Diametro | Marketing Management

Napĺňa váš marketing ciele a očakávania? Pomáhame firmám naštartovať alebo upraviť existujúce procesy a marketingovú stratégiu, aby plnila firemné ciele.

prejsť na web

CASE-STUDY: Ako sme podporili obchodný tím v spoločnosti Resco

Ako ušetriť drahocenný čas obchodníkom, ktorí cielia na globálny trh? Prečítajte si, ako spoločnosť Resco začala automatizovať outreach komunikáciu na LinkedIne a aké výsledky dosiahla. O spoločnosti Resco Spoločnosť Resco vznikla v roku 1999 a je p

prejsť na článok

Len 2 % slovenských používateľov využívajú plný B2B potenciál LinkedIn. Ako sa dostať medzi nich?

LinkedIn sa možno nederie na popredné priečky používania, no v porovnaní s Facebookom, Instagramom či TikTokom má nespornú výhodu. Jeho používatelia ho majú radi. A to je rarita, najmä ak hovoríme o B2B sieti. Aj to vyplýva z najväčšieho slovenského Li

prejsť na článok

Ako komunikovať benefity produktu a nie jeho vlastnosti

Value Proposition Canvas je užitočná metóda pre obchod aj marketing. Poskytne vám šablónu na to, ako komunikovať benefity vášho produktu alebo služby s poukázaním na jeho kvality. Perspektíva zákazníka Váš potenciálny zákazník hľadá riešenie problé

prejsť na článok

Trendy v B2B obchode na rok 2023 (alebo aj evergreeny)

Prelúskali sme B2B trendy v marketingu aj obchode a konfrontovali ich s realitou nášho regiónu. Prinášame 7 inšpirácií, ako vylepšiť obchod vo vašej firme. ChatGPT a AI v B2B obchod Boom ChatGPT a umelej inteligencie (artificial intelligent – skrá

prejsť na článok

Pomôcka pre B2B obchodníkov: Všetky industry LinkedInu v tomto zozname

LinkedIn umožňuje skvelo vyhľadávať a filtrovať cieľovú skupinu, ktorú chcete osloviť. Nedávno však zmenil názvy odvetví v Sales navigátore. Spísali sme ich pre vás, aby ste si ušetrili čas a nervy. Koho chcete osloviť na LinkedIne? Ako postupovať pri

prejsť na článok

Najčastejšie chyby obchodníkov na LinkedIn-e

Profesionálna sieť LinkedIn má mnohé benefity pre majiteľov firiem, manažérov, marketérov a najmä obchodníkov. Jej cieľom pre firmu by malo byť dohodnuté a zrealizované obchodné stretnutie, a následne získanie firemných klientov. Dostať sa na obchodné str

prejsť na článok

CASE STUDY TAB Board Obchodný potenciál LinkedInu sa prejaví po dlhšom čase. Naše 4 faktory úspechu

O tom, ako sme s klientom museli pozastaviť spoluprácu. Pretože nestíhal vybavovať novozískané leady. S The Alternative Board a Igorom Axamítom spolupracujeme už dlhšie. V tejto prípadovej štúdii vám ukážeme, ako sme mu pomohli naplniť novootvorený T

prejsť na článok

Keď obchodníci nestíhajú spracovávať leady

Prípadová štúdia tom, ako sme firme Business Lease pomohli s lead generation na LinkedIne až tak, že obchodníčky nestíhali spracovávať leady O Business Lease Ich vášňou je mobilita a jej riešenia. História firmy Business Lease siaha do roku 1989 a

prejsť na článok

7 tipov, ako si vytvoriť na LinkedIne connection request

Každému prichádzajú správy so žiadosťou o prepojenie na LinkedIn. Niektoré sú otravné, iné vedia nadviazať biznis. Ako má vyzerať vaša connection request správa, aby ste dosiahli svoj B2B zámer to si rozoberieme v texte. Ruku hore, kto dostal podo

prejsť na článok

Pojmy v B2B obchode a marketingu. Viete, čo znamenajú?

Mnohí z branže ich nevedia správne používať. Laik by asi povedal, že si mýlia pojmy s dojmami. Profík by zrejme povedal, že nevedia, čo robia a že sú to amatéri. Zákazník si určite povie, týmto ľuďom nerozumiem, rozhodne im nezverím svoje financie, ani si

prejsť na článok