80% chýb robíme v prvých 20% projektu

Mám rád nový rok. To, ako plynú jeho prvé dni a ponúkajú sa nám ako nepopísaný list papiera. Motivuje nás to k novým cieľom, ambíciám a projektom. Duševne sme pripravení k veľkým veciam. Nenechajme si tento rok pretiecť pomedzi prsty. Ponúka nám dostatok času na poctivú a zmysluplnú prácu. Koncentrujme sa k skutočnému využitiu každej hodiny strávenej prácou. Zmeniť môžeme veľa. 80% percent chýb sa podľa skúsených projektových manažérov urobí hneď na začiatku projektu. Marketingové projekty majú rovnako svoje veľké príležitosti ukryté v úvode. Nepremárnime ich. Projekt nezačína výsledkami Každý začiatok projektu je o definovaní cieľov, vytvorení projektu a harmonogramu. Vnútorný nepokoj a nedostatok sebavedomia nám podsúvajú túžbu okamžite vidieť výsledky. Nútia nás už vyrábať, už predávať, už komunikovať. Aj keď nevieme, čo, pre koho a o čom. Nepadnime do pasce priemernosti Najväčšou hodnotou našich biznis projektov je objem sústredeného času. Ak v sebe nedokážeme nájsť pokoj a vnútornú disciplínu pre definovanie výnimočného cieľa projektu pre jeho skutočné naplnenie, vytvoríme spravidla priemernú vec. Tento postup nás často aj na celé desaťročia vrhne do vysoko konkurenčného stredného prúdu priemernosti, kde sú reklama a marketing drahé a výsledky často neefektívne. Miesto frustrácie si vyberme cestu motivačnej špirály Ambiciózny plán a výnimočný cieľ nám pomôžu pri získaní kvalitných ľudí. Práca s výnimočnými ľuďmi udrží našu motiváciu a angažovanosť celého tímu. Vyčleňme primeraný čas pre kvalitnú realizáciu. Je dôležité tešiť sa z každého úspešne zvládnutého míľnika. Sebavedomie a motivovanie nášho tímu bude priebežne rásť a jeho členovia budú svoju prácu milovať. Priemerný produkt nemotivuje k marketingovej kreativite Priemernosť dusí kreativitu. Naopak, výnimočný produkt je obrovskou inšpiráciou. Všetci chceme byť súčasťou výnimočných projektov. Výnimočný produkt inšpiruje k vytvoreniu silnej kreatívny. Investície do marketingu budú vysoko efektívne. Pred realitou trhu sa utiecť nedá Ak prinesiete na trh priemerný produkt, začína sa kolotoč problémov. Produkt zákazníkov nezaujme a bez veľkých investícií sa ho nezbavíte”. Naopak, výnimočný produkt zvýši hodnotu Vašej značky, marketing bude efektívny a produkt sa bude “predávať sám”. Úspech zvýši sebavedomie Vášho tímu a chuť vytvárať nové veci.K štartu Vašich projektov Vám prajem veľa sebavedomia a ambícií tvoriť výnimočné veci. Nech je pre Vás inšpiráciou k výnimočným projektom a plnej koncentrácii wallpaper od nášho dvorného ilustrátora Marsela. Na stiahnutie TU The post 80% chýb robíme v prvých 20% projektu appeared first on Morse..

prejsť na článok

Sledujte vždy len jeden cieľ

Hovorí sa: veľa psov – zajacova smrť. Ak sa sústredíte na malý počet úloh, držíte všetky pod kontrolou. Keď je úloh veľa, zlyháte. Prečo? Prepínať sa medzi úlohami vyžaduje čas a námahu. Od istej chvíle zaberie „prepínanie sa“ medzi úlohami viac času a en

prejsť na článok

SoCrATest

SoCrATest Soft Skills & Creativity Assessment a

prejsť na článok

Poďakovanie za podporu Projektu "Pomáhame si navzájom"

V rámci projektu "Pomôžme si navzájom" sa nám vďaka podpore Hlavného mesta SR Bratislavy podarilo zrealizovať v priestoroch našej novej Komunitenej Klubovne Pod lipami viacero zmysluplných aktivít.

prejsť na článok

Odstránenie chýb

Viete čo dostaneme, keď odstránime z Windows všetky chyby? Prázdny harddisk.

prejsť na článok

Počítanie chýb

Viete, čo robí Bill Gates, keď nemôže v noci zaspať? Počíta chyby vo Windowsoch.

prejsť na článok