Čo je to TikTok, jeho úloha v marketingu a ako ho využiť?

TikTok exploduje. Do dnešného dátumu má viac ako 1 miliardu stiahnutí. To ho radí medzi jednu z najsťahovanejších aplikácií na svete. Mesačne TikTok používa viac ako 500 miliónov ľudí. A kde smeruje pozornosť ľudí, tam logicky smeruje aj marketing. Uvedomujú si to aj svetové spoločnosti, ktoré začínajú do tejto sociálnej siete investovať svoje zdroje a čas. Kým Príspevok Čo je to TikTok, jeho úloha v marketingu a ako ho využiť? zobrazený najskôr ContentPress.

prejsť na článok

V marketingu predávajú slová, nepodceňujte ich silu

V marketingu už nefungujú superlatívy, vyťahovanie sa, sugescia a hnanie k nákupu Konkurencieschopnosť je v každej oblasti privysoká a ľudia si môžu vyberať. V dnešnom marketingu fungujú emócie a tie vyvolávajú správne použité slová. A hlavne jazyk, akým

prejsť na článok

PPC marketing 10 dôvodov, prečo je Pay-per-click ten najlepší spôsob marketingu

Ak sa prv chcete dozviedieť, čo PPC reklama v skutočnosti je, určite si pred týmto článkom najprv prečítajte náš článok: Čo je to PPC reklama? Dôvod číslo 1: Platíte iba za kliknutia PPC (Pay-per-click) Ako už samotný názov prezrádza, Pay-per-Click alebo

prejsť na článok

Úloha neformálneho vzdelávania v rozvoji zručností dospelých (konferencia)

Dňa 7. decembra 2023 sme sa zúčastnili konferencie s názvom „Úloha neformálneho vzdelávania v rozvoji zručností dospelých“, ktorú organizovalo EPALE v spolupráci s tímom Národného koordinátora vzdelávania dospelých na Slovensku. Akcia sa realizovala v

prejsť na článok

Príbeh v marketingu čo znamená, prečo predáva a ako ho vytvoriť?

Kedy ste naposledy počuli nejaký príbeh? Kedy ste príbeh rozprávali alebo prerozprávali? Pravdepodobne každý deň. Ľudia milujú príbehy už po celé tisícročia. Príbehy sú pôsobivejšie ako samotné fakty, čísla, parametre, vlastnosti atď. Príbehy vyvolávajú e

prejsť na článok

Motto: mysli globálne, konaj lokálne funguje aj v marketingu

Konkurencia je všade. Čím ďalej rozširujete podnikanie od miesta svojho pôsobenia, tým náročnejšie je uspieť. Nemusíte byť globálna spoločnosť. Stačí, že pôsobíte v rámci celého Slovenska. V marketingu vie byť globálne myslenie konkurenčnou výhodou, preto

prejsť na článok