Sme moderné call centrum so sídlom v Topoľčanoch. Naše know-how + vyškolení operátori + špeciálny softvér = vaše výsledky. Presvedčte sa sami.
Vysoká inflácia, ktorej čelíme posledný rok, zapríčinila významný rast životných nákladov. Ľudia v dôsledku toho nakupujú menej a opatrnejšie pristupujú k väčším investíciám. Firmy prichádzajú o biznis, klesajú im tržby a zisky. Nezáleží na tom, či podnik
Prieskumy sa najčastejšie riešia v spoločnosti v predvolebnom období. Z každej strany sa na nás valia štatistiky s číslami, preferenciami a percentami. Ľudia neustále diskutujú, ktoré z nich sú pravdivé, ktoré sú ovplyvnené a či vôbec prinášajú skutočný
Hoci doba internetu do značnej miery zmenila spôsoby propagácie produktov a služieb, klasické telefonovanie nepatrí do „starého železa“. Práve naopak, potvrdzujú to aj naše skúsenosti. Prečo by ste nemali podceňovať aktívny telemarketing, v čom spočíva a
Customer care je v mnohých prípadoch prvou časťou spoločnosti, s ktorou prichádza klient do kontaktu. Predstavuje podstatnú časť vašej firemnej identity. Dnes môžeme polemizovať nad starou známou formulou: „Náš zákazník, náš pán.“ Vo výsledku však dospeje
Slovenčina je už naozaj plná zahraničných výrazov a skratiek. Okrem každodenného osobného života ovplyvňujú tieto výrazy čoraz viac aj prácu. Výrazov je čoraz viac a niekedy je naozaj ťažké zorientovať sa v spletitej džungli slov, ktoré pre mnoho ľudí ked
V dnešnej dobe je na trhu množstvo možností pre využitie služieb či zakúpenie rôznych produktov. Boj o zákazníka už neprebieha iba v televízii alebo na bilboardoch, ale úlohu hrá aj internet, telefón, a hlavne, pridaná hodnota oproti konkurencii. Ak patrí
Štatistiky sú neúprosné. Priemerná spoločnosť ročne príde o 5 – 15 % existujúcich zákazníkov, pričom tieto čísla z roka na rok narastajú. Dôvod? Neustále rastúca konkurencia, ktorá klientom častokrát ponúkne výhodnejšie riešenie. Ako v tomto smere pomôže
Zákaznícka podpora je známy pojem, ktorý si však mnohí podnikatelia vynakladajú nesprávne. Považujú ju za akúsi nutnosť, ktorú je síce dobré mať, avšak nemá zmysel do nej investovať peniaze naviac. Pritom, jej prínos pre podnikanie môže byť násobne väčší,
Prieskum trhu má svoje čestné miesto v osnovách ekonomických vysokých škôl. Používa sa ale aj v praxi? Kedy sa vyplatí urobiť prieskum trhu? Ako sa taký prieskum vlastne robí a čo presne vám prinesie? To všetko sa dozviete v našom článku. Vďaka prieskumu