Digitálna marketingová agentúra Bratislava | Madviso

Marketingové služby s cieľom pomôcť podporiť predaj, zvýšiť podporu značky, zlepšiť stratégiu a konverzný pomer. Poskytujeme aj vývoj webstránky a e-shopu na mieru.

prejsť na web

Koľko stojí SEO?

Častá otázka z dopytov z formulárov na webstránke, ale aj klientov našej marketingovej agentúry je koľko stojí SEO. To koľko zaplatíte za SEO služby a činnosti s tým spojené závisí od toho aké služby potrebujete a zároveň koľko sa tým bude zaoberať špecia

prejsť na článok

Google Performance Max: Najčastejšie problémy a riziká

Kampane Performance Max sú veľkým krokom vpred. Množstvo ľudí si však ešte neuvedomuje všetky problémy a riziká, ktoré s nimi prichádzajú. V tomto článku sa o nich dozviete všetko potrebné, vďaka čomu sa budete môcť lepšie rozhodnúť, či sú pre vás Perform

prejsť na článok

Google Performance Max kampane: Ako fungujú a kto ich využije?

Spoločnosť Google pridala v posledných rokoch do svojho portfólia množstvo automatizovaných nástrojov. Jedným z nich sú aj Performance Max kampane, o ktorých si dnes povieme. V článku sa dozviete, aké ovládacie prvky v kampaniach nájdete, aké výhody vám p

prejsť na článok

Nové Meta Advantage+ nákupné kampane: Ako fungujú a ako ich využiť?

Umelá inteligencia, strojové učenie a automatizácia sú v poslednej dobe skloňované takmer v každom odvetví. Spoločnosti ponúkajúce inzerciu reklám predstavujú rôzne nástroje, ktoré umelú inteligenciu využívajú. V tomto článku si predstavíme jeden z týchto

prejsť na článok

Meta Ads: Požiadavky na konečného užívateľa a platiteľa pre Meta reklamy v EÚ

Regulačné požiadavky, ktoré sa týkajú inzerovania sa každým rokom sprísňujú. Vzhľadom na nové požiadavky v Európskej únii budete musieť pridať príjemcu výhod a platiteľa reklamy, ak sú vaše reklamy zacielené na krajiny EÚ. V tomto článku sa dozviete, ako

prejsť na článok

ChatGPT: Ako ho využiť v online marketingu pre vašu firmu alebo klienta?

Umelá inteligencia zažíva v poslednej dobe veľký boom a v tejto súvislosti sa často skloňuje  ChatGPT. Tento nástroj získal za krátky čas veľké množstvo používateľov, pre ktorých je veľkým prínosom. V článku sa dozviete, ako viete ChatGPT využiť v online

prejsť na článok

Google Ads ako zrealizovať overenie inzerenta?

Overenie inzerenta je dôležitý proces, ktorým Google zabezpečuje, že inzerent, ktorý chce zobrazovať reklamy na ich platforme je legitímny. Tento proces zahŕňa overenie fyzickej adresy  inzerenta a jeho právnej entity, v ktorej menej inzeruje reklamy. Inz

prejsť na článok

Marketingové trendy, ktoré budú dominovať v roku 2024

Nadchádzajúci rok 2024 prinesie do sveta marketingu nové výzvy a príležitosti, ktoré ovplyvnia spôsob, ako podniky komunikujú so svojimi zákazníkmi. Sleduj s nami najnovšie marketingové trendy, ktoré budú dominovať v tomto dynamickom a rýchlo sa meniacom

prejsť na článok

Ako využiť potenciál AI v marketingovej praxi

AI (Artificial Intelligence), na Slovensku známa aj ako umelá inteligencia, sa stáva čoraz dôležitejším nástrojom pre marketingové tímy. AI marketing je veľkým priekopníkom v rámci efektivity a pokroku v marketingovej sfére. Ako využiť jej potenciál a čo

prejsť na článok

Prečo sú lokálne kampane v Google Ads medzi firmami tak obľúbené?

Ak si myslíte, že online marketing je určený len pre veľké spoločnosti s globálnym cielením, ste na omyle. Na popredných priečkach sa nachádzajú práve lokálne kampane, ktoré sú vhodné pre každú firmu s kamennou predajňou. Pozrite sa na marketingové kampan

prejsť na článok