Akopredavat.sk | Techniky, stratégie a psychológia moderného predaja : Akopredavat.sk

Ako pomocou jednoduchej otázky zistiť, či sa jedná o skutočnú námietku alebo o výhovorku zákazníka...

prejsť na web

Ako riešiť súčasnú situáciu v predaji?

alebo chcú firmy od obchodníkov nemožné? Mnohé segmenty už pocítili následky nedávnych zmien – zdražovanie energií, inflácia a očakávanie krízy priniesli nervozitu a zníženie dopytu po ich produktoch a službách. Jednoducho podmienky na trhu sa zmenili

prejsť na článok

Ako si udržať zákazníkov, ktorí chcú odísť ku konkurencii?

Udržať si zákazníkov, ktorí už u vás nakúpili, je jeden z najefektívnejších spôsobov, ako vytvárať obrat. Už ste s nimi urobili všetku tú ťažkú prácu získali ste si ich dôveru, spoznali ste ich potreby, vytvorili ste si s nimi vzťah a dúfam, že boli s

prejsť na článok

Tri diagnózy skúsených obchodníkov

Človek by očakával, že čím dlhšie niekto predáva, tým lepší v tom bude. Nuž, neplatí to. Medzi dĺžkou praxe a úspešnosťou obchodníka vôbec nie je priama úmernosť! Rovnako ako neplatí, že čím dlhšie niekto hrá futbal, o to je lepším futbalistom. Od čoh

prejsť na článok

Aby vás neprekvapila už žiadna námietka

Dostávate námietky od zákazníkov? Ako pevní sa vtedy cítite byť v kramflekoch? Urobte si rýchly test odpovedzte prosím na túto otázku: Čo urobíte/poviete ako prvé, keď dostanete námietku od zákazníka? Nie je čas na premyslenie, odpovedzte

prejsť na článok

Ozvite sa, až keď skončí korona

Toto je asi najčastejšia z námietok zákazníkov počas tohoto COVID-obdobia. Môže byť opodstatnená sú firmy, ktoré teraz naozaj idú v núdzovom režime a škrtli akékoľvek výdaje, ktoré nesúvisia s ich nevyhnutnou prevádzkou. Ale môže to byť aj výhovorka a zá

prejsť na článok

Aký budeš, obchodný rok 2021?

Kto rozhodne my alebo okolnosti? Stojí pred nami nová cesta, dlhá 365 dní. Aká bude? Čo na nej všetko počas roka zažijeme? S akými výzvami sa popasujeme a aké úspechy zažijeme? Kam sa ako obchodníci a aj ako ľudia posunieme? Sme práve v období, kedy si

prejsť na článok

Dôležitá zmena, ktorá vám pomôže lepšie predávať aj (a nielen) počas pandémie

V dnešnej situácii, kedy sa nám predaj poriadne pritvrdzuje, je každá rada dobrá. Jednu takú by som pre vás mal Slovné spojenie, ktorému sa v oblasti predaja a podnikania v našich končinách ešte stále nedostáva potrebnej pozornosti. Je to veľká škoda. Le

prejsť na článok

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (5.časť)

Je to síce až posledný článok z tejto série, ale bez neho nevymačkáte z predošlých tipov maximum. Budeme hovoriť  o prioritách, plánovaní a seba-disciplíne, teda samé neobľúbené témy Nazvime ich nutnými opatreniami, ktoré si vyžiadala dnešná doba. Ak ste

prejsť na článok

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (4.časť)

Podnikli ste všetky nevyhnutné akcie na ochranu a udržanie vašich existujúcich zákazníkov? V 3.časti ste dostali 7 praktických tipov ako na to. Lebo strata čo i len jedného zákazníka v týchto časoch veľmi bolí. A verte, vaša konkurencia sa o to pokúsi! Ta

prejsť na článok

Ako prežiť ťažké časy ako obchodník (3.časť)

Ak ste si svedomito urobili úlohy z 2.časti, už viete presne ako na tom ste (máte fakty, a nie dojmy), a viete v akých aktivitách má zmysel pokračovať a v akých nie V dnešnej časti sa pozrieme na to, ako postupovať smerom k vašim existujúcim zákazníkom

prejsť na článok