ChatGPT: Ako ho využiť v online marketingu pre vašu firmu alebo klienta?

Umelá inteligencia zažíva v poslednej dobe veľký boom a v tejto súvislosti sa často skloňuje  ChatGPT. Tento nástroj získal za krátky čas veľké množstvo používateľov, pre ktorých je veľkým prínosom. V článku sa dozviete, ako viete ChatGPT využiť v online marketingu či už ako majiteľ malej firmy, alebo profesionálny marketér. ChatGPTje bezplatný informačný zdroj (s encyklopedickými znalosťami, ako je Google alebo Wikipédia) vo forme chatbota s umelou inteligenciou< (AI). Informácie z Chatu GPT teda získavate prostredníctvom dialógu, zadaním otázky alebo výroku. Treba však brať na vedomie, že ChatGPT poskytuje informácie získané len do septembra 2021 a v prípade nejakých exaktných údajov, prípadne oblastí, ktoré sa rýchlo menia, nemusia byť údaje vôbec aktuálne. Na čo všetko môžete využiť ChatGPT v online marketingu. Chat GPT< viete veľmi šikovne využiť predovšetkým pri generovaní textov<, ako napríklad nadpisy pre blogové články< alebo rovno celé odseky, popisy k príspevkom či reklamám na sociálnych sieťach< alebo nadpisy a opisy v Google Ads<. Ak niečomu nerozumiete, viete sa ho spýtať a veľmi jednoducho vám dokáže vysvetliť prakticky čokoľvek. Je dôležité podotknúť, že ChatGPT< by vám mal slúžiť ako pomocník pre inšpiráciu a nasmerovanie, nemal by za vás robiť celú robotu, pretože práve vy by ste mali prinášať pridanú hodnotu do svojej práce. <Návrh textov v blogových článkoch ChatGPT< zvládol napísať úvod k článku< s konkrétnou témou. Je vidieť, že úvod<, ktorý ChatGPT< napísal, má hlavu aj pätu a dáva zmysel. Len veľmi ťažko by sme vedeli rozoznať, že to nepísal skutočný človek. ChatGPT dokáže šikovne napísať úvod do článku. reklám na Facebooku a Instagrame< vie ChatGPT< taktiež zefektívniť našu prácu. Reklamný texzákladom pri tvorbe reklám< a nemusíme tak vymýšlať texty úplne od nuly. Reklamné texty od Chatu GPT pre Facebook a Instagram. nadpisov pre reklamu vo vyhľadávaní v Google Ads< platí to isté ako pri reklmaných textoch na Facebooku a Instagrame. ChatGPT< nám dokáže navrhnúť základ textov pre tento typ reklamy, ale určite ich nebudeme chcieť použiť v pôvodnej forme a upravíme si ich podľa svojej vlastnej predstavy. ChatGPT navrhuje aj nadpisy pre reklamu v Google Ads. ChatGPT< nám pomohol navrhnúť aj popis produktu v e-shope<. Text je veľmi komplexný, má niekoľko odstavcov a dáva zmysel. S pár drobnými úpravami by sme ho pokojne mohli použiť. Je však dôležité opraviť technické špecifikácie. Napríklad, ak nemáme dostupné niektoré farby produktu, je potrebné tento detail v texte upraviť. Ako ChatGPT navrhne popis k produktu bavlnené tričko pre e-shop. <Šablóny e-mailov v e-mail marketingu <Ďalšou oblasťou, kde vieme využiť ChatGPT< je e-mail marketing<. Máme takmer neobmedzené možnosti, ako si vieme pomôcť pri navrhovaní rôznych typov e-mailových šablón<. Takto ChatGPT< reagoval po zadaní nasledujúcej požiadavky: ,,Napíš email, ktorý príde zákazníkom po uskutočnení nákupu na stránke.” <Odpoveď: <Dobrý deň, <Rád by som Vám potvrdil, že Vaša objednávka číslo [číslo objednávky] bola prijatá a spracovanie sa začalo. Momentálne pracujeme na balení a pripravení Vašej zásielky s najväčšou starostlivosťou, aby sme Vám mohli čo najskôr doručiť objednané produkty. <Položka 1: [názov produktu 1] <Položka 2: [názov produktu 2] <atď. <Celková suma objednávky: [celková suma objednávky] <Ďalšie kroky: <Doručenie: Vaša zásielka bude odoslaná v čo najkratšom čase. Očakávajte ďalšie upozornenia a informácie o jej stave a sledovaní. <Zákaznícka podpora: Ak budete mať akékoľvek otázky alebo požiadavky, neváhajte nás kontaktovať. Naša zákaznícka podpora je pripravená Vám pomôcť s akýmkoľvek problémom alebo nejasnosťou. <[Vaše meno] <[Vaša spoločnosť] <[Kontaktné údaje] <Vidíme, že e-mail je veľmi komplexný a obsahuje všetky potrebné informácie<. Určite by sme takúto šablónu vedeli využiť aj v našom e-shope prípadne si vygenerovať celú sekvenciu mailov, keď niekto napríklad opustí košík alebo stránku pri platení. ChatGPT< môžete taktiež efektívne využiť pri tvorbe textov< na vašu webovú stránku< a zamerať sa pritom na SEO optimalizáciu,< ktorá je dôležitá pre vašu webovú stránku v organickom vyhľadávaní. Takto napríklad dokázal ChatGPT navrhnúť sekciu ,,O nás” pre domácu pekáreň. Vidíme, že ChatGPT používal veľa kľúčových slov, ktoré sa týkajú pekárne. Napríklad pekár, pečenie a pečivo. ChatGPT navrhuje texty pre webovú stárnku so zameraním na SEO optimalizáciu. veľmi štruktúrovane písať a text má hlavu aj pätu<. Určite nie je perfektný, ale môže poslúžiť minimálne na inšpiráciu, prípadne ako základ takéhoto druhu textu, ktorý si viete dodatočne upraviť sami. < pečivo, jednotlivé kľúčové slová<. Určite je aj v tomto prípade opäť priestor na zlepšenie, ale ako základ nám tento text od ChatGPT môže poslúžiť veľmi dobre. ChatGPT navrhuje meta popisy pre konkrétnu podstránku. ChatGPT< nie je človek, nerozmýšľa, má len prístup k veľkému množstvu informácií. Napriek tomu, že ide o pokročilú technológiu, je v počiatočnom štádiu a ako každý počítač, nástroj s umelou inteligenciou alebo technológia strojového učenia, neprichádza so 100 % zárukou správnosti informácií<. nemá úplný kontext <vášho života, podnikania alebo zdravia, ktorý by potreboval na to, aby dokázal poskytnúť 100 %-ne spoľahlivé a plne relevantné odpovede. Na obrázku môžete vidieť niektoré obmedzenia<, ktoré o sebe tvrdí sám ChatGPT. Takéto sú obmedzenia a limitácie ChatGPT. <Využitie Chatu GPT v online marketingu predstavuje revolučný krok v komunikácii so zákazníkmi a zlepšení používateľského zážitku<. Predstavuje taktiež veľký prínos pre majiteľov firiem, ktorí nemajú znalosti v oblasti content marketingu a copywritingu a chcú si tieto veci riešiť sami. ChatGPT im v tomto prípade vie efektívne zastúpiť marketingového poradcu, ktorý pre potreby malej spoločnosti určite postačí. prináša zvýšenú dostupnosť, personalizáciu a efektivitu komunikácie< so zákazníkmi, čím zlepšuje celkový zákaznícky zážitok a prispieva k úspechu firiem v online prostredí. hlavne pre  inšpiráciu alebo vás nasmerovať< pri vašej práci. S rýchlym rozvojom a neustálym zdokonaľovaním technológií je fascinujúce sledovať, ako sa bude oblasť online marketingu ďalej rozvíjať a transformovať.

