Kombináciou kreativity a inovácie dokážeme v priestore marketingovej komunikácie klientom prinášať silnú konkurenčnú výhodu.
Trocha sĺz, ale hlavne veľký zázrak spolupatričnosti. Pozrite sa na môj výber. P.S.: Na spolupatričnosť nezabudnite ani vy! Je dobré vyjadriť ju vašim klientom. Radi Vám pomôžeme. The post O kúzle Vianočných spotov. appeared first on Mo
Keď som čítal na portály The Drum o stratégií tejto kampane, spomenul som si na časy pred 10-tkami rokov, kedy som pre svoju prvú agentúru s priateľom Sveťom Šomšákom dával dokopy manifest o reklame. Jeden bod manifestu znel takto: Reklama je platforma
Táto otázka zaznieva v našej agentúre čoraz častejšie. “Aký je UX proces klienta XY? Aké a koľko krokov obsahuje?” Povedzme si, prečo táto otázka zaznieva tak často. UX proces je základným kameňom pre cieľavedomé riadenie užívateľskej skúsenosti pri konta
Dôraz na riadenie zákazníckej skúsenosti rastie. Pred pár rokmi bol návrh produktov často len na videní a intuícii dizajnéra. Dnes je všetko inak. V súčasnosti je návrh produktu postavený na spätnej väzbe a informáciách získaných od užívateľa. Riešenia sú
Asi to poznáte. Rýchly ranný štart. Poloautomaticky sa snažíte dostať do košele, vychystať v čo najkratšom čase a vyraziť. Od začiatku máte nepríjemný pocit niečo nesedí. Nemáte však čas spomaliť. Zbadáte to, až keď poslednému gombíku chýba dierka treba
Tento článok som napísal, keď som si uvedomil, koľko práce je potrebné vykonať na to, aby sme boli priemerní a koľko málo stačí pridať k tomu, aby sme vytvorili niečo mimoriadne. Často stačí zmena pohľadu a koncepčné usporiadanie investovanej energie. Pla
Mám rád nový rok. To, ako plynú jeho prvé dni a ponúkajú sa nám ako nepopísaný list papiera. Motivuje nás to k novým cieľom, ambíciám a projektom. Duševne sme pripravení k veľkým veciam. Nenechajme si tento rok pretiecť pomedzi prsty. Ponúka nám dostatok