Ako pomocou jednoduchej otázky zistiť, či sa jedná o skutočnú námietku alebo o výhovorku zákazníka...
alebo chcú firmy od obchodníkov nemožné? Mnohé segmenty už pocítili následky nedávnych zmien – zdražovanie energií, inflácia a očakávanie krízy priniesli nervozitu a zníženie dopytu po ich produktoch a službách. Jednoducho podmienky na trhu sa zmenili
Udržať si zákazníkov, ktorí už u vás nakúpili, je jeden z najefektívnejších spôsobov, ako vytvárať obrat. Už ste s nimi urobili všetku tú ťažkú prácu získali ste si ich dôveru, spoznali ste ich potreby, vytvorili ste si s nimi vzťah a dúfam, že boli s
Človek by očakával, že čím dlhšie niekto predáva, tým lepší v tom bude. Nuž, neplatí to. Medzi dĺžkou praxe a úspešnosťou obchodníka vôbec nie je priama úmernosť! Rovnako ako neplatí, že čím dlhšie niekto hrá futbal, o to je lepším futbalistom. Od čoh
Dostávate námietky od zákazníkov? Ako pevní sa vtedy cítite byť v kramflekoch? Urobte si rýchly test odpovedzte prosím na túto otázku: Čo urobíte/poviete ako prvé, keď dostanete námietku od zákazníka? Nie je čas na premyslenie, odpovedzte
Toto je asi najčastejšia z námietok zákazníkov počas tohoto COVID-obdobia. Môže byť opodstatnená sú firmy, ktoré teraz naozaj idú v núdzovom režime a škrtli akékoľvek výdaje, ktoré nesúvisia s ich nevyhnutnou prevádzkou. Ale môže to byť aj výhovorka a zá
Kto rozhodne my alebo okolnosti? Stojí pred nami nová cesta, dlhá 365 dní. Aká bude? Čo na nej všetko počas roka zažijeme? S akými výzvami sa popasujeme a aké úspechy zažijeme? Kam sa ako obchodníci a aj ako ľudia posunieme? Sme práve v období, kedy si
V dnešnej situácii, kedy sa nám predaj poriadne pritvrdzuje, je každá rada dobrá. Jednu takú by som pre vás mal Slovné spojenie, ktorému sa v oblasti predaja a podnikania v našich končinách ešte stále nedostáva potrebnej pozornosti. Je to veľká škoda. Le
Je to síce až posledný článok z tejto série, ale bez neho nevymačkáte z predošlých tipov maximum. Budeme hovoriť o prioritách, plánovaní a seba-disciplíne, teda samé neobľúbené témy Nazvime ich nutnými opatreniami, ktoré si vyžiadala dnešná doba. Ak ste
Podnikli ste všetky nevyhnutné akcie na ochranu a udržanie vašich existujúcich zákazníkov? V 3.časti ste dostali 7 praktických tipov ako na to. Lebo strata čo i len jedného zákazníka v týchto časoch veľmi bolí. A verte, vaša konkurencia sa o to pokúsi! Ta
Ak ste si svedomito urobili úlohy z 2.časti, už viete presne ako na tom ste (máte fakty, a nie dojmy), a viete v akých aktivitách má zmysel pokračovať a v akých nie V dnešnej časti sa pozrieme na to, ako postupovať smerom k vašim existujúcim zákazníkom