Vysoká inflácia, ktorej čelíme posledný rok, zapríčinila významný rast životných nákladov. Ľudia v dôsledku toho nakupujú menej a opatrnejšie pristupujú k väčším investíciám. Firmy prichádzajú o biznis, klesajú im tržby a zisky. Nezáleží na tom, či podnikáte v B2B alebo B2C segmente, tieto problémy pravdepodobne pociťujete aj vy. Avšak, na každý problém existuje riešenie a kríza nie je výnimkou. Čo môžete
Každý podnikateľský subjekt, ktorý sa teší z úspechu, si musel prejsť náročnou cestou. Úspech v podnikaní nedosiahnete bez potrebnej snahy. Čo vám ale zaručí úspech v podnikaní? Férová komunikácia so zákazníkmi Kvalitný zákaznícky servis a férová komuniká
prejsť na článokLetáky sú nenahraditeľným pomocníkom v rozvíjaní akéhokoľvek podnikania. Vstupné náklady na ich výrobu sú nízke v porovnaní s tým, aký výsledok vedia priniesť. Letáky v akom podnikaní sa hodia? na 123 Podnikanie
prejsť na článokČas sú peniaze. Preto musíme s ním narábať efektívne. Time management je disciplína o efektívnej alokácii času s cieľom zvýšiť osobnú produktivitu. K hlavným stratégiám time manažmentu patrí vytýčenie cieľov, určenie priorít, vytvorenie zoznamu úloh, zníž
prejsť na článokŤažké medvedie váhy predikujú krízu ako z učebnice. Michael Burry si už vyhliadol banku, ktorá bude ďalšia v poradí
prejsť na článokAko si zarobiť peniaze Ako vytvoriť zaujímavé vizitky, ktoré fungujú? Myslíte si, že vizitky už patria akurát do múzea a v online časoch nemajú miesto? Možno budete prekvapení, ale aj dnes ešte majú význam. Dobre pripravená vizitka otvára nové možnosti, t
prejsť na článok