prejsť na článok

Čo je to TikTok, jeho úloha v marketingu a ako ho využiť?

TikTok exploduje. Do dnešného dátumu má viac ako 1 miliardu stiahnutí. To ho radí medzi jednu z najsťahovanejších aplikácií na svete. Mesačne TikTok používa viac ako 500 miliónov ľudí. A kde smeruje pozornosť ľudí, tam logicky smeruje aj marketing. Uvedom

prejsť na článok

V marketingu predávajú slová, nepodceňujte ich silu

V marketingu už nefungujú superlatívy, vyťahovanie sa, sugescia a hnanie k nákupu Konkurencieschopnosť je v každej oblasti privysoká a ľudia si môžu vyberať. V dnešnom marketingu fungujú emócie a tie vyvolávajú správne použité slová. A hlavne jazyk, akým

prejsť na článok

Marketingové služby – Vy viete čo predať, my vieme ako (sa) predať.

Marketingové služby sú našou hlavnou činnosťou. V súčasnosti už podnikatelia (našťastie) vedia, čo je to marketing, avšak mnohí z nich ho ešte nepovažujú za dôležitý. Samozrejme, najdôležitejšia je samozrejme podnikateľská činnosť, ktorú vykonávajú, ale b

prejsť na článok

Ako sme pre klienta získali 5800 fanúšikov

InstaPrePodnik Ako sme pre klienta získali 5800 fanúšikov InstaPrePodnik Ako sme pre klienta získali 5800 fanúšikov

prejsť na článok

PPC marketing 10 dôvodov, prečo je Pay-per-click ten najlepší spôsob marketingu

Ak sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo

prejsť na článok