CASE STUDY TAB Board Obchodný potenciál LinkedInu sa prejaví po dlhšom čase. Naše 4 faktory úspechu

O tom, ako sme s klientom museli pozastaviť spoluprácu. Pretože nestíhal vybavovať novozískané leady. S The Alternative Board a Igorom Axamítom spolupracujeme už dlhšie. V tejto prípadovej štúdii vám ukážeme, ako sme mu pomohli naplniť novootvorený TAB Board. LinkedIn je výborný obchodný kanál. Jeho plný potenciál, ktorý vám prinesie biznis výsledky, si však vyžaduje trpezlivosť a dlhodobú prácu. Spolupráca s Igorom ukazuje, čo všetko môže priniesť splnenie 4 faktorov úspechu na LinkedIne. Výsledky bolo vidieť od začiatku. Plný potenciál vypukol po pol roku, keď mal Igor už vybudovaný positioning. Mohol tak efektívnejšie osloviť publikum, ktoré ho už nielen evidovalo, no poznalo aj benefity TabBoardov. O TAB Board a Igorovi Axamítovi The Alternative Board je medzinárodná organizácia s veľkou komunitou podnikateľov. Vychádza z praxe, že majitelia majú obmedzené možnosti, odkiaľ čerpať skúsenosti, aby sa vyhli rozhodnutiam, ktoré prinášajú zlé výsledky. Na externých poradcov často nemajú prostriedky. Igor vytvára majiteľom malých a stredných podnikov poradné boardy (Advisory boardy), ktoré nahrádzajú správnu radu bežné vo veľkých firmách. Vďaka nim je možné vyriešiť nielen zásadné stratégie a výzvy pre ich rozvoj, ale aj uľahčiť každodenné rozhodovanie. V rámci TAB majú CEOs firiem z nekonkurenčných oblastí možnosť získať zmes skúseností, pohľadu zvonka a objektivity na podnikanie. Vďaka spoločnému zdieľaniu skúseností zvládajú členovia boardu výzvy rýchlejšie a s podporou seberovných podnikateľov. Ako vyzerá spolupráca Pilotnú spoluprácu s The Alternative Board a Igorom sme začali v auguste 2021. Naša stratégia bola zaviesť nový akvizičný nástroj LinkedIn. Igor potreboval získať nových členov do poradných stretnutí majiteľov malých a stredných podnikov. Neponáhľal sa. Od začiatku si stanovil, že výsledky bude hodnotiť v horizonte prvého roka spolupráce . Štandardná cesta nášho klienta je Rýchly štart, počas ktorého nielen spoznáme klienta, jeho biznis, produkt či službu, no najmä cieľovú skupinu. Nebolo to inak ani u Igora. Pilot Rýchly štart pozostával z: Úvodný rozhovor, spoznanie sa s klientom a jeho biznisom Vytvorenie prvej verzie profiluAktualizovanie profilu, pričom dbáme na týchto 14 vecí, ktoré zaručia úspech na LinkedIneVytvorenie sekvencií správ na kampaň (Outreach cez LinkedIn správy) Mailingová kampaň Po pilotnej spolupráci sme spustili aj mailingovú kampaň, ktorej cieľom bolo získať nové kontakty a stretnutia s potenciálnymi členmi TAB boardov.Kampaň vypálila nad očakávania 52-percentný open rate. Päťdesiat percent odpovedí bolo v duchu: “mám záujem, dohodnime si stretnutie” alebo poslali link na calendly Mailongová kampaň bola rýchlejšie zabezpečila obchodné stretnutia ako kampaň cez LinkedIn. “Keď to pôjde takto dobre aj naďalej, musím zostaviť ďalší board. Lenže kto ho bude viesť?”Igor Axamít, facilitátor stretnuti TAB Tvorba obsahu, ktorý zaujme Igor už pred spoluprácou tvoril príspevky na LinkedIne pod názvom #biznis_jednohubky Ide o vhodnú stratégiu positioningu, odporučili sme mu s tým pokračovať. Zároveň sme videli príležitosť, ako obsah robiť ešte lepšie. Preto sme spojili Igorove #Biznis_jednohubky a doplnili príspevky o autentické. Posty nehovoria na prvú o TAB boardoch, ale približujú Igora aj z iného pohľadu ako facilitátora. Chceli sme v nich ukázať Igorovu osobnosť a jeho premýšľanie. Vychádzali sme z toho, že ľudia sa chcú rozprávať. Využívali sme analógie z aktivít, ktoré sú Igorovi blízke a vedia jasne pomenovať problémy majiteľov SME. Ako kampaň na 1st degree kontakty naplnila ukážkový board V polovici spolupráce sme sa rozhodli spustiť kampaň na ľudí z Igorovej Linkedin siete. Dôraz sme kládli na prísne vyfiltrovanie osôb. Igor s nimi už bol dlhšie v prepojení a predpokladali sme, že registrujú jeho príspevky. Oslovili sme ich priamo správou. V Diametro sa riadime tým, že žiadna reakcia alebo nie dnes, neznamená nie navždy. Budujeme si istú dobu vzťah prostredníctvom príspevkov a skúsime to znova. Možno sme len práve nemali najideálnejšie načasovanie. Zároveň, v úvode sa neoplatí byť príliš predajný. Premyslené oslovenie po pol roku od prepojenia, je už iná šálka kávy. Chutnejšia. “Mal som predstavu, že to bude ročný projekt, do ktorého investujem a chcel som aby sa do roka začali ukazovať výsledky. Aj sa tak stalo. Samozrejme, chvíľku trvalo, kým sme sa zladili a ponastavovali nástroje a kampaň sa spustila. Výsledky však do roka prišli a ja v súčasnosti žonglujem s tým, kedy nových záujemcov zavolať na stretnutie.”Igor Axamít Výsledky u klienta Naplnenosť ukážkového boardu, ktorý sa konal 12. mája: Počet ľudí: 10 Počet osôb z LinkedIn akvizície: 6 Noví členovia: 5 — štyria nemohli prísť, pretože im nevyhovoval dátum, záujem však prejavili. Testimonial Nastavil som sa tak, že vytvoríme fungujúci systému, ktorý bude prinášať výsledky až o rok. To sa naplnilo skôr, ale ani vo sne by mi nenapadlo, že budeme musieť kampaň na nejaký čas pozastaviť, pretože sa mi zaplní kalendár stretnutiami na niekoľko týždňov dopredu. Podarilo sa mi doplniť stávajúce boardy o nových členov a zostaviť nový štvrtý board. Som maximzálne spokojný a v spolupráci s Diametro pokračujem ďalej. Igor Axamít “Spojili sme viaceré obchodné taktiky, ktoré sa nám osvedčujú u klientov od zavedenia nového nástroja cez mailingovú kampaň až po budovanie poznateľnosti Igora cez príspevky na LinkedIne. Toto všetko vytvorilo dobrý predpoklad na úspech. S Igorom sa výborne spolupracuje. Je disciplinovaný, dobre pozná problémy majiteľov firiem. Produkt sa jednoducho komunikuje, pretože má jasný positioning a zrozumiteľný benefit pre cieľovú spuminu majiteľov. Sám som sa stal členom poradných stretnutí.” Stanislav Merc Ak vás zaujíma, ako vytvoriť nový obchodný kanál, ktorý vám prinesie leady, rezervujete si 45-minútovú bezplatnú konzultáciu. Prečítajte si aj: CASE-STUDY: Ako sme podporili obchodný tím v spoločnosti Resco Ako ušetriť drahocenný čas obchodníkom, ktorí cielia na globálny trh? Čítať viac Len 2 % slovenských používateľov využívajú plný B2B potenciál LinkedIn. Ako sa dostať medzi nich? LinkedIn sa možno nederie na popredné priečky používania, no v Čítať viac Pomôcka pre B2B obchodníkov: Všetky industry LinkedInu v tomto zozname LinkedIn umožňuje skvelo vyhľadávať a filtrovať cieľovú skupinu, ktorú chcete Čítať viac Najčastejšie chyby obchodníkov na LinkedIn-e Profesionálna sieť LinkedIn má mnohé benefity pre majiteľov firiem, manažérov, Čítať viac Keď obchodníci nestíhajú spracovávať leady Prípadová štúdia tom, ako sme firme Business Lease pomohli s Čítať viac 7 tipov, ako si vytvoriť na LinkedIne connection request Každému prichádzajú správy so žiadosťou o prepojenie na LinkedIn. Niektoré Čítať viac .related-post {} .related-post .post-list { text-align: left; } .related-post .post-list .item { margin: 5px; padding: 5px; } .related-post .headline { font-size: 18px !important; color: #000000 !important; } .related-post .post-list .item .post_thumb { max-height: 220px; margin: 10px 0px; padding: 0px; display: block; } .related-post .post-list .item .post_title { font-size: 16px; color: #3f3f3f; margin: 0px 0px; padding: 0px; display: block; text-decoration: none; } .related-post .post-list .item .post_excerpt { font-size: 13px; color: #3f3f3f; margin: 10px 0px; padding: 0px; display: block; text-decoration: none; } @media only screen and (min-width: 1024px) { .related-post .post-list .item { width: 45%; } } @media only screen and (min-width: 768px) and (max-width: 1023px) { .related-post .post-list .item { width: 90%; } } @media only screen and (min-width: 0px) and (max-width: 767px) { .related-post .post-list .item { width: 90%; } } The post CASE STUDY TAB Board Obchodný potenciál LinkedInu sa prejaví po dlhšom čase. Naše 4 faktory úspechu appeared first on DIAMETRO.

