Google Ads ako zrealizovať overenie inzerenta?

Overenie inzerenta je dôležitý proces, ktorým Google zabezpečuje, že inzerent, ktorý chce zobrazovať reklamy na ich platforme je legitímny. Tento proces zahŕňa overenie fyzickej adresy  inzerenta a jeho právnej entity, v ktorej menej inzeruje reklamy. Inzerenti, ktorým príde e-mail alebo vyskočí notifikácia v Google Ads sú povinný do 30 dní absolvovať overenie inzerenta. Je však vhodné vykonať toto overenie aj bez vyzvania aby ste zabezpečili dôveryhodnosť vášho účtu a firmy. Takto overíte svoju firmu v Google Ads účte. Overenie inzerenta vykonáte v Nastaveniach, v časti Fakturácia. Po kliknutí na Overenie inzeranta, sa dostanete na stránku Overenie inzerenta, kde kliknete na Spustenie overovania. Takto vyzerá proces overenia pre vašu firmu v Google Ads účte. Úplne v prvom kroku overenia od vás Google bude požadovať základné údaje o vašej firme ako je názov a adresa sídla firmy. Môžete pridať aj číslo DUNS ak ho vaša firma má. Číslo DUNS je jedinečné deväťmiestne číslo, ktoré identifikuje obchodné subjekty na základe konkrétneho miesta. Poskytnite údaje o vašej organizácií. Následne vás Google vyzve, aby ste pridali firemné dokumenty alebo doklady. Pri slovenských inzerentoch Google akceptuje nasledujúce doklady a dokumenty: Organizácie: osvedčenie o zápise do obchodného registra, alebo o registrácii do obchodného registra výpis z obchodného registra osvedčenie o registrácii na DPH výpis z registra DUNS Oprávnené osoby: pas občiansky preukaz vodičský preukaz povolenie na pobyt Overenie zvyčajne trvá 3 – 5 pracovných dní. Niekedy môže prebehnúť aj rýchlejšie. Keď už máte úspešne overený účet, môžete ďalej inzerovať reklamy bez obáv a obmedzení. Úspešne ste vykonali overenie inzerenta. Kde budú informácie o inzerentovi zobrazené? Informácie o inzerentovi sa zobrazia používateľom, keď kliknú na odkaz Prečo táto reklama? pri reklamách vo Vyhľadávacej sieti, Obsahových reklamách a tiež pri reklamách na YouTube. Tento odkaz umožní používateľom získať informácie o zadávateľovi reklamy, vrátane obchodného mena a adresy spoločnosti. Údaje o inzerentovi reklamy.

prejsť na článok

Dvojstupňové overenie na Facebooku

Bezpečnosť na Facebooku V poslednej dobe sa vyskytlo na Facebooku veľké množstvo nabúraní do súkromných účtov užívateľov, ktorí nemali nastavené dvojstupňové overenie pre prihlasovanie do Facebooku. Akonáhle je hacknutý súkromný profil, je to len krôčik o

prejsť na článok

Ako sa dostať na prvú priečku v Google? Nedá sa zaručiť, no dá sa k nej priblížiť

Ako sa dostať na prvú priečku v Google vyhľadávaní? Opakuje sa to pravidelne! Osloví nás klient, pretože svoj web nevie nájsť vo vyhľadávači Google. Alebo je na veľmi nízkych pozíciách. Požiadavka je teda jasná: Prvá priečka v Google, tak ako to má konku

prejsť na článok

Ako vytvoriť Google Business Profile?

Google (My) Business Profile alebo aj Google Moja Firma je bezplatný nástroj od Google, ktorý umožňuje firmám a iným organizáciám spravovať svoje hlavné firemné informácie online na rôznych Google službách, ako je vyhľadávanie a mapy. S pomocou tohto nást

prejsť na článok

Google a responzívny web

Prečo mať responzívny web a aké sú jeho výhody? Je známe že google zvýhodňuje responzívny web pred neresponzívnym a to hlavne u užívateľov ktorí vyhľadávajú informácie na mobilných zariadeniach. To znamená že by mali majitelia web stránok, ktoré nie sú op

prejsť na článok

Ako prepojiť Google ads a Google Analytics účet

Dnes sa pozrieme na to, ako nastaviť prepojenie medzi účtami Google Ads a Google Analytics.  Pokiaľ ešte nemáte vytvorený účet Google Analytics, tak si ho môžete vytvoriť tu. Ak už máme vytvorený účet, prejdite znovu do základného rozhrania účtu “Google A

prejsť na článok