marketingová agentúra | Morse.

Kombináciou kreativity a inovácie dokážeme v priestore marketingovej komunikácie klientom prinášať silnú konkurenčnú výhodu.

prejsť na web

O kúzle Vianočných spotov.

Trocha sĺz, ale hlavne veľký zázrak spolupatričnosti. Pozrite sa na môj výber. P.S.: Na spolupatričnosť nezabudnite ani vy! Je dobré vyjadriť ju vašim klientom. Radi Vám pomôžeme. The post O kúzle Vianočných spotov. appeared first on Mo

prejsť na článok

Pozrite, ako sa agentúra RED Consultancy pohrala s marketingovou kampaňou na PlayStation 5 pre UK trh.

Keď som čítal na portály The Drum o stratégií tejto kampane, spomenul som si na časy pred 10-tkami rokov, kedy som pre svoju prvú agentúru s priateľom Sveťom Šomšákom dával dokopy manifest o reklame. Jeden bod manifestu znel takto: Reklama je platforma

prejsť na článok

UX Proces: Čo to je, ako vyzerá a prečo je dôležitý?

Táto otázka zaznieva v našej agentúre čoraz častejšie. “Aký je UX proces klienta XY? Aké a koľko krokov obsahuje?” Povedzme si, prečo táto otázka zaznieva tak často. UX proces je základným kameňom pre cieľavedomé riadenie užívateľskej skúsenosti pri konta

prejsť na článok

Data-Driven Design. Buzzword alebo nevyhnutnosť?

Dôraz na riadenie zákazníckej skúsenosti rastie. Pred pár rokmi bol návrh produktov často len na videní a intuícii dizajnéra. Dnes je všetko inak. V súčasnosti je návrh produktu postavený na spätnej väzbe a informáciách získaných od užívateľa. Riešenia sú

prejsť na článok

Zapnime si prvý gombík marketingu správne

Asi to poznáte. Rýchly ranný štart. Poloautomaticky sa snažíte dostať do košele, vychystať v čo najkratšom čase a vyraziť. Od začiatku máte nepríjemný pocit niečo nesedí. Nemáte však čas spomaliť. Zbadáte to, až keď poslednému gombíku chýba dierka treba

prejsť na článok

Úspech alebo marketing v správnom kvadrante

Tento článok som napísal, keď som si uvedomil, koľko práce je potrebné vykonať na to, aby sme boli priemerní a koľko málo stačí pridať k tomu, aby sme vytvorili niečo mimoriadne. Často stačí zmena pohľadu a koncepčné usporiadanie investovanej energie. Pla

prejsť na článok

80% chýb robíme v prvých 20% projektu

Mám rád nový rok. To, ako plynú jeho prvé dni a ponúkajú sa nám ako nepopísaný list papiera. Motivuje nás to k novým cieľom, ambíciám a projektom. Duševne sme pripravení k veľkým veciam. Nenechajme si tento rok pretiecť pomedzi prsty. Ponúka nám dostatok

prejsť na článok