovensku. Ide o evergreenový obsah, vďaka ktorému si študenti opakujú učivo pred dôležitými skúškami. Schooltag sa tak stal aj skvelým priestorom na inzerciu. Krátke spoty dokážu zaujať veľmi konkrétnu cieľovku mladých maturantov. Tento benefit využívajú najmä slovenské univerzity, ktoré cez maturitný podcast hľadajú nerozhodných študentov a oslovujú ich na svoje štúdium. Zdroj: Schooltag Desaťtisíce vypočutí pre najstaršiu a najväčšiu slovenskú univerzitu Naším pravidelným klientom je Univerzita Komenského. Inzerovala už v roku 2022, keď sa rozhodla nasadiť spoty do desiatich epizód kategórie Čitateľský denník (napríklad Mor ho, Antigona, Marína či Kto chytá v žite). Týchto desať epizód prinieslo univerzite za minulý rok 65-tisíc vypočutí. Klient sa preto rozhodol, že spoluprácu vyskúša znova o rok. Spoty pribudli v ďalších piatich epizódach Čitateľského denníka a opäť išlo o známe diela ako Hamlet či Anna Kareninová. Počas maturít v roku 2023 dosiahli tieto epizódy spolu 38-tisíc vypočutí. Reklamný spot zachytáva stále nových maturantov Študenti sa neustále menia, no spoty v Schooltagu ostávajú. Preto sme sa pozreli aj na výsledky starších epizód a zistili sme, že v roku 2023 priniesli klientovi ďalších 42-tisíc vypočutí. Schooltag tak potvrdil svoju najsilnejšiu stránku a to je aktuálny obsah aj po rokoch. Ak si tieto údaje dáme do prehľadnej tabuľky, zistíme, že Univerzita Komenského získala nové vypočutia z nových, ale aj zo starších epizód. Spolu tak v 15 epizódach podcastu dokázala osloviť študentov 146-tisíckrát, čo je v priemere takmer 10-tisíc na jednu epizódu. A toto číslo bude každým rokom rásť. Za cenu jedného spotu môžu oslovovať potenciálnych uchádzačov o vysokoškolské štúdium každý rok. Vypočutia v roku 2022 Vypočutia v roku 2023 Spolu Epizódy z roku 2022 65 793 42 361 105 154 Epizódy z roku 2023 38 113 38 113 Spolu 146 267 Nové epizódy na obzore Schooltag sa každým rokom rozrastá. V roku 2023 budeme pridávať nový maturitný predmet dejepis, ktorý bude tvoriť spolu 30 epizód, a veríme, že nám aj potenciálnym klientom prinesie ďalšie desaťtisíce vypočutí. V roku 2023 sa nám zároveň podarilo prekonať predchádzajúci rekordný rok 2022. A to ako počas písomných a ústnych maturít, tak aj v tomto medziobdobí. Naša celková počúvanosť na všetkých platformách presiahla 2 milióny, najviac z toho na YouTube a na Spotify. Priemerná počúvanosť jedného dielu už prekonala hranicu 10-tisíc. Zdroj: Schooltag Ak chcete vyskúšať natívnu reklamu v podcaste Schooltag aj vy, ozvite sa na [email protected] a radi vám s kolegami navrhneme kampaň na mieru. The post Podcast, ktorý počúvajú stredoškoláci každý rok: Z úspechu Schooltagu ťažia aj klienti appeared first on mEleven.sk.

prejsť na článok

Ako získať pozornosť študentov: Školský podcast Schooltag má státisíce vypočutí

Podcast Schooltag vznikol v roku 2019 s cieľom priniesť maturantom pútavou formou vypracované maturitné učivo z literatúry. Napriek dvom covidovým rokom mal počas prvých troch rokov podcast vyše 500-tisíc vypočutí, čím sa nám potvrdilo, že o podobný formá

prejsť na článok

Podcast OD na iTUNES

Vyučovanie z Otcovho domu môžeš počúvať priamo vo svojom mobile alebo tablete pomocou iTunes. Po odbere našich podcastov a správnom nastavení sa ti každé nové vyučovanie automaticky stiahne do tvojho zaradenia. Na to, aby to fungovalo potrebuješ mať nainš

prejsť na článok

Toto je 5 najčastejších úkonov, ktoré klienti riešia po založení s.r.o.

Po zápise spoločnosti do obchodného registra riešia podnikateľia prevažne rovnaké úkony. Vybrali sme 5 najčastejších, ktoré čakajú začínajúcich podnikateľov The post Toto je 5 najčastejších úkonov, ktoré klienti riešia po založení s.r.o. appeared first on

prejsť na článok

Logo: kľúč k rozpoznateľnosti a úspechu firmy

Logo je jedným z najdôležitejších prvkov prezentácie firmy. Je to symbol, ktorý značí identity a posolstva firmy. História loga sa datuje až do staroveku, kedy sa používali symboly na označenie tovaru a remeselných diel. V dnešnej dobe sa logo používa ako

prejsť na článok

Life Business koučing

Koučing je nástroj osobnostného rozvoja. Je to dôverný rozhovor medzi koučom a koučovaným (klientom) a trvá približne 60 minút. Koučingový rozhovor je užitočný pri riešení rôznych životných alebo pracovných/business problémov. Ako napr: keď ste nespokojný

prejsť na článok