prejsť na článok

The Connection between Problematic Internet Use, Social Media Use and Academic Procrastination: Case Studies

ABSTRACT:The study aims to qualitatively examine the connection between problematic Internet use and academic procrastination and examine the effect of social media on academic procrastination among adolescents. The study is carried out based on an analys

prejsť na článok

Populism as a Communication Strategy: A Case Study of the Freedom and Direct Democracy Party and Tomio Okamura

ABSTRACT:Democratic systems face several challenges, many of which are based on current societal sentiments. Western societies may enjoy life in prosperity but many of their citizens are dissatisfied as they live in fear of the future. While the establish

prejsť na článok

Keď obchodníci nestíhajú spracovávať leady

Prípadová štúdia tom, ako sme firme Business Lease pomohli s lead generation na LinkedIne až tak, že obchodníčky nestíhali spracovávať leady O Business Lease Ich vášňou je mobilita a jej riešenia. História firmy Business Lease siaha do roku 1989 a

prejsť na článok

Najčastejšie chyby obchodníkov na LinkedIn-e

Profesionálna sieť LinkedIn má mnohé benefity pre majiteľov firiem, manažérov, marketérov a najmä obchodníkov. Jej cieľom pre firmu by malo byť dohodnuté a zrealizované obchodné stretnutie, a následne získanie firemných klientov. Dostať sa na obchodné str

prejsť na článok

CASE-STUDY: Ako sme podporili obchodný tím v spoločnosti Resco

Ako ušetriť drahocenný čas obchodníkom, ktorí cielia na globálny trh? Prečítajte si, ako spoločnosť Resco začala automatizovať outreach komunikáciu na LinkedIne a aké výsledky dosiahla. O spoločnosti Resco Spoločnosť Resco vznikla v roku 1999 a je p

prejsť na